: pt lut 01, 2008 09:19
Za klekot jest jeszcze odpowiedzialny czas okresu wtrysku>
Tzn. jeśli przy tych samych obrotach i takiej samej dawce paliwa jeśli jest one wtryśnięta szybciej to klekot jest wyraźniej słyszalny.
Mogą to potwierdzić koledzy którzy mając TD wsadzali pompy 10mm.
Tam oprócz zwiększenia max. dawki paliwa zaobserwowali na biegu jałowym że praca ich silników stała się wręcz metaliczna co po części jest spowodowane niewyrabianiem się wtryskiwaczy ale jednak w znacznej mierze bardzo krótkim okresem czasu wtrysku.
Tzn. jeśli przy tych samych obrotach i takiej samej dawce paliwa jeśli jest one wtryśnięta szybciej to klekot jest wyraźniej słyszalny.
Mogą to potwierdzić koledzy którzy mając TD wsadzali pompy 10mm.
Tam oprócz zwiększenia max. dawki paliwa zaobserwowali na biegu jałowym że praca ich silników stała się wręcz metaliczna co po części jest spowodowane niewyrabianiem się wtryskiwaczy ale jednak w znacznej mierze bardzo krótkim okresem czasu wtrysku.