No właśnie zmiana wartości dawki nie przynosi efektów, tylko dymienie się zmienia. Aktualnie dawka jest ustawiona na 4,2 i tak narazie zostanie. Wtrysk sterujący ma 113 omów więc jest dobry. Zastanawiam się tylko czy stan wtrysków nie może powodować tego szarpania ale wtedy nie pomagałoby odpięcie impulsatora. Nie mam już pomysłów.
Pozdrawiam.
Po czyszczeniu nastawnika.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Dziwna sprawa, bo wczoraj troche pojeźdiłem i nie było szarpania. Dzisiaj do pracy jechałem i też nie. Po pracy jade 60 km na sylwka to obczaje w trasie dokładnie. Sprężyny widziałem i przy najbliższej okazji (podmiana nastawnika) sprawdze ich napięcie organoleptycznie.
Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości