jakie to turbo i gdzie wpiąć MBC?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr kwie 23, 2008 07:56

też mam taką turbinkę; na foto nr. 2 jest gruszka i wystający gwint na tym gwincie jest wkręcona nakrętka na klucz 10, po prostu luzujesz tę nakrętkę i WKRĘCASZ tą śrubkę kluczem ampulem - ja mam na maxa wkręcony, doładowanie mam ok 1bara ale za to mam długie orurowanie od FMIC, sądze że jakbym miał krótsze orurowanie ciśnienie byłoby troszkę większe, wynikiem tego jest turbo dziura


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » śr kwie 23, 2008 12:52

a moze mi ktos powiedziec gdzie jest ten zawór westgate, i jak mozna sprawdzic czy jest zapieczony, tak na wszelki wypadek :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr kwie 23, 2008 13:48

karol26 pisze:a moze mi ktos powiedziec gdzie jest ten zawór westgate, i jak mozna sprawdzic czy jest zapieczony, tak na wszelki wypadek :D
kiedyś też miałem problem z tym zaworem (i nadal mam choć to może i nie problem) a zawór jest chyba w środku - i mi się zablokował i tak jak kolega wcześniej napisał "regulacja ciśnienia tylko nogą na gazie :grin: "- jak się więcej wdepnie więcej ciśnienia pokazuje i trzyma je non stop nie popuszcza , popuścisz to spada spada; chyba trzeba byłoby wykręcać turbinkę i ją rozkręcać
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 13:48 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » śr kwie 23, 2008 13:57

aha to turbiny nie bede wykrecał heheh,dzieki


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » śr kwie 23, 2008 15:48

k14 wajnie chodzi szybko sie wkreca itp max cisnienie jakie na niej mialem to jakies 1.55 bara ale wlasnie zle rozwiazany westgate i ogolnie lepiej ja sprzedac i wstawic garreta t2 lub t3 albo k24 choc te dwie ostatnie sa duze i pozniej sie wkrecaja.

[ Dodano: 23 Kwi 2008 16:00 ]
eldorado84 jak masz ic to spokojnie mozesz naparzac ponad 1bar :) zalezy wsumie tez jaki duzy ten cooler ale bez ic do 1 z ponad ja tam na ic smigal bym na 1.5 :D tak jak pisales wczesniej turbo dziura przed dlugie orurowanie i zawsze przy ic trzeba wieksze cisnienie ustawiac tak ze jak bez ic bezpieczne jest 1 to z ic i dlugim orurowaniem mozesz spokojnie wiecej :)



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw kwie 24, 2008 12:19

wojtaz83 pisze:k14 wajnie chodzi szybko sie wkreca itp max cisnienie jakie na niej mialem to jakies 1.55 bara ale wlasnie zle rozwiazany westgate i ogolnie lepiej ja sprzedac i wstawic garreta t2 lub t3 albo k24 choc te dwie ostatnie sa duze i pozniej sie wkrecaja.

[ Dodano: 23 Kwi 2008 16:00 ]
eldorado84 jak masz ic to spokojnie mozesz naparzac ponad 1bar :) zalezy wsumie tez jaki duzy ten cooler ale bez ic do 1 z ponad ja tam na ic smigal bym na 1.5 :D tak jak pisales wczesniej turbo dziura przed dlugie orurowanie i zawsze przy ic trzeba wieksze cisnienie ustawiac tak ze jak bez ic bezpieczne jest 1 to z ic i dlugim orurowaniem mozesz spokojnie wiecej :)
w tej chwili mam skromne 0,9-1.0 przy pełnym bucie (seria jeszcze wydech i setup prawie bez chmurny, turbinka wkręcona na maxa - nie oszczędzam jej niech się kręci :hmm: ), sądze że przy wkręceniu jeszcze na pompie śrubki od dawki paliwa i "modernizacji" wydechu sądze że powyżej 1bara pójdzie ciśnienie, na razie szukam układu wydechowego od jakiego potwora, wiem gdzie dostać na allegro rury i kolanka na down pipe, migomat i szlifierka już się grzeje :hmm: - no i moje marzenie to 10s. do 100 chciałbym żeby było zrealizowane - skromne mam wymagania :bigok:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw kwie 24, 2008 22:59

eldorado84 pisze:
wojtaz83 pisze:k14 wajnie chodzi szybko sie wkreca itp max cisnienie jakie na niej mialem to jakies 1.55 bara ale wlasnie zle rozwiazany westgate i ogolnie lepiej ja sprzedac i wstawic garreta t2 lub t3 albo k24 choc te dwie ostatnie sa duze i pozniej sie wkrecaja.

