Strona 2 z 2

: pn kwie 07, 2008 19:33
autor: Grześko
cowboy pisze:Grześko, słuszna uwaga - w końcu Ty jestes fachowcem od regulacji sztangi !!
Aj tam od razu fachowcem.
Trochę bujałem się z overboostem do 1,6 bara przez 3 sekundy to zacząłem szukać co jest grane.
A jak pamiętasz wydłużyłem sztangę wtedy o 2 obroty i miałem współczynnik około 55. Jak shamowałem auto jeszcze przed ich wymianą u Uysego, to przez to moje wydłużenie trochę pofalowało wykres z dołu.
Teraz skróciłem o 3/4 obrotu jest przeładowanie do 1,3-1,4bara, ale tylko na moment, i opada trochę poniżej zadanego, a później się stabilizuje, ale za to lepiej się wkręca z niskich obrotów. Współczynnik jest około 60. Tak że uważam że powinien on być w miarę odpowiedni. Chyba że się kolega nie boi overboostów, to może być nawet pod 70.

Re: Odp: Regulacja ramienia gruchy AFN

: śr lut 26, 2014 15:36
autor: talesbite
cowboy pisze:

turbinki VNT15 mają lekkie overboosty, bo strasznie szybko się wkręcają i mają mniejsza gruszkę niż GT17-stki
Może ktoś podać jakieś namiary na gruszkę do VNT15. może jakieś numery Garretta? Musze wymienić a nie wiem co kupić.

Wysłane z mojego GT-I9001