Strona 2 z 3

: pn lut 04, 2008 19:50
autor: ieble
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


To są fotki silnika. Odma jednak jest ale inna niz na zdjeciach innych silników.

: pn lut 04, 2008 20:18
autor: t0mal
Wyglada jak 1.5d z dolozona pompa i turbo od jr

: pn lut 04, 2008 20:25
autor: ieble
no i badz tu moadry i napraw ten silnik. Kurde..........

: pn lut 04, 2008 20:30
autor: bongo
Obrazek

To jest JR

: pn lut 04, 2008 21:38
autor: ieble
no to ja nie mam pojęcia jakie częsci kupować do jakiego silnika. W dupe jeża. Nikt nie wie co tam jest namieszane....

: pn lut 04, 2008 21:48
autor: mular
Wjedz nim na kanał i od spodu zobacz pod kolektorem wydechowym powinna byc odlana pojemnosc ja tak miałem w 1-nce moze to pomoze tobie,a jak masz go do remontu to zdejmij głowice i zobacz srednice i skok to bedziesz wiedział czy to 1.5 czy1.6

: wt lut 05, 2008 12:48
autor: niwdew
mular pisze:Wjedz nim na kanał i od spodu zobacz pod kolektorem wydechowym powinna byc odlana pojemnosc ja tak miałem w 1-nce moze to pomoze tobie,a jak masz go do remontu to zdejmij głowice i zobacz srednice i skok to bedziesz wiedział czy to 1.5 czy1.6
Dokładnie na bloku silnika w mk1 jest dużymi literami napisana pojemność. Na moje oko to bedzie 1.5 ale może jakieś 1.6 z początków produkcji.Możliwe że foto kolektora wydechowego i turbo by coś wyjaśniły , może wiesz czy to dokladane było czy było fabrycznie ,pompa też jakaś dziwna.
Jeszcze jedna metoda to sprawdzić osprzet w koło silnika może numer skrzyni (jest od spodu na połączenu skrzyni z silnikiem),numer filtra oleju, oznaczenia pompy.
P.S zamontuj jakiś filtr powietrza.Napisz co ustaliłeś

: wt lut 05, 2008 13:06
autor: ieble
A na przodzie nic nie zobacze? bo ten samochód nie jezdzi a do kanału mam jakies 4 km. Może jakieś znaki są z przodu. Może jest jakiś symbol który można odczytać i po nim ustalić co to za motor. Kurde ale komu sie opłacało przerabiać 1.5 aż do tego stopnia i jeszcze skrzynie 5 montowac.....

[ Dodano: 05 Lut 2008 12:07 ]
a filtr powietrza lezy w bagażniku i jest identyczny jak w 1.6 TD

[ Dodano: 05 Lut 2008 12:09 ]
nie wiem czy to bylo dokładane. Dziadek sie upiera że to jest 1.5 TD. I teraz mam problem...

: wt lut 05, 2008 20:53
autor: arwam
Zrób jeszcze duże i wyraźne foto okolicy 3 i 4 wtryskiwacza oraz mocowania filtra oleju.
Co do kwestii czy to jest oryginalnie wolnossący czy doładowany to na 90% jest to wolnossący.
Turbo chyba było dokładane co można wywnioskować po dorabianym przewodzie olejenia turbiny oraz braku czujnika ciśnienia oleju przy filtrze olej.
Zrób mi zdjęcie okolicy wyjścia wody z głowicy tak żeby było widać obsadzenia wtryskiwaczy.
Może się jeszcze okazać że gość założył głowicę od 1.6 bo jest wyposażona w czujnik ciśnienia oleju w który normalnie jest wyposażona głowica z 1.6, bo 1.5 na hydraulice nie była produkowana.

: wt lut 05, 2008 22:14
autor: ieble
Witam. A więc tak - Golf odpalił tzn zaryzykowałem i go zaciągnąłem. Odpalił i chodzi na 3 gary. Udało mi się odczytać numery silnika i jest tam napisane tak CK 053001 czyli jest to 1.6 ale chyba wolnossący. Sciągnąłem pokrywe zaworów i wałek jest cały nie ma tam też żadnych oznak jego zniszczenia - dlatego zdecydowałem się go zaciągnąć. Rozrusznik nie działa robi tylko pstyrk i koniec. Turbine słychać. Więc zabieram sie za jego remont.

: wt lut 05, 2008 22:37
autor: Krzylu
wyglada mi na 1.6CY raz ze ma pompe vacu starego typu jak diesle z mk1 napewno nie jest na hydraulice i ma chlodnice oleju choc niekazdy Cy mial moge sie mylic
pompa taka jak JR a pokrywe mozna sobie zmienic
pozatym dziadki tak maja ze jak zobaczy w dowodzie 1588 to mysli ze to 1,5 jest niezaokraglajac

: wt lut 05, 2008 22:47
autor: arwam
Krzylu pisze:mk1 napewno nie jest na hydraulice i ma chlodnice oleju choc ni
ekazdy Cy mial moge sie mylic

Zobacz że na głowicy jest czujnik ciśnienia oleju jak masz głowicę na płytkach to nie ma tam tego czujnika.

: śr lut 06, 2008 10:11
autor: ieble
Teraz drugie pytanie. Czy ciężko będzie wyciągnąć ten silnik z auta? Najbardziej obawiam sie odłączenia skrzyni biegów od silnika. Prosze powiedzcie czy jest trudna sprawa zeby go wydiągnąć z auta?

[ Dodano: 06 Lut 2008 09:14 ]
Chcem ten silnik zrobic na perfekt i musze go wyjąć...

: śr lut 06, 2008 14:11
autor: niwdew
ieble pisze:Teraz drugie pytanie. Czy ciężko będzie wyciągnąć ten silnik z auta? Najbardziej obawiam sie odłączenia skrzyni biegów od silnika. Prosze powiedzcie czy jest trudna sprawa zeby go wydiągnąć z auta?
NIe bedzie problemu odpinasz wszystko co podłączone,odkrecasz skrzynie,łapiesz silnik za łape od góry na łańcuchu z wyciągarką i chlast go do góry :food:
Pozdrawiam