Strona 2 z 4

: czw mar 20, 2008 23:20
autor: dawid018
souler pisze:a ja z zaprzalem kamerujemy goniac was jego zadymiaczem :rotfl:
za wiele to byście nie nakręcili jadac za nimi.no chyba że film pt: czarna chmura :helm:

IRAS78, rób przelot tak jak pisze souler.ewentualnie przelot + ostatni tłumik ale wybebeszony w znacznym stopniu.sprawdzone u siebie i jest ok.

: pt mar 21, 2008 13:29
autor: pavello
souler pisze:dzwiek startujacego mysliwca podczas jazdy w tunelu - bezcenny.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
swoja droga to w danych klienta wpisali ci TDi.mylace :bajer:

: pt mar 21, 2008 14:20
autor: Giugiaro1
IRAS78 a wiesz może jakie masz teraz przyspieszenie od 0-100km/h?

: pt mar 21, 2008 14:42
autor: souler
Giugiaro1 pisze:IRAS78 a wiesz może jakie masz teraz przyspieszenie od 0-100km/h?

ok. 11s powinno byc

: pt mar 21, 2008 14:44
autor: moment
ładnie prawie 100 ps , ja w swoim aaz jak mierzyłem stoperem :green_fuck: to wyszło mi 11, z jakims małym haczykiem , :bajer: :grin:

: pt mar 21, 2008 17:46
autor: IRAS78
Witam!
Jestem po wizycie u tłumikarzy. straszą że operacja usunięcia środkowego tłumika znacznie podniesie hałas motoru :grrr: . trochę to dziwne bo wcześniej miałem vw derby (75km w benzynce) i tam nie było środkowego tłumika, a mimo to furka cicho chodziła.
A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
To autko to TD z dołożonym ic, zresztą często je mylą z TDI.
Jeśli chodzi o przyspieszenie to nie mierzone ale myślę, że coś koło tego co koledzy piszą - sprawdzimy.

: pt mar 21, 2008 19:54
autor: souler
IRAS78 pisze:Witam!
Jestem po wizycie u tłumikarzy. straszą że operacja usunięcia środkowego tłumika znacznie podniesie hałas motoru :grrr: . trochę to dziwne bo wcześniej miałem vw derby (75km w benzynce) i tam nie było środkowego tłumika, a mimo to furka cicho chodziła.
A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
To autko to TD z dołożonym ic, zresztą często je mylą z TDI.
Jeśli chodzi o przyspieszenie to nie mierzone ale myślę, że coś koło tego co koledzy piszą - sprawdzimy.
mozesz wywalic srodkowy i zostawic tylko koncowy. nie bedzie glosno. to nie benzyniak. co najwyzej gdy bedziesz butowal to bedzie troszke glosniej. przy spokojnej jezdzie powinno byc to samo co teraz.

: pt mar 21, 2008 21:49
autor: IRAS78
zatem pójdę tym tropem.
jeszcze jedno pytanie: mam pompę z zaślepionym aluminiową blaszką grzybkiem tzw eko o numerze 028 130 108F dołożyłem do niej górę z grzybkiem z pompy od SB (listwa pasowała pod nią) - jaki ma ona tłokorozdzielacz, bo nigdzie nie znalazłem pewnej informacji? Obrazek

: pt mar 21, 2008 21:56
autor: souler
9mm

egr masz zaslepiony to mozesz zdemontowac to badziewie z pompy

: pt mar 21, 2008 22:11
autor: IRAS78
dziękuję za info.
zostawiłem bo wężykami gdzieś idzie podciśnienie pod ABS, mam elektryczne serwo - ATE, nie wiem o co dokładnie tu chodzi z tymi podciśnieniami dlatego zostawiłem.

: sob mar 22, 2008 01:03
autor: dawid018
IRAS78 pisze:A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
również używam auta do codziennej jazdy.mam teraz od down pipe do ostatniego tłumika tylko rure+ ostatni tłumik z vr6 ale wybebeszony bo zamulał strasznie.wcześniej miałem tak samo tylko ze mniejsza średnica i końcowy przelotowy badziew z allegro i było znacznie głośniej.teraz jest w sam raz.jest minimalnie głośniej ale tylko przy przyśpieszaniu lub gwałtownym wciśnięciu gazu na V biegu np przy 90km/h.jadąc z równą prędkością lub przyspieszając delikatnie w ogóle nie słychać różnicy.

: pn mar 24, 2008 22:08
autor: arwam
Wykres Bardzo ładny.
Wysoko położnym momentem obrotowym to się nie martw bo jak byś miał go nisko to byś w mig zajechał sprzęgło.
Ja mam teraz w aucie silnik JR+ (IC T3 podniesioną dawkę paliwa GOVMOD, fale od 1.9D.)
I powiem w ten sposób że życie zaczyna się od 3000 rpm i VALEO 210mm niewyrabia z przeniesieniem momentu obrotowego na koła już na trzecim biegu; słowem ŻYCIE JEST PIĘKNE.

: wt mar 25, 2008 13:28
autor: Bolekrsko
co do czasow to j ventem 1,9 td 1,2 bar + dawka + gov + pin schodze ponizej 10 :bigok: granica 10 przekroczona. ale zalezy tez od paliwa. na shellu ponizej 10 zjade a na bp lepiej nie mowic :D

[ Dodano: 25 Mar 2008 12:30 ]
ja sie tak zastanawiam ile moj venciak ma koni :chytry:

: wt mar 25, 2008 14:08
autor: twardy
Witam.
Jade zaraz do tłumikarza mam gdzieś dziure w tłumiku i trzeba to naprawic , może sie coś pomodzi z wydechem :grin: