Strona 2 z 3

: wt sty 22, 2008 18:13
autor: Lukas-182
Bankowo JR, kiedyś miałem, ale zajeździłem go, staruszek miał zrobione 450 tys km :)
Zerowym kosztem wyciągniesz z niego 90KM...:)
Co do ceny za zestawik do swapa i w dobrym stanie to 800zł - 1200zł.
Powiem ci, że ja za swojego JPka 3 lata temu dałem 1400zł, ale silnik igła był i jest:)

Co do mocy to z każdego silnika wyciągniesz moc, czy to 1V, JR, JP, wszystko zależy od chęci :chytry:

: wt sty 22, 2008 23:59
autor: Mlody_ndm
A co w nim trzeba przeżeźbić na te 90 kucy?
Byle nie dawkę jakoś kozacko, nie lubię mieć Ikarus-look za sobą ;)

: śr sty 23, 2008 00:18
autor: arwam
Jeśli turbo to KKK to na 90% jest to silnik RA.
A lak Garrett to wtedy masz do czynienia z silnikiem JR który ci szczególnie polecam.
Bardzo udane silniczki nie można o nich powiedzieć złego słowa.

: śr sty 23, 2008 10:35
autor: Lukas-182
Mlody_ndm pisze:A co w nim trzeba przeżeźbić na te 90 kucy?
Byle nie dawkę jakoś kozacko, nie lubię mieć Ikarus-look za sobą ;)
Jak silnik w dobrym stanie, to śmiało można lekko wyciągnąć 90KM.
Jeśli masz turbo Garrett T3 to ustawiasz na 1.3bara zwiększasz dawkę o około 1/3 obrotu i gra. Co do kopcenia to trzeba wiele prób aby ustawić optymalną dawkę, mi to zajęło parę dni .

: śr sty 23, 2008 11:02
autor: BENITO
arek wamej, Silnik RA miał Intercooler jak w SB. Jeśli ma suszarkę Garetta T3 lub KKK K24 to jest to JR. Z resztą ma filtr powietrza i dolot od JR, pompę od JR.

: śr sty 23, 2008 16:13
autor: Mlody_ndm
W sobotę pojadę obejrzeć, zerknę na naklejkę w bagażniku i będzie na 100% wiadomo co to jest :)
Więc jak dobrze pójdzie to niedługo będzie trochę gratów na sprzedaż :D
Bo jeżeli kupię dla tego silnika całą sztukę Jetty :)

: śr sty 23, 2008 20:38
autor: pudel_łdz
Według mnie to JR też taki miałem teraz siedzi SB :):)

: śr sty 23, 2008 21:19
autor: kimon
na 100% JR identyko siedzi u mnie

pompa z grzybem, brak ic

czyli 70KM w serii

: czw sty 24, 2008 00:03
autor: Mlody_ndm
pudel_łdz pisze:Według mnie to JR też taki miałem teraz siedzi SB :):)
A czym generalnie różni się eSBek od JRa poza obecnością IC?

: czw sty 24, 2008 11:41
autor: Lukas-182
Mlody_ndm pisze:A czym generalnie różni się eSBek od JRa poza obecnością IC?
inny dolot, inny obudowa filtra powietrza, kąt wtrysku chyba szybszy niż w JR, pompa wtryskowa mocniejsza, IC seryjny-leżący :(, chyba więcej różnic nie ma, między seryjnym JR, a seryjnym SB jest tylko 10KM różnicy.

: czw sty 24, 2008 12:29
autor: Mlody_ndm
Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest :(
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie :)

: czw sty 24, 2008 13:42
autor: kimon
Mlody_ndm pisze:Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest :(
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie :)
ic od mastera badz sprintera i jazda :) to_mas ma JR tez ale juz zmodzone

: czw sty 24, 2008 14:10
autor: Lukas-182
Mlody_ndm pisze:Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest :(
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie :)
Daj tam spokój, JR też dobry silnik, ja mam JP i wycisnąłem z niego ponad 40KM, więc daj spokój z SBkeim, jak masz JRa dobrego to bierz, z łatwością go podkręcisz.

: czw sty 24, 2008 17:19
autor: twardy
Lukas-182 pisze:inny dolot, inny obudowa filtra powietrza, kąt wtrysku chyba szybszy niż w JR, pompa wtryskowa mocniejsza, IC seryjny-leżący :( , chyba więcej różnic nie ma, między seryjnym JR, a seryjnym SB jest tylko 10KM różnicy.
_________________
SB ma jeszcze wydajniejsze wtryski.