Przy odpalaniu po nocy kopci na niebiesko...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
no ale dyma puszcza tylko ponizej 5 stopni nie mówiąc gdy jest na minusie bo wtedy to zadyma...w lato nie puści nic heh
no jak by była turbina to włąśnie chyba by puszczał dyma i w lato,,, czy jak jest ciepło ,wtedy nie bylo by znaczenia a tu tylko jak jest zimno..hmmm wymieniam swiece...
no jak by była turbina to włąśnie chyba by puszczał dyma i w lato,,, czy jak jest ciepło ,wtedy nie bylo by znaczenia a tu tylko jak jest zimno..hmmm wymieniam swiece...
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 00:18 przez MIT, łącznie zmieniany 2 razy.
Mialem to samo w passacie,jak byl zimny to krecilem kilkanascie sekund i tez prawie zaskakiwal a gdy udalo sie odpalic to za samochodem jedna niebieska chmura.Mialem juz tego dosc i postanowilem sprawdzic swiece zarowe i to byl strzal w dziesiatke WSZYSTKIE SPALONE !!!Kupilem nowe BERU i jak reka odjal,odpala z pol obrotu walu i zadnego niebieskiego dyma.
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
Zmieniłeś (sprawdziłeś czy grzeją) świece tak jak wcześniej radzili? Jeśli nie to od tego zacznij.MIT pisze:no ale dyma puszcza tylko ponizej 5 stopni nie mówiąc gdy jest na minusie bo wtedy to zadyma...w lato nie puści nic heh
no jak by była turbina to włąśnie chyba było by puszczał dyma i w lato czy jak jest ciepło ,wtedy nie bylo by znaczenia a tu tylko jak jest zimno
Ta kwestia już wilele razy była rozpatrywana na forum więc szukajka powinna pomóc.
- Marioprestiz
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
- Lokalizacja: Lublin
Witam odnośnie niebieskiego dymka jest to niespalone paliwo nagromadzone w cylindrze. Zawsze tak w zimie będzie lecz z mniejszymi lub większymi skutkami. Zależy dużo od stanu świec żarowych. Nawet jak wszystkie będą nowe przy pierwszym uruchomieniu na mrozie puści niewielkiego dymka. Tak musi być komputer na rozruch zwiększa dawkę a niespalona ropka gdzieś musi ulecieć. A co do odpalania na mrozie jak nie zapali na strzała lub po zapaleniu nierówno chodzi i kopci to pierwsze co zróbcie to sprawdzić stan świec żarowych TO PODSTAWA.
Prosta rzecz jak długo kręcisz to wlewasz ropę do cylindra a po odpaleniu zasłona dymna to chyba jasne i normalne. Jak zapalisz na strzała to zasłony dymnej nie zostawisz.
Prosta rzecz jak długo kręcisz to wlewasz ropę do cylindra a po odpaleniu zasłona dymna to chyba jasne i normalne. Jak zapalisz na strzała to zasłony dymnej nie zostawisz.
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 08:06 przez hudy21, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości