Strona 2 z 2

: śr gru 26, 2007 22:29
autor: miszczus
Ooo zerkne :) a co myslicie o tym spalaniu ??? czy w waszych klekocikach rowniez jest taka roznica miedzy latem a zima ???

: czw gru 27, 2007 16:43
autor: jasiek21
oczywiście palą więcej, bo jednak 15 kilometrów trzeba jechać, żeby się do normalnej temperatury roboczej zagrzał. TDIki są z zasady bardzo sprawnymi silnikami, i tu energia idzie głównie w moc, a nie w ciepło, więc i zagrzanie trochę zajmuje.

W moim golfie

: sob gru 29, 2007 00:40
autor: seba899
Jest to samo że jak spadła temperatura na minus to też mi telepie rano i cięzko pali a jak juz zaskoczy to pali na 3 cylindry. Nowy akumulator, rozrusznik, świece żarowe NGK i dalej to samo, tak więc nie piszcie że to wina swiec żarowych, bo to nie problem, gdzies indziej tkwi problem, nie wiem może w przekażniku itp. Ja narazie nie mam czasu żeby się za to wziąść ale jak spadnie do -10-15 to pewnie nie zapali z rana. Może ktoś wie co rzeczywiście może byc powodem tej sytuacji?

Re: W moim golfie

: sob gru 29, 2007 10:01
autor: bzykla
seba899 pisze:Ja narazie nie mam czasu żeby się za to wziąść ale jak spadnie do -10-15 to pewnie nie zapali z rana. Może ktoś wie co rzeczywiście może byc powodem tej sytuacji?

Moge Cie jedynie pocieszyc ze Twoj gofer z pewnoscia odpali przy wiekszym mrozie.
To juz nasza druga zima razem i nigdy mnie nie zawiodl :)
Poprzedniej zimy mialem identycznie a wieksze mrozy powodowaly tylko wieksze telepanie.