Sprawdzenie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 10, 2008 17:33

co zrobic bez luzowania kola? pasek zmienic? bez problemu. u mnie kolo nie bylo ruszane przy wymianie rozrzadu, dzieki temu wiem, ze jest dobrze.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » czw kwie 10, 2008 17:54

souler pisze:co zrobic bez luzowania kola? pasek zmienic? bez problemu. u mnie kolo nie bylo ruszane przy wymianie rozrzadu, dzieki temu wiem, ze jest dobrze.
tyle że mi wydawało się że znak na kołe zamachowym nie gra z znakiem na wale rozrządu i nie ruszając koła - zakładająć pasek za każdym razem znak na kole zamachowym mi uciekał. W każdym razie teraz mam pewność że kazde kółko jest dobrze dociągnięte.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 83 gości