Strona 2 z 3

: śr lut 06, 2008 00:29
autor: diaz34
Pisalem odrazu, sam tez mam nauczke ze po kazdej wymianie paska rozrzadu trzeba ustawic kat wtrusku!!! i u ciebie tez tkwi w tym problem...

: śr lut 06, 2008 21:19
autor: llooki
mam interfejs i vaga pytanie czy bez odpalania auta da sie mniej wiecej sprawdzic kat wtrysku bo nie dam rady auta odpalic

: śr lut 06, 2008 21:38
autor: jasiek21
raczej nie. możesz pompę poluzować i ruszyć w którąś stronę i zobaczyć czy pali, oczywiście przed odpalaniem musisz śrubkę tą przy kole pasowym dokręcić

: czw lut 07, 2008 11:44
autor: llooki
jeszcze jedno pytanie bo nie moge uruchomic auta zeby sprawdzic kat w vagu. Jak najlepiej ustawic kat zeby auto wogule uruchomic ? zwiekszyc czy zmniejszyc?
teraz temperatura w granicy 5 stopni czujnik temperatury odlaczam

: czw lut 07, 2008 11:54
autor: damcio151
ustaw większy .. lekko wyprzedzony

: pt lut 08, 2008 16:04
autor: llooki
wczoraj podlaczylem vaga i max co dalo mi sie osiagnac z katem wtrysku to 62. Teraz pali na dotyk zarowno na cieplym jak i zimnym silniku, ale klekocza wtryski tzn. przy wyzszych obrotach powyzej 3000 pracuje cichutko tak jak powinnien a jak spadaja obroty to na poczatku spoka a po chwili zaczyna klekotac? jak moze byc przyczyna? a druga zecz to podczas jazdy cos mu sie zawiesza i nie chce sie wkrecic powyzej 2000 obrotow, wcisne sprzeglo puszcze i jedzie normalnie ale po jakims czasie znow to samo? mial ktos takie cos?

[ Dodano: 08 Lut 2008 17:09 ]
jescze jedna sprawa kat ustawilem na 62 stopnie mniej nie dalem rady.
teraz pali dobrze na cieplym i zimnym, ale ma inna bolaczek w czasie jazdy na biegu po puszczeniu gazu i niewysprzegleniu dodaje znowu gazu to nie ma mocy i daje siwym wymem. jak nacisne sprzeglo spusze do 1000 obrotow puszczesprzeglo to wraca do normalnosci

: sob lut 09, 2008 20:43
autor: Mekto
llooki pisze:jescze jedna sprawa kat ustawilem na 62 stopnie mniej nie dalem rady.
teraz pali dobrze na cieplym i zimnym, ale ma inna bolaczek w czasie jazdy na biegu po puszczeniu gazu i niewysprzegleniu dodaje znowu gazu to nie ma mocy i daje siwym wymem. jak nacisne sprzeglo spusze do 1000 obrotow puszczesprzeglo to wraca do normalnosci
Nadal zalatuje mi to tym klinem - sprawdzałeś Woem ze to trzeba rozpinać rozrząd ale lepiej w ten sposób się o tym dowiedzieć.

: sob lut 09, 2008 21:07
autor: uysy
Ale przecież
arek wamej pisze:To na 100% świece żarowe.
arek wamej pisze:Jestem tego pewien na 1000%
Szkoda, że nie dałeś sobie ręki uciąć :helm:

: sob lut 09, 2008 23:01
autor: llooki
Ale znaki wszystkie sie zgadzaja jak by scielo klina to by sie raczej nie zgadzaly
Juz Mam dosc tego auta tanio sprzedam :)

: sob lut 09, 2008 23:18
autor: diaz34
uysy pisze:Szkoda, że nie dałeś sobie ręki uciąć
Dobrze napisane gosc mysli ze tylko swiece moga byc wina ciezkiego odpalenia...
lloki czemu masz dosc? wszystko na spokojnie i sie zrobi mamy duzo fachowcow na forum,ja tez mialem dosc ale dzieki pomocy Damcio151 duzo sie nauczylem...

: sob lut 09, 2008 23:51
autor: llooki
hehe ja bardzo lubie grzebac przy aucie ale jak wiem o co kamon a w tej sytuacji to juz se wlosy z glowy wyrywam :) w poniedzialek sprawdze ten klin na wale
dzieki wszystkim za zainteresowanie i pozdrawiam

: ndz lut 10, 2008 00:26
autor: przemasgti
jeśli odkręcałeś śrubę na wale, i nie dałeś nowej, to napewno klin się poluzował, miałem to samo, zimny nie palił, nowe koło i śtuba powinny załatwić sprawę

: ndz lut 10, 2008 17:10
autor: llooki
bylo dane nowe kolo i nowa sroba jutro bede rozbieral jak zcielo klina to znaczyc bedzie ze wal popsuty az strach myslec

: śr mar 19, 2008 16:00
autor: Czerwień
Witam ja tez mam ten problem o ile nie gorszy, wczoraj zaprowadzilem autko na wymiane paska itp... dzis dzwoni do mnie i mowi ze nie moze go zapalić. Przed wymiana zapalał na dotyk. Rozrzad ustawiony dobrze, nowa śruba na wale itp... Czy to mozliwe zeby az tak sie rozregulowal ten kat wtrysku??