Brak mocy po wymianie rozrzadu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 01, 2008 10:23

jarorlit, nie naprawiaj auta przez internet

ja bym Ci poradziła tak:

podjedź do tych fachmanów i pokaż im kąt wtrysku i poproś grzecznie o ustawienie idealnie w ramach poprawki spartolonej roboty..

co do przepływki to faktycznie do wymiany byc może sie "zepsuła" w warsztacie

a na konkretną diagnoze tego stukania wal do rob555, bo tak to bedą wszyscy wróżyć z fusów czy szklanej kuli :)



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » pt lut 01, 2008 18:02

U mnie po wymianie rozrządu w silniku ASV zaczął gorzej odpalać na zimnym silniku. Czy to może być źle ustawiony kąt wtrysku? Ile wogóle powinien wynosić kąt w moim silniku? Chyba podjadę do tego szpeca i niech przy mnie sprawdzi i ewentualnie poprawi, dużo z tym roboty?



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » sob lut 02, 2008 10:59

jesli tylko to kat wtrysku (a tak pewnie jest) to samo ustawienie polega na poluzowaniu 3 srub na kole pompy wtryskowej, przestawien iu kola, zakreceniu i po odpaleniu silnika ponownym sprawdzeniu. Cala operacja nie powinna zajac wiecej niz 15-20 minut (mi to tyle zajmuje)

[ Dodano: 02 Lut 2008 16:56 ]
Dzisiaj zmienilem przeplywke i silnik nie do poznania (przybylo koni) :-)



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Chyba to samo?

Post autor: VW User » pt lut 08, 2008 17:14

uysy pisze:
jarorlit pisze:g na wykresie kat wtrysku jejst minimalnie powyzej gornej lini, czyli nalezalaby go poprawic. Czy to moze pow
1, przepływka Ci tnie dawki (pomijam ufając, że jest ta sama co przed rozrządem, co nie zmienia faktu, że jest do wyrzucenia)
2. nie ustawili ci pompy, pewnie wałka też i tu bym szukał zaginionych koni :)
witam ja mam ten sam problem niby charakterystyczny notlauf ale oprócz turbinki sprawdzałem już wszystko najczęściej na 5 biegu przy pred. ok 140km/h odcina zupełnie moc-kaplica :grrr: jak zgasze silnik i odpalę ponownie moc wraca ale chyba nie do konca cała czy to możliwe? dodam że zaczęło się tak dziac po wymianie rozrządu (ale nikt u mnie niczego nie podmienił ponieważ było to robione przy mnie) Pozdrawiam all VW user`s



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości