Strona 2 z 3

: pt lut 22, 2008 20:36
autor: bongo
bettek pisze:Bo że niby na płytkach robili do 1986 albo 1987 roku. prawda to?
Ponoć po 86 były wszystkie na hydraulice.Ale żeby sie na 100% upewnić,to zdejmij dekiel zaworów i sprawdz czy na pewno są te hydrauliczne popychacze :chytry:

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 19:37 ]
Ale jesli zdjęcie pochodzi z auta z którego jest silnik to raczej tak,osprzęt jest z nowszego typu.

: pt lut 22, 2008 20:38
autor: bettek
bongo pisze:Ponoć po 86 były wszystkie na hydraulice.Ale żeby sie na 100% upewnić,to zdejmij dekiel zaworów i sprawdz czy na pewno są te hydrauliczne popychacze
ok. A po czym to poznam?
bongo pisze:Ale jesli zdjęcie pochodzi z auta z którego jest silnik to raczej tak,osprzęt jest z nowszego typu
nieee... to jest fotka silniczka zamontowanego juz w moim Golfie ;)

: pt lut 22, 2008 20:42
autor: Lukas-182
bettek pisze:Bo że niby na płytkach robili do 1986 albo 1987 roku. prawda to?
Tak, po 86' lub 87' już tylko na hydraulice montowali.

: pt lut 22, 2008 20:44
autor: bongo
bettek pisze:. A po czym to poznam?
Wałek rozrządu naciska na takie metalowe okrągłe szklanki.Mniej więcej takie:
Obrazek

: pt lut 22, 2008 20:45
autor: bettek
oki. A tak na oko to na ile procent moze być to na hyraulice? jakoś rużnią sie te silniki ze soba wizualnie od zewnatrz?

: pt lut 22, 2008 20:47
autor: bongo
bettek, widziałeś to auto w którym siedział silnik?

: pt lut 22, 2008 20:49
autor: bettek
bongo pisze:bettek, widziałeś to auto w którym siedział silnik?
widziałem. Ale to wszystko było tak szybko, że nie miałem n\czasu nawet sie przygladnąć :( padał deszcze i śpieszylismy sie...

: pt lut 22, 2008 20:51
autor: bongo
Szyby przednie miał pełne czy żagle?

: pt lut 22, 2008 20:55
autor: bettek
to był Passat rok 1987. Ale silnik w nim był zmieniany - robiony był na zamówienie. Był w nim oryg. pasek rozrządu. Po wygladzie paska mechanik powiedział, że mógł mieć przejechane jakieś 50 - 60 tyś.km.

Robiony był na zamówienie, dlatego ma niekompletny numer silnika ;(

: sob lut 23, 2008 23:55
autor: anfar
JP z hydrauliką produkowany od wrzesnia 85

: ndz lut 24, 2008 13:02
autor: ronuch
napewno jest to jp i od ok roku 86 byly robione na hydraulice. Jesli chcesz by pewny ze to hydraulik to nie musisz rozbierac pokrywy walka rozrzadu tylko wystarczy popatrzec na glowice od strony pompy wtryskowej. Na samym srodku glowicy masz takie wzgrubienie to jest zasilanie albo powrot oleju z tych szklanek co kolega pokazal wyzej, i po jego lewej stronie powinno byc jeszcze jedno takie wzgrubienie - jesli jest to na bank jest to hydraulik. jak znajde zdjecie to zapodam ci na forum! Obrazek

To jest akurat zdjecie z benzyniaka ale sa tam widoczne obydwa kanaly tak jak pisalem jeden jest zasilajacy a drugi splywowy (nie jestem pewny ktory jest ktory). Zaznaczylem ci szczalkami o co chodzi.

: ndz lut 24, 2008 19:57
autor: Lukas-182
Kolega ronuch, dobrze pisze, właśnie tak najłatwiej poznać czy głowica na płytkach czy na hydraulice...

: sob mar 01, 2008 20:34
autor: bettek
ja mam tylko na środku głowicy jeden taki kanalik - wzgrubienie - duże. Oto fota:

Obrazek

: sob mar 01, 2008 20:51
autor: Lukas-182
No to kolego bettek, masz wtedy głowicę na płytkach, ale nie martw się, jest dobrze, tylko trzeba co jakiś czas regulować te luzy :), gdzies wyczytałem, że głowica na płytkach jest lepsza do "tunningu", ale nie wiem ile w tym prawdy...