Strona 2 z 2

: śr maja 20, 2009 11:29
autor: To_mas
co za ludzie :////

: śr maja 20, 2009 13:15
autor: smoku114
Kogoś takiego to tylko powiesić ale takie konowały wszędzie się zdarzają jak byś miał miała czas i ochotę to można by było powalczyć z takim konowałem i dać mu nauczkę ... Czym takim chyba powinien się zając rzecznik praw konsumenta ??...

: śr maja 20, 2009 14:13
autor: owcy2
Obawiam się że rzecznik praw konsumenta nic tu nie pomoże, a o panach z "BOSCH" service to mówią "rzeźniki" przynajmniej w rzeszowie... :green_fuck:

: śr maja 20, 2009 14:19
autor: PELE
u Nas we Wrocku też hula taka opinia o serwisantach z BOSCHA, że tną oszukują itp. jedyna metoda to własny zaufany mechanik z polecenia od jakiegoś znajomego, własny znajomy lub z własnych dobrych doświadczeń. ja zauważyłem, że mniejsze warsztaty bardziej się przykładają co im później owocuje w postaci wracającego klienta ( mój przykład ). doświadczeń złych z poprzedniego auta i serwisu BMW jak i również magikow od VW mam kilka ale naszczęscie nie dałem się im naciągnać, zagłębiłem się w temat i na logikę ogarnąłem, że być tak nie może jak mi ktoś sugerował - czytajcie okłamywał...

mimo, że to mego odkop to współczuje właścicielowi mkIII'
mechanik to jakiś pier.... druciaż... bez komentarza, ja bym go pokarał za taką akcję

: śr maja 20, 2009 14:38
autor: Krzysiek W.
owcy2 pisze:Obawiam się że rzecznik praw konsumenta nic tu nie pomoże, a o panach z "BOSCH" service to mówią "rzeźniki" przynajmniej w rzeszowie...
W Białymstoku też nie są za specjalnie uwielbiani. 8)