Strona 2 z 2

: wt gru 18, 2007 23:31
autor: Virus177
no niewiem u wujasa w pasku tez sie tak robilo i winny byl korek :grin:
a tez juz myslelismy ze trzeba bedzie rozbierac silniczek :bajer:

: wt gru 18, 2007 23:36
autor: orson06
juz dzis dałem głowice do planowania i sprawdzenia szczelności i jak to sie okaże oring jak poskładam silnik to wk.. sie że od razu nie sprawdziłem.Ale przynajmniej bede wiedział że uszczelka i głowica ok:) a co z tym że moje świece podczas rozgrzewania sie miga mi kontrolka? wymieniłm ten metalowy bezpiecznik i dalej to samo.gdzie jest przekaźnik w aucie?

: wt gru 18, 2007 23:42
autor: Virus177
wklejam Ci opis przekaznikow to sobie poszukasz
niewiem z ktorego roku masz jette wiec wklejam 2 schematy
Obrazek Obrazek

: wt gru 18, 2007 23:46
autor: orson06
dzieki wielkie Virus177!! :grin:

: śr gru 19, 2007 00:12
autor: Virus177
nie ma zaco po to jest to forum zebysmy sobie pomagali :grin: mam nadzieje ze twoj klekocik niedlugo ozyje :grin:

: sob gru 22, 2007 15:25
autor: Jerry-GOLF-TDI
oglądnij dokładnie starą uszczelke i sprawdz czy między metalowymi kółkami od cylindrów nie ma takich czarnych nalotów w strone dziurek co płyn tamtędy płynie bo ja miałem ten sam problem kiedyś. Ja jednak mimo co stawiam że winą była padnięta uszczelka.

: czw gru 27, 2007 01:01
autor: pipek71
Na 100% poszla uszczelka pod głowicą . !! Temat przerobiłem !!