[ Dodano: 23 Kwi 2008 16:00 ]
eldorado84 jak masz ic to spokojnie mozesz naparzac ponad 1bar :) zalezy wsumie tez jaki duzy ten cooler ale bez ic do 1 z ponad ja tam na ic smigal bym na 1.5 :D tak jak pisales wczesniej turbo dziura przed dlugie orurowanie i zawsze przy ic trzeba wieksze cisnienie ustawiac tak ze jak bez ic bezpieczne jest 1 to z ic i dlugim orurowaniem mozesz spokojnie wiecej :)
w tej chwili mam skromne 0,9-1.0 przy pełnym bucie (seria jeszcze wydech i setup prawie bez chmurny, turbinka wkręcona na maxa - nie oszczędzam jej niech się kręci :hmm: ), sądze że przy wkręceniu jeszcze na pompie śrubki od dawki paliwa i "modernizacji" wydechu sądze że powyżej 1bara pójdzie ciśnienie, na razie szukam układu wydechowego od jakiego potwora, wiem gdzie dostać na allegro rury i kolanka na down pipe, migomat i szlifierka już się grzeje :hmm: - no i moje marzenie to 10s. do 100 chciałbym żeby było zrealizowane - skromne mam wymagania :bigok:
Ja mam dość podobny setup. Intercooler z 1Z, ciśnienie 1.0Bar i dzisiaj na G-Tech'u 9.46s wyszło do setki. Szczezrze mówiąc cos mi sie wierzyc nie che , że aż tak pozytywnie. Na 400m wyszło 17.32s.
Z hondą crx 1.6 szliśmy prawie łeb w łeb. Minimalna wygrana jego, choć od jakiś 120km/h zacząłem go minimalnie dochodzić.
Aha jedna słowo: jak ktos nie wierzy to nie musi, nikogo nie zmuszam(uprzedzam wypowiedzi).



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » pt kwie 25, 2008 00:06

panowie mi sie chyba westgate odblokowal albo gdzies mi powietrze ucieka przy 0.8-0.9 bara momentlanie spada do 0.4 i znowu dmucha albo podskakuje oco chodzi bo niemam pojecia wszyskto niby szczelne jest niech nikt nie krzyczy namnie bo w innym poscie tez o tym napisalem niewiem poprostu jak sie zachowuje westgate jak popuszcza cisnienie czy jest wlasnie taki gwlatowny spadek srubke na turbo wkrecalem dosc sporo ale podniesc sie niechce zabardzo cisnienie pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt kwie 25, 2008 00:10 przez wojtaz83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt kwie 25, 2008 07:25

wojtaz83, a masz u Siebie zawór bezpieczeństwa na kolektorze ten upustowy ?
Własnie nie wiem jak jest w 1,9 , bo u mnie takie spadki cisnienia to własnie zawór sie otwierał.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt kwie 25, 2008 07:41

wojtaz83 pisze:panowie mi sie chyba westgate odblokowal albo gdzies mi powietrze ucieka przy 0.8-0.9 bara momentlanie spada do 0.4 i znowu dmucha albo podskakuje oco chodzi bo niemam pojecia wszyskto niby szczelne jest niech nikt nie krzyczy namnie bo w innym poscie tez o tym napisalem niewiem poprostu jak sie zachowuje westgate jak popuszcza cisnienie czy jest wlasnie taki gwlatowny spadek srubke na turbo wkrecalem dosc sporo ale podniesc sie niechce zabardzo cisnienie pozdrawiam
u mnie w k14 też mam zawór upustowy, wkurzał mnie nie miłosiernie,aż wziąłem klusz ampula wkręciłem śrubkę w turbinie na maxa coś tam w środku przeskoczyło i się zablokowało :kac: :kac: :kac: :kac: , teraz nic nie puszcza :satan:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » pt kwie 25, 2008 10:42

Raczej na kolektorze niemam kiedys patrzylem czy jest ale co przez 3 lata jezdzenia by sie nie otworzyl wiem ze WG na bank zapieczony mialem bo czasami mi turbawka dmuchala 1.5 bara :) staralem sie noga jezdzic do 1bara az tu nagle ciach 0.8 i spdek do 0.4 i niwiem oco chodzi mozez westgate tak reagowac czy on utrzymuje max cisnienie ustawione nanim np 1.1 jak bym mial zadane czy wlasnie na WG tez taki spadek jest??



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pt kwie 25, 2008 13:02

WRiTTeR pisze:o mozna chyba tez silikonem odpornym na temp pociągnac co? przy okazji wymienic opaski od weza gumowego na nowe...
ja mialem taki silikon wlasnie ( a raczej to co z niego zostalo) ja tam wole uszczelke, koszt okolo 20 a przynajmniej jest dobrze zrobione



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » pt kwie 25, 2008 16:23

HA doszedłem co było powodem miałem prowizorycznie zimny dolot do filtra zrobiony i niestety nie wytrzymał :( tzn tasma izolacyjna :P przytkała dolot do filtra i objawem tego ze gdy turbo ladowalo 0.8 bara to waz od turbo do filtra sie sasysal tak ze chyba az sie zatykal po wypieprzeniu prowizorki zimnego dolotu skutek 1.7Bara przy 4200 obrotow :) szkoda ze IC niemam znowy tylko noga musze regulowac doladowanie czyli nie przekraczac gdzies tak 3000obr bo wtedy mam juz w okolicach 1bara pozdrwiam wsystkich



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości