wiecej KM od czego zacząć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn sty 28, 2008 20:57

Wtrącę się ale dotyczy to tematu. :bajer:
Cowboy a te wtryski od transportera są plug&play np z AFNami? Chodzi mi o AXG? Tzn jakbym kupił takie (w sumie 5, czyli 1 zapasowy) to bez przeróbek zakręcę je do AFNa?
O korekcji programu nie wspomnę bo to wiadoma sprawa. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 28, 2008 21:35

wydaje mi się ze sa identyczne... ale moge sie mylić

kupno z transporeta i tak wyjdzie Cie duzo drożej



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn sty 28, 2008 22:10

Około 1kpln, więc raczej nie tragicznie. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 13:21

Około 1kpln, więc raczej nie tragicznie. :bajer:
jak za uzywki to tragicznie... jak nowe to OK



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » wt sty 29, 2008 18:39

Hmm no właśnie używki. :crazy:
A ile można za używki dać? Wiadomo że jest ich 5 szt ze sterującym. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 23:15

Grześko pisze:A ile można za używki dać?
nie kombinuj, kupuj NÓWKI zestaw BOSCH-a i masz praktycznie nowe wtryski w cenie tych uzywek z przebiegiem pewnie 250 tys km albo wiecej :)

na dawce najlepiej zakup wtryski z 90KM z mk4 np AGR mozna tanio wyrwac z małym przebiegiem...

a w sumie dla Ciebie mogę zrobic hybrydki w dobrej cenie.. szczegóły PW



Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » czw sty 31, 2008 18:37

Chłopaki pomóżcie czy te wtryski od VW Transporter AXG - 151 KM będą pasować do mojego AFN chodzi mi tu o całe wtryski a nie końcówki ? Bo tak przeglądając forum doczytałem się że nie koniecznie mogą pasować a ja chce mieć pewność bo chce kupić dwa komplety
A czy same końcówki od T4 będą pasować do moich wtrysków
Sorki ze zadaje takie pytania ale sie nie znam zbytnio na tym wiec zrozumcie mnie


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości