Strona 2 z 3

: śr sty 30, 2008 02:25
autor: tberent
To_mas pisze:(dać mi)
:grin: :grin:
To_mas pisze:zwykły amortyzatorek :) zeby wolniej schodził z obrotów
:bigok:

: śr sty 30, 2008 13:33
autor: ryba_71
Ten amortyzator zapobiega nagłemu spadkowi obrotów a co za tym idzie mniejsze prawdopodobieństwo poślizgu na śliskiej nawierzchni podczas gwałtownego zdjęcia nogi z gazu oraz zgaśnięcia silnika. Cena nowego to około 100zł. Ja bym zostawił. Jeżeli chodzi o automatyczną zmianę kąta wtrysku to to urządzenie jest po przeciwnej stronie pompy niż widoczna strona ze spowalniaczem na zdjęciu.

[ Dodano: Sro Sty 30, 2008 12:35 ]
sam automat nie jest elementem pompy ale z nią współpracuje w zależności od temperatury silnika podnosi jego obroty poprzez cięgno połączone z pompą.

: śr sty 30, 2008 20:01
autor: tberent
ryba_71 pisze:sam automat nie jest elementem pompy ale z nią współpracuje w zależności od temperatury silnika podnosi jego obroty poprzez cięgno połączone z pompą.
ciekawe to mamy inne pompya napewno nie mówisz o tej co na foto :green_fuck:
ryba_71 pisze:w zależności od temperatury silnika podnosi jego obroty poprzez cięgno połączone z pompą.
:green_fuck: :green_fuck:

zrozumiano.
zgadnijcie ludzie czemumadrzejsi sie nie wypowiadaja???

odp: bo buylo 100000000000 razy :grin:

: śr sty 30, 2008 23:39
autor: wesele12
Obrazek


tu nie chodzi o amortyzator (wiem po co jest )tylko o ten zawór elektryczny z rurką.

[ Dodano: 30 Sty 2008 22:41 ]
a koledze ,który chce kupić moja starą pompę chcę powiedzieć ze ma ułamany wałek rozdielacza w środku pompy .

[ Dodano: 30 Sty 2008 22:50 ]
koledze który chce karoserię do MK2 3D sprzedam całego Golfa 3D manhatan 1.3 w niezłym stanie technicznym , sprawnego , zarejestrowanego z za 1800 zł.

: czw sty 31, 2008 00:02
autor: To_mas
wesele12, poszed PW

: czw sty 31, 2008 00:37
autor: arwam
wesele12 pisze:a koledze ,który chce kupić moja starą pompę chcę powiedzieć ze ma ułamany wałek rozdielacza w środku pompy .
Za falę ile byś chciał?

: czw sty 31, 2008 00:49
autor: klexus
Witam
ja dzis do do T4 wrzuciłem 1,9TD i tez sie zastanawiałem nad tym elektrozaworem od czego to:) , mam tez ssanie na lince czyli jak dobrze zakumałem ten elektrozawór jest od tego ze w golfach III nie ma ssania na linke dlatego dali elektrozawór.

Dobrze mysle??


Jescze jedno pytanie udało sie to komus podpiąc gdzieś tak coby smigało jak należy??

: wt lut 05, 2008 12:17
autor: skarredasch
tberent, skoro
tberent pisze:buylo 100000000000 razy :grin:
to dlaczego niepotrafie (/imy) nic znalezc na ten temat?

: wt lut 05, 2008 15:45
autor: Emil2008
ile kosytuje taka pompa wtrzskowa oczywiscie nie nowa :bigok:

[ Dodano: 05 Lut 2008 14:47 ]
mam pytanko ile kosztuje taka pompa wtrzskowa oczywiscie nie nowa :grin:

: sob lut 09, 2008 18:16
autor: gienekp007
podłączyłem te ustrojstwo na krótko od akumulatora i cyka czyli działa ale żadnej wyraźnej różnicy nie zauważyłem. Co o tym myśliceie

: sob lut 09, 2008 19:13
autor: To_mas
Emil2008 pisze:mam pytanko ile kosztuje taka pompa wtrzskowa oczywiscie nie nowa :grin:
400 do 500 zł

: ndz lut 10, 2008 22:15
autor: Krystek26
Witam!
Ten zawór to "Ventil fur abschaltbaren lastabhangingen Forderbeginn (ALAFB)".Podłączony jest do obrotomierza.Gdy silnik osiągnie ok. 2000 obr/min. włącza sie i zwiększa kąt wtrysku paliwa.W miarę wzrostu obrotów silnika rośnie ciśnienie paliwa w korpusie pompy,
"tą rurką"doprowadzane jest do zaworu,po osiągnięciu danych obrotów zawór sie otwiera i steruje mechanizmem zmiany kąta umieszczonym w pompie. :bigok:

: sob mar 22, 2008 09:38
autor: wesele12
OK. teraz zaczynam rozumieć jak to jest z tym ABAFL , ale gdzie go podłącztyć jak w moim Golfie nie mam obrotomierza , poprzednia pompa wtryskowa nie miała tego ustrojstwa.

: wt paź 21, 2008 16:54
autor: klexus
wesele12 pisze:OK. teraz zaczynam rozumieć jak to jest z tym ABAFL , ale gdzie go podłącztyć jak w moim Golfie nie mam obrotomierza , poprzednia pompa wtryskowa nie miała tego ustrojstwa.
No własnie gdzie to mam podączyć?? jak uruchamia sie ssanie w tej pompie jak nie ma cięgna?? robią sie chłodne dni i szarpie silnikiem jak jest zimny bo nie mam ssania:(