Strona 2 z 2

: śr sty 09, 2008 22:10
autor: PiotrusVW
mozesz sprubowac napewno nie zaszkodzi ale chyba i nie pomoze...

: śr sty 09, 2008 22:15
autor: Cinek
tylko co sie stanie jak włączysz zapłon, a nie zapalisz silnika. przez pompe wtryskową raczej ci paliwa nie przeciśnie więc zrobi sie duże ciśnienie przed pompą i odpadną przewody albo podgrzewacz paliwa jeżeli jest. co to w ogóle za pomysł śmieszny?

: śr sty 09, 2008 22:19
autor: Marcin_87
Cinek, jak nie puści przeciez masz obieg paliwa :grin: bedzie wracać nadmiarem

: śr sty 09, 2008 22:20
autor: PiotrusVW
własnie nie bedzie problemu a jesli juz zapali pompa bedzie miala troche latwiej

: śr sty 09, 2008 22:30
autor: flinstone
ciśnienia wtrysku i tak w ten sposób nie zwiekszysz, a jedynie dodatkowo obciażysz elektryke i alternator pożre znowu jakiegoś konika

: śr sty 09, 2008 22:40
autor: Cinek
Marcin_87 pisze:Cinek, jak nie puści przeciez masz obieg paliwa :grin: bedzie wracać nadmiarem
niby tak, tyle że obieg jest jak silnik chodzi, inaczej paliwo by wracało po wyłączeniu do zbiornika. pozatym zawsze jest opcja że małe ciśnienie wtórne nie pozwoli na zamknięcie elektrozaworu na pompie. no ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił, więc tematodawca może spróbować. można pokombinować elektrycznie tylko ja osobiście nie wiem po co, pompie i tak nie bedzie lżej za bardzo

: śr sty 09, 2008 22:55
autor: Marcin_87
Cinek, obieg jest zawsze tylko masz śrubke out i ona ma zaworek i tyle filozofi

: śr sty 09, 2008 23:06
autor: Cinek
dziękuje, już rozumiem. w takim razie taka pompka na pewno pomoże. czekam na efekty prac

: czw sty 10, 2008 00:20
autor: tberent
obieg jest zawsze tylko masz śrubke out
czyli chcesz powiedziec ze zawsze jest obieg roki tak??? no wg mnie nie jest tak, a zaworeo OUT jest po to zaeb sie nie zapowietrzała pompa i wg mnie jak pompa niema obrotów to niema wała zeby przez nia cos przetłoczyc.
Cinek pisze:o ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił,
robił robił. :helm:
ventil takie coś u siebie, robione jest to po to aby niemiec problemów z powietrzem w wezykach paliwa od zbiornika- poprostu ułatwia to rozruch, a zeby było ok to nie duze cisnienie tej pompki wystarczy.

: czw sty 10, 2008 11:46
autor: Marcin_87
tberent pisze:Cytat:
obieg jest zawsze tylko masz śrubke out
czyli chcesz powiedziec ze zawsze jest obieg roki tak??? no wg mnie nie jest tak, a zaworeo OUT jest po to zaeb sie nie zapowietrzała pompa i wg mnie jak pompa niema obrotów to niema wała zeby przez nia cos przetłoczyc.
no to zdejmij przewód z filtra i załóż byle jaką pompke i pompuj to zobaczysz ze obieg jest zawsze :bajer:

: czw sty 10, 2008 18:07
autor: ventil
Marcin_87 pisze:Cinek, no ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił,
Ja tak mam w swoim syncro... :chytry: Obrazek
U mnie róznica jest taka że bez pompki porządnie depne to na wyższych obrotach czasami delikatnie czuż "przycięcie" silnika z powodu niedomiaru paliwa - z pompa nie ma tego zjawiska z tym że u mnie silnik potrzebuje dośc duzo paliwa... :jezor: