Strona 2 z 2

: śr gru 26, 2007 17:59
autor: aw69
wiekszosc ASZ i ARL na hamowni pluja okolo 15 KM ponad serie czasami nawet 20 wiec odpowiedz sobie sam, a temat sprzegla w twoim przypadku idzie proporcjonalnie ze stanem silnika tak twierdze skoro w seri tylko 139 KM i 309 NM gdzie seria ma 310 Nm

: czw gru 27, 2007 09:51
autor: cowboy
aw69 pisze:seria ma 310 Nm
chyba że ma skrzynie 5 wtedy seryjny moment jest chyba 280NM - co prawda rzadko ale były tez 130-tki ze skrzyniami 5 biegowymi..

: czw sty 03, 2008 23:04
autor: boxer.21
Zdecydowałem się na sachsa Performance, Docisk 883082 999753 , ale mam pytanie o tercze? Czym różnią się te dwie tarcze: Ta druga jest organiczna.

SACHS (ZF SRE) 881864 999969 Tarcza sprzęgła Performance

* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Srednica [mm]: 240
* Starre Sinterscheibe

SACHS (ZF SRE) 881864 999980 Tarcza sprzęgła Performance

* Kod silnika : ASZ
* Ilosć zębów: 23
* Profil piasty: 21,8x24,2-23N
* Parametr: 240D
* Srednica [mm]: 240

* Starre Scheibe mit organischen Belägen

Z tego co wyczytałem docisk ten z organiczną tarczą przeniesie moment rzędu 410Nm a z tą drugą 485Nm. Przy czy ta druga tarcza jest tańsza o ponad 400 zł??

: pt sty 04, 2008 10:51
autor: cowboy
boxer.21 pisze:z tą drugą 485Nm. Przy czy ta druga tarcza jest tańsza o ponad 400 zł??
jak więcej może i jest tańsza to sie nie zastanawiaj :)

: pt sty 04, 2008 13:15
autor: boxer.21
Tylko to ma służyć do normalnej jazdy Nie chciałbym zrobić sobie wozu drabiniastego :)