Po czyszczeniu nastawnika.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » ndz gru 30, 2007 19:58

No właśnie zmiana wartości dawki nie przynosi efektów, tylko dymienie się zmienia. Aktualnie dawka jest ustawiona na 4,2 i tak narazie zostanie. Wtrysk sterujący ma 113 omów więc jest dobry. Zastanawiam się tylko czy stan wtrysków nie może powodować tego szarpania ale wtedy nie pomagałoby odpięcie impulsatora. Nie mam już pomysłów.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 30, 2007 20:02

Turbonalepa, dziwna sprawa .... masz możliwość podmiany pompy , lub samego nastawnika :?:



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » ndz gru 30, 2007 21:03

Konri z którym modzimy ma trojke TDI silnik ALE i może da się namówić na podmianę samego nastawnika. Jak wtedy będzie szarpał no to pompa umierająca chyba nie??



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pn gru 31, 2007 15:45

Dziwna sprawa, bo wczoraj troche pojeźdiłem i nie było szarpania. Dzisiaj do pracy jechałem i też nie. Po pracy jade 60 km na sylwka to obczaje w trasie dokładnie. Sprężyny widziałem i przy najbliższej okazji (podmiana nastawnika) sprawdze ich napięcie organoleptycznie.

Dzięki za zainteresowanie.

Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości