Strona 2 z 3

: czw sty 17, 2008 11:53
autor: souler
a z czego chca ja czyscic? chyba z kurzu :panna: tragedia co sie dzieje w tym kraju, zeby tylko zarobic...

: czw sty 17, 2008 12:33
autor: Cinek
może WG bedą czyścić, a wy zaraz od naciągaczy wyzywacie :)

: czw sty 17, 2008 14:11
autor: zaprzal
Cinek pisze:może WG bedą czyścić, a wy zaraz od naciągaczy wyzywacie :)
dokladnie, moga czyscic WG ale turbiny sie nie sprawdza na postoju :ass:

sprawdz sobie sam, wez kawalek wezyka i manometr - nie trzbea do tego specjalistycznego zakladu. A skoro na postoju tyle nadmuchala to w czasie jazdy raczej na pewno jest dobrze

: czw sty 17, 2008 17:02
autor: b8tz
w czasie jazdy na pewno nie jest dobrze, wogole nie czuc doladowania.

: czw sty 17, 2008 17:15
autor: dawid018
b8tz, to jest t4 jeszcze 1,9 to co ty chcesz czuć??

: czw sty 17, 2008 19:15
autor: souler
co za uparty czlowiek. na postoju wydmuchala 0.5, podczas jazdy dmuchnie na pewno minimum 0.6. i wiecej nie powinna. co chcesz jeszcze poczuc? szum wiatru we wlosach? tu nie bedzie strzalu momentu przy 1800obr ani 2400, tu niczego nie bedzie. ten silnik pozwala jezdzic i to wszystko.

: czw sty 17, 2008 19:49
autor: zaprzal
b8tz pisze:w czasie jazdy na pewno nie jest dobrze, wogole nie czuc doladowania.
jak jest taka pompa jaka jest to tak jak koledzy mowili: co tam ma byc czuc?

ja bym jednak obstawial, ze doladowanie jest OK

: czw sty 17, 2008 20:13
autor: souler
zaprzal, zostaw ekopompy w spokoju :P da sie na tym jezdzic i mozna nawet uzyskac pałer :bajer: oczywiscie szal to nie jest

: czw sty 17, 2008 21:56
autor: Przewodnik
b8tz pisze:w czasie jazdy na pewno nie jest dobrze, wogole nie czuc doladowania.
kolego gdyby turbo nie domagało w tym autku to pomijając czarna chmure jaka byś zostawiał, to nie wiem czy miał byś gdzieś 5 wrzucić, za duzo koniów by uciekło, :bigok:

: śr lut 06, 2008 20:20
autor: b8tz
silnik 1x ma 60 kucy, abl 68. Brak turbo = 8 kucy mniej

: śr lut 06, 2008 22:21
autor: arwam
b8tz pisze:silnik 1x ma 60 kucy, abl 68. Brak turbo = 8 kucy mniej
Tak tylko że 1Y nie ma w układzie dolotowym przewężenia natomiast ma je każda turbosprężarka.
Jeśli Ci w turbo dieslu padnie turbo to moc może spaść nawet do 60%.

: pn lut 25, 2008 19:38
autor: b8tz
Wlasnie dzis odebralem turbinke z regenracji. Panowie efekt czuć od razu :)

: pn lut 25, 2008 20:03
autor: zaprzal
... wazne, ze klient zadowolony :helm:

: pn lut 25, 2008 22:14
autor: dawid018
b8tz, jaki koszt i co mądrego ci zrobili??