silnik chodzi na pelnym gazie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » czw lut 28, 2008 22:30

duzo rozbiurki jest?? mogl bys jakies wskazowki podac :pub:


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lut 29, 2008 15:07

schyl się pod kierownicę .. pewnie za pedałem zobaczysz wtyczkę .... wyjmij ją o oczyść . Tak samo zrób z wtyczką od ECU . Dobrze gdybyś miał vag i sprawdził grupę 006 pole 3 i w ostateczności 007

[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 14:15 ]
z drugiej jednak strony migała by kontrolka od świec



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt lut 29, 2008 17:58

zaznacze ze to jest passat B4. schylilem sie i jest tam plastik ktorego chyba da sie sciagnac dzisiaj to rozbiore zrobie tak jak pisales, te kable ida do ECU od potencjometru? Duzo osob mi mowi ze to wina czujnika temp. Teraz juz kiedy kolwiek go odpale trzyma 1100 rpm.

[ Dodano: 29 Lut 2008 17:17 ]
Sciaglem wtyczke od czujnika temp. cieczy i to samo z tym ze jeszcze na dodatek kontrolka sie zaswiecila od swiec

[ Dodano: 29 Lut 2008 21:47 ]
rozebralem przeczyscilem i to samo, w skrzynce bezpiecznikow ledwo sie trzymal przekaznik 109 i go docislem i to samo ale czy wogole on ma cos z tym wspolnego!? I teraz jeszcze jeden problem nad skrzynka bezpiecznikow sa jakies wtyczki i podlaczone i chyba ze 3 sa, od czego one moga byc?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lut 29, 2008 23:38

diaz34 pisze:Sciaglem wtyczke od czujnika temp. cieczy i to samo z tym ze jeszcze na dodatek kontrolka sie zaswiecila od swiec
to podłącz go pod vag i sprawdź czujniki temp. w grupie 007
diaz34 pisze:I teraz jeszcze jeden problem nad skrzynka bezpiecznikow sa jakies wtyczki i podlaczone i chyba ze 3 sa, od czego one moga byc?
tempomat MFA itd.



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob mar 01, 2008 00:21

oki dzieki. kurde bez vaga ani rusz, laptop wykrywa mi fejs a nie wykrywa obd2 innych aut tez nie wykrywa wiesz moze co jest grane?

[ Dodano: 01 Mar 2008 09:59 ]
Damcio151 cos Ci napisze, ostatnio gdy wskazowka falowala i wariowala troche, zdjalem i zalozylem wtyczke od alternatora i jak reka odjal ale nie na dlogo moze na jakies 2 dni moze to cos podpowie?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob mar 01, 2008 11:45

diaz34 pisze:laptop wykrywa mi fejs a nie wykrywa obd2
przecież Ty jeszcze nie masz OBDII :roll:
diaz34 pisze:ostatnio gdy wskazowka falowala i wariowala troche, zdjalem i zalozylem wtyczke od alternatora i jak reka odjal ale nie na dlogo moze na jakies 2 dni moze to cos podpowie?
ale to wskazówka Ci wariuje sama czy też silnik ma inne obroty :?:



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob mar 01, 2008 12:44

gdy falowala wskazowka nie czulem nierownej pracy, ale gdy sie utrzymywala na 2.000 tys. obr. to silnik faktycznie takie mial, jest to silnik 1Z z 94r. i mam szerokie wejscie to chyba OBDII??!!


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob mar 01, 2008 13:00

diaz34 pisze:mam szerokie wejscie to chyba OBDII??
wejście jest typu OBDII ;) ale Ty nie masz OBDII .. sam zobacz ile jest pinów ;)



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob mar 01, 2008 13:39

Aha rozumie, faktycznie nie ma tam za duzo pinow, tylko czemu sie polaczyc nie mozna to pytanie?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob mar 01, 2008 13:44

diaz34 pisze:Aha rozumie, faktycznie nie ma tam za duzo pinow, tylko czemu sie polaczyc nie mozna to pytanie?
a gdzie wchodzisz :?: w engine :?:



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob mar 01, 2008 17:48

tak dokladnie wchodze w Engine. Stalo sie tak od momentu gdy podlaczylem kumpla VR6 za pomoca przejciowki na OBDI...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob mar 01, 2008 19:26

diaz34 pisze:tak dokladnie wchodze w Engine. Stalo sie tak od momentu gdy podlaczylem kumpla VR6 za pomoca przejciowki na OBDI...
hmm ... zrób reinstalację vag-com , chyba , że sam interfejs uległ uszkodzeniu
jaki błąd pokazuje :?:



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob mar 01, 2008 22:19

Nie znaleziono sterownika czy cos takiego...

[ Dodano: 01 Mar 2008 21:20 ]
vwtool sprawdzalem i tez nie moze wykryc sterownika :crazy:


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 02, 2008 13:45

jaka wersja vaga :?:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości