Strona 2 z 3

: czw sty 03, 2008 19:39
autor: damcio151
daro31ie pisze:(chociaz jeden czujnik)
to są 2 czujniki w 1 obudowie ... najlepiej jednak było by podmienić na chwilę

: wt lis 18, 2008 21:39
autor: Kris-THC
daro31ie pisze:problem mam taki ze wlasnie istnieje roznica w rezystancjach na pinach 1-3 i 2-4
piny 1-3 to ECU, a piny 2-4 to wskaznik temp. na desce.
Właśnie jak to jest z tą różnicą? Ja sprawdziłem u siebie na oryginalnym i była różnica w rezystancjach pomiędzy parą 1-3 a 2-4 i dlatego kupiłem nowy, w którym jak się okazało różnica była także. Niepotrzebnie czujnik wymieniłem, który był sprawny :crazy:
Nie doszedłem do tego ile powinna wynosić rezystancja na pinach 2-3 wie ktoś?

: wt lis 18, 2008 22:19
autor: Oli
czym się różni 4 pinowy czujnik temp. koloru czarnego od 4 pinowego koloru zielonego? kupiłem zielony a w rurze jest czarny chcę zmienić bo rano mam taki komunikat

Obrazek

: wt lis 18, 2008 22:22
autor: EnJoy
Oli pisze:czym się różni 4 pinowy czujnik temp. koloru czarnego od 4 pinowego koloru zielonego?
kolorem :helm: oryginalnie były montowane czujniki z czarnym plastikiem, też taki miałem.. i zmieniłem go właśnie na zielony

: wt lis 18, 2008 22:23
autor: Oli
enjoy, dzięki zmieniam

: śr lis 19, 2008 18:31
autor: Kris-THC
Kurde u mnie przy obecnych temp. ok. +3/4 st. i wyłączonym ogrzewaniu auto łapie 90 stopni dopiero po 7 km mimo świec w obiegu wody, kiedyś było lepiej. Jak stoję w korku to spada do 70 stopni przy klimie włączonej na 21 st. Dziś po powrocie z pracy zauważyłem że górny wąż był ciepły (ale nie gorący) a dolny całkiem zimny, auto po trasie 15km i 15 minut postoju w korku więc chyba termostat mi padł. W silniku AHF jest on w bloku pod pompą paliwa? czy z tyłu tam gdzie czujnik temp?

[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 17:47 ]
Ok już wiem, jest przy pompie wody. Dziwne że górny wąż nie był gorący skoro dolny był całkiem zimny, aż tyle ciepła nagrzewnica by przejęła?

: śr lis 19, 2008 23:24
autor: Oli
zmieniłem dzisiaj ten czujnik, zobaczę rano czy pojawi się komunikat :grin:

: czw lis 20, 2008 22:55
autor: Kris-THC
Wymieniłem termostat ale dolny wąż idący do termostatu nadal pozostaje zimny :helm:
Górny od głowicy jest gorący, chłodnica jest zimna na blacie równo 90 i tak trzyma cały czas. Jeździłem dosyć ostro przez 15 minut po mieście i jestem zdziwiony że dolny wąż i chłodnica są zimne, na dworze +6 stopni było. EGR mam zaślepiony ale nie zauważyłem żeby dłużej się przez to nagrzewał poza tym on w tym przypadku nie odgrywa żadnej roli. Sprawdźcie proszę jak jest u Was przy obecnych temperaturach, czy macie ciepłe chłodnice i dolne węże bo jestem ciekaw o co chodzi.

: pt lis 21, 2008 13:13
autor: Gobo90
Kris-THC, ja mam modzonego ARLa i gdy nagrzeje sie do 90* i potem pałuje go przez 15 min po mieście to chłodnica jest zimna nadal... po prostu te silniki tak maja a jak masz np jeszcze ustawione grzanie w środku auta to masz przyczynę czemu termostat sie nie otwiera mały obieg wystarczająco chłodzi silnik

: pn lis 24, 2008 13:38
autor: abdj
Oli,
i jak problem zniknął ? bo mam to samo co u ciebie :D

: pn lis 24, 2008 19:02
autor: Oli
abdj pisze:i jak problem zniknął ?
teraz jest ok, pare dni minęło i komunikatu brak :grin: u braciaka czasem opada wskazówka temp w zegarach - też będziemy zmieniać ten czujnik

: wt lis 25, 2008 10:35
autor: abdj
to w takim razie i ja zmienie ten czujnik :D zdrowko !!

: wt lis 25, 2008 13:20
autor: tomch
abdj pisze:to w takim razie i ja zmienie ten czujnik :D zdrowko !!
U mnie Vag nie pokazał żadnych błędów, niemniej temp. vag - 70*C a na blacie 90*C. Proszę podać nr, czy oznaczenie czujnika, bo chcę właśnie go zmienić. pozdro

: wt lis 25, 2008 16:55
autor: abdj
Nie znam numeru ani oznaczenia tego czujnika jutro dopiero jak sie znajdzie czas to bede chciał zakupic czujnik , nie sprawdzalem ale podejrzewam ze bede miał tak samo z temp. bo jakos slabiej grzeje autko w srodku