Strona 2 z 2

: śr maja 07, 2008 22:59
autor: ronuch
30 min mechanik wykreca ci wtryski i wkreca w to miejsce manometr i kreci silnikiem i tak na kazdym cylindrze

: śr maja 07, 2008 23:28
autor: Lukas-182
Wymień uszczelniacze na zaworach --> to podstawa, potem jeśli nadal żre olej, to wymień pierścienie na tłokach, bo pewnie olejowy puszcza (u mnie wymieniłem uszczelniacze i pierścienie i przestało żreć olej :) ), i chyba najważniejsze zmień olej !! Do silnika z turbo tylko półsyntetyk, mineralny jest za gęsty, za radą kolegi jaro4444 zalałem ostatnio olejem Texaco Havoline Extra i mogę go z całego serca polecić !!, (bańka 5l 90-100zł) i jestem pod wrażeniem, silniczek ciszej chodzi, klekot jakby łagodniejszy, po prostu kultura pracy silniczka się poprawiła przed nim miałem zalane Castrolem Diesel i Texaco bije go na łeb...

: czw maja 08, 2008 00:17
autor: souler
castrola to wszystko bije na leb, nawet olej gm

: czw maja 08, 2008 13:45
autor: MaSa_Golf
a jest sens robic pomiar kompresji przy wywalonej uszczelce pod glowica?? wywala plyn na zewnatrz bloku, nie miesza sie olej z plynem ani plyn z olejem, w zbiorniczku wyrownawczym tez nie widac babelkowania, spaliny nie sa niebieskie... czy wynik bedzie miarodajny??

Olej zmienie napewno na inny, ale chyba raczej mineral...

[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 1:52 pm ]
i jeszcze jedno : mechanik chce za wymiane uszczelki pod glowica, czyszczenie i docieranie zaworow, wymiane uszczelniaczy zaworowych, simmeringow, uszczelki pod deklem, paska rozrzadu i rolki, plynu chlodniczego i oleju 300zł. Mi sie wydaje cena ok, co o tym sadzicie;>

: czw maja 08, 2008 14:00
autor: dominik7
Tanio,albo nawet bardzo tanio.Jesli masz zaufanie do tego mechanika to zgodz sie.

: czw cze 26, 2008 00:51
autor: vagin5
chyba najważniejsze zmień olej !! Do silnika z turbo tylko półsyntetyk, mineralny jest za gęsty,
dlaczego?

to nie uzasadnienie kolego, zrobiłem przeszło 200kkm jeźdżąc na oleju mineralnym, i do tego na lotosie 15w 40 diesel termalcontrol. w sumie auto miało przejechane deczko po nad 300 kkm, oleju nie żarł, turbo od nowości jedno i to samo. jak to wytłumaczysz? auto już dawno poszło na handel, nowy właściciel jeździ nim dalejj na tym samym oleju i sobie bardzo chwali silnik olej (bo tani).

: czw cze 26, 2008 01:37
autor: gedeon77
MaSa_Golf pisze:a jest sens robic pomiar kompresji przy wywalonej uszczelce pod glowica?? wywala plyn na zewnatrz bloku, nie miesza sie olej z plynem ani plyn z olejem, w zbiorniczku wyrownawczym tez nie widac babelkowania, spaliny nie sa niebieskie... czy wynik bedzie miarodajny??

Olej zmienie napewno na inny, ale chyba raczej mineral...

[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 1:52 pm ]
i jeszcze jedno : mechanik chce za wymiane uszczelki pod glowica, czyszczenie i docieranie zaworow, wymiane uszczelniaczy zaworowych, simmeringow, uszczelki pod deklem, paska rozrzadu i rolki, plynu chlodniczego i oleju 300zł. Mi sie wydaje cena ok, co o tym sadzicie;>

Cena akurat nic nie przegięta.Sam rozrząd u mnie wołają 100-150zł,uszczelka drugie tyle,więc cena spoko ;)
Też mnie czeka podobny remont,bo mam takie same objawy.Mniej oleju mi wciąga tylko...zacznę właśnie od uszczelniaczy,no ale najpierw sprzęgło do wymiany bo mi w sobotę się skończyło...