Strona 2 z 2

: ndz kwie 20, 2008 17:00
autor: WRiTTeR
zaprzal pisze:
WRiTTeR pisze:nie ale ktos to juz przerabial na forum byly tematy male turbo a za duzy intercooler nie idą w parze...
niby dlaczego? moze masz jakas link?
szczerze powiem ze nie wiem jakie turbiny jak mozna podkrecac i ile z nich wyciskac w ramach zdrowego rozsądku, a link tu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124866

cos pisza ze prze zic spadlo cisnienie na wskazniku, podejzewam ze gdyby zalozyc jeszcze wiekszy w sumie tylko by ujemnie wpłynął,,, no ale moze mnie ktos poprawi i powie jak to jest...

ost temat na spocie przerabiałem z Włochatym i on tez mi to mówił ze za duzy IC nie warto montowac...

: ndz kwie 20, 2008 18:12
autor: zaprzal
WRiTTeR, to niech kazdy robi to co chce, ale z generalnie roznica jest bardzo mala i warto montowac wydajny FMIC...

ps. ten ze sprintera nie zalicza sie do duzych

: pn kwie 21, 2008 09:14
autor: WRiTTeR
ok :pub:
to powodzonka wmodach

ja osobiscie zaloze oryginalny IC od trojki TDI, bynajmniej miejsce dla neigo rpzygotowane jest :)

: pn kwie 21, 2008 18:25
autor: zaprzal
czasami lepiej nie miec wcale IC niz miec byle jaki

: ndz sty 18, 2009 23:21
autor: abrams
zaprzal pisze:czasami lepiej nie miec wcale IC niz miec byle jaki
odświeżanie kotleta... :)

dlaczego zaprzał ?? no bo co za zadanie ma IC ? chłodzić cieple powietrze... aby silnik mógł go dostać więcej no i aby nie usmażyć silnika

jeśli się mylę popraw mnie prosze :)

[ Dodano: 18 Sty 2009 22:30 ]
poza tym a IC z vectry C 2.2 dti ?? duży mały ?? tylko czy wejdzie bo klime mam :S