Strona 2 z 3

: wt sty 22, 2008 18:52
autor: damcio151
ehhh to nie będzie raczej tego wina , ale napisz czy pomogło

: śr sty 23, 2008 15:49
autor: Macienty
ja bym na głowice w ten desen cos obstawiał... Wątpie ze to ten sterownik...

: pt sty 25, 2008 18:59
autor: niuteq
z najnowszych wiesci sprawa wyglada tak:
- wymienion przekaznik swiec zarowy na nowy, jest poprawa auto reaguje na peadl gazu, ale dalej kopci na bialo, no i doszlo jeszcze mruganie kontrolki swiec zarowych, auto czeka teraz na podpiecie pod VAG wykasowanie bledow i zobaczymy co dalej moze jeszcze cos zostalo uszkodzone, komputerm mam nadzieje ze pokaze
AKTUALIZACJA
bledy zostaly wykasowane
ale auto dalej kopic na bialo i chodzi jakby na jeden gar
jutro mechanik berze sie za:
- sprawdzenie moze zerwany klin na wale
- moze przestawiony rorzad
- moze przestawiony zaplon
- ostatecznosc to wymiana sterownika
ktos ma jakies propozycje?

: sob sty 26, 2008 18:32
autor: arturo
niuteq pisze:AKTUALIZACJA
bledy zostaly wykasowane
ale auto dalej kopic na bialo i chodzi jakby na jeden gar
jutro mechanik berze sie za:
- sprawdzenie moze zerwany klin na wale
- moze przestawiony rorzad
- moze przestawiony zaplon
- ostatecznosc to wymiana sterownika
ktos ma jakies propozycje?
Zmień mechanika bo Ci samochód rozkręci w kawałki, równie dobrze mógł sprawdzić ustawienie pompy na VAG-u a nie od razu silnik rozbiera
Zanim wszystkie błędy wykasował to mógł w 98% znalezc przyczynę niedomagań
Wykasowanie błędów nic nie da!!! (To jest tylko informacja o usterkach wykrytych przez ECU)
trzeba znależć przyczynę ich zapisania się w ECU

[ Dodano: 26 Sty 2008 17:38 ]
Moim zdaniem masz problem albo z kątem wtrysku, albo jest nieszczelność w przewodach paliwowych.
Podłącz jeszcze raz kompa zczytaj błędy i wrzuć na forum.

: sob sty 26, 2008 18:41
autor: damcio151
niuteq pisze:ale auto dalej kopic na bialo i chodzi jakby na jeden gar
:crazy: coś mi się wydaje że korba jest pogięta lub walnięty rozrząd
ale sprawdź ten kąt wtrysku

: sob sty 26, 2008 22:42
autor: niuteq
Panowie problem chyba rozwiazany
okazalo sie ze wszystkie 4 koncowki wtryskiwaczy szlak trafil, sam widzialem mechanik dal je na urzadznie i przy cisnieniu 300 polecialy dwie krople
znalazlem wtryskiewacze uzywane (50zl/szt + 150 za ten wtryskiewcz z kabelkiem)wymienilem i auto odzylo, na poczatku zaczelio jeszcze kopic ale ale po przejachaniu kiku kilometrwo wszystko wrocilo do normy
auto zaczelo wracac do normy, pojedze kilka dni i zobacze co sie bedzie dzialo, moze w srode zawitam na spot moich kolegow z zach-pom i podlaczego jeszcze raz pod kompa i sprwdze kat wtrysku i wszystkie pozostale zeczy,

: wt sty 29, 2008 22:02
autor: leo...
damcio151 pisze:niuteq, ten przekaźnik jest od świec podgrzewających płyn chłodniczy .... to nie on będzie przyczyną ( tak mi się wydaje ) ;)
jesteś tego pewien - od kiedy on jest od świec podgrzewających płyn - i jeśli tak jest to gdzie jest przekaźnik świec żarowych ... :chytry:

może kolega poda nam symbol VW/Audi (jeśli da się odczytac)

: wt sty 29, 2008 22:06
autor: damcio151
leo... pisze:jesteś tego pewien - od kiedy on jest od świec podgrzewających płyn - i jeśli tak jest to gdzie jest przekaźnik świec żarowych ... :chytry:
jesteś jesteś :grin:
Są to przekaźniki J360 i J359 w jednej obudowie ... wystarczy iść po kablach i zobaczysz gdzie dojdziesz ;)

przekaźnik świec jest w skrzynce przekaźników ... bezpiecznik nad skrzynką przekaźników

: wt sty 29, 2008 23:41
autor: leo...
damcio151 pisze:
leo... pisze:jesteś tego pewien - od kiedy on jest od świec podgrzewających płyn - i jeśli tak jest to gdzie jest przekaźnik świec żarowych ... :chytry:
jesteś jesteś :grin:
Są to przekaźniki J360 i J359 w jednej obudowie ... wystarczy iść po kablach i zobaczysz gdzie dojdziesz ;)

przekaźnik świec jest w skrzynce przekaźników ... bezpiecznik nad skrzynką przekaźników
hmm trzeba to będzie zweryfikowac - w jednej obudowie w MK III ...

: wt sty 29, 2008 23:43
autor: damcio151
leo..., dla przykładu http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... 76&start=0

: śr sty 30, 2008 08:36
autor: niuteq
wydaje mi sie ze ten wytopiony u mnie modul ma zwiazek z podgrzewaniem plynu, zauwazylem ze po jego wymianie auto duzo szybciej lapie temperature, wczesniej duzo wiec potrzebowal do przejachania zeby sie nagrzac wg mnie ten przekaznik ma nr 191 911 261B,
myslem ze wymiana tego modulu (przekaznika.... jak zwal tak zwal) pomoze, dodatkow wymienione wszystkei 4 koncowki wtryskiwaczy, jest poprawa bo auto zaczyna odpalac, ale co to za odpalanie jak lapie dopiero po 5, 6 kreceniach i to z duzym trudem jak mi sie uda to zamieszcze link jak on dzis rano przu + temeraturze odpal

: śr sty 30, 2008 15:16
autor: damcio151
niuteq pisze:wydaje mi sie ze ten wytopiony u mnie modul ma zwiazek z podgrzewaniem plynu, zauwazylem ze po jego wymianie auto duzo szybciej lapie temperature, wczesniej duzo wiec potrzebowal do przejachania zeby sie nagrzac wg mnie ten przekaznik ma nr 191 911 261B,
:bigok:
Przekaźnik świec jest w skrzynce przekaźników w gnieździe 12 ... ma nr 357 911 253

[ Dodano: Sro Sty 30, 2008 14:17 ]
niuteq, odezwij się jak sprawdzisz to co napisałem

: śr sty 30, 2008 22:34
autor: niuteq
ehh mam juz dosyc auto znow u mechanika znow powazny problem z odpalniem, zamiescilem filmik z porannego odpalania moze to cos pomoze,


spisalem wszytkie uwagi i jutro z rana zaniose do mechanika niech sprawdza,
ale wydaje mi sie ze auto ma problem z dawkowaniem paliwa i tu jest przyczyna, moze pompa daje za male cisnienie na wtryskiwacze bo auto jak sie juz rozkreci to jakos chodzi ale dalej na 3 gary jakby chodzil oborty nie faluja ale auto na niskich obrotach jest slabe, jutro podmenie pompe wtrsykowa i bede wiedzial cokolwiek

: czw sty 31, 2008 11:50
autor: arwam
Sprawdź wtryskiwacze wygląda to jak by się zawiesiły.