Ustwienie zapłonu/wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak na pompie będzie o ząb przestawiony to samą pompą nic nie da, ale trzeba spróbować.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Adamm z frampola jest do w-wy prawie tyle co ode mnie czyli około 200km.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
przed dalszą podróżą radziłbym sprawdzić kanał 004 w Basic setting
jeśli ten wczesny kąt jest spowodowany tylko złym ustawieniem pompy (rozrządu) to pompa powinna dojść do 17,4°, ale jeśli jest uszkodzony zawór od przestawiacza kąta wtrysku w pompie wtedy wartość będzie zawsze taka sama. Można sprawdzić opór na wtyczce (3 -pinowa 1- idzie do zaworu STOP, pozostałe dwa do tego zaworu)
a tak na marginesie przy takim kącie to silnik chodzi jak traktor pomijam fakt że nie jest to zbyt zdrowe dla niego
jeśli ten wczesny kąt jest spowodowany tylko złym ustawieniem pompy (rozrządu) to pompa powinna dojść do 17,4°, ale jeśli jest uszkodzony zawór od przestawiacza kąta wtrysku w pompie wtedy wartość będzie zawsze taka sama. Można sprawdzić opór na wtyczce (3 -pinowa 1- idzie do zaworu STOP, pozostałe dwa do tego zaworu)
a tak na marginesie przy takim kącie to silnik chodzi jak traktor pomijam fakt że nie jest to zbyt zdrowe dla niego
dosłownie chodzi jak traktora tak na marginesie przy takim kącie to silnik chodzi jak traktor pomijam fakt że nie jest to zbyt zdrowe dla niego
mam teraz pełna wersje vagcoma 311-2n, ale jak sie piszesz, to pisz gdzie i kiedyKolego jak chcesz to podjedz do Janowa, bo widze ze masz niedaleko to zrobimy porzadne logi ja mam pełna wersję programu.
Kolego opisz więcej na temat tego zaworu ile powinien wynosić opór jak jest ok a jak jest zle . I wogule za co on odpowiada.TomTDI pisze:przed dalszą podróżą radziłbym sprawdzić kanał 004 w Basic setting
jeśli ten wczesny kąt jest spowodowany tylko złym ustawieniem pompy (rozrządu) to pompa powinna dojść do 17,4°, ale jeśli jest uszkodzony zawór od przestawiacza kąta wtrysku w pompie wtedy wartość będzie zawsze taka sama. Można sprawdzić opór na wtyczce (3 -pinowa 1- idzie do zaworu STOP, pozostałe dwa do tego zaworu)
a tak na marginesie przy takim kącie to silnik chodzi jak traktor pomijam fakt że nie jest to zbyt zdrowe dla niego
Pozdrawiam
Zrobiłem pierwsze logi, jak lipne to spróbuje zrobić lepsze. Co po tych logach można stwierdzić??
Kod: Zaznacz cały
Thursday 27 December 2007 18:59:18
028 906 021 AF 1.9l R4 EDC SG D80
Group A: '004
Engine speed Specified start Actual start
TIME 861-945 2 to -3 2 to -3
MARKER STAMP /min °ATDC °BTDC
0.00 903 1.1 15.8
0.53 882 1.1 15.7
1.10 882 1.0 16.0
1.78 903 1.1 15.4
2.37 882 1.1 15.8
2.90 924 1.3 15.4
3.42 1029 2.0 15.1
4.03 945 0.1 15.7
4.61 1092 0.0 15.1
5.18 1050 0.0 15.1
5.73 1050 0.0 15.3
6.24 1113 1.8 14.8
6.80 903 1.3 15.4
7.44 882 1.1 15.8
8.05 882 1.1 15.8
8.61 903 1.1 15.7
9.18 882 1.1 15.7
9.81 903 1.1 15.8
10.38 903 1.1 16.0
10.94 924 1.1 15.7
11.45 1029 0.7 15.4
12.00 1092 0.6 15.1
12.62 1260 2.5 14.7
13.23 1743 2.8 13.2
13.81 1890 0.4 13.0
14.35 1470 4.9 14.3
14.93 1533 6.6 14.0
15.56 1806 8.1 13.4
16.14 2121 7.8 12.6
16.67 2163 0.4 12.5
17.20 1638 2.5 13.6
17.84 1827 9.7 13.7
18.44 1848 9.8 13.6
19.02 2037 9.9 13.2
19.56 2226 9.4 12.9
20.17 2268 0.4 12.7
20.81 1806 4.1 13.6
21.37 1701 9.4 14.1
21.90 1764 9.7 13.9
22.44 1827 9.8 13.9
23.05 1911 9.9 13.7
23.66 1974 10.1 13.6
24.22 2037 9.8 13.3
24.76 2121 9.7 13.2
25.35 2184 9.5 13.0
25.99 2268 9.4 12.7
26.59 2394 0.4 12.5
27.11 1701 0.6 12.2
27.71 1029 2.0 15.4
28.33 945 1.7 15.8
28.91 1827 2.1 13.3
29.43 1764 3.2 13.6
29.98 1764 3.8 13.7
30.65 1785 4.1 13.6
31.24 1785 3.2 13.4
31.79 1806 2.8 13.4
32.33 1827 2.7 13.4
32.92 1848 2.5 13.4
33.54 1848 2.4 13.4
34.12 1848 2.1 13.3
34.65 1869 2.1 13.2
35.16 1848 2.1 13.2
35.74 1869 2.1 13.2
36.39 1869 2.2 13.2
36.98 1869 2.2 13.2
37.53 1890 2.1 13.2
38.09 1890 2.1 13.3
38.71 1911 2.5 13.2
39.30 1911 3.1 13.2
39.81 1911 3.1 13.2
40.34 1911 3.2 13.2
40.95 1932 3.4 13.3
41.57 1911 4.5 13.2
42.15 1911 1.7 13.0
42.68 1911 0.7 13.2
43.24 1911 0.3 13.0
43.88 1890 0.6 12.9
44.47 1890 0.6 13.0
45.00 1848 0.6 13.0
45.53 1848 0.6 13.0
46.12 1806 0.6 13.2
46.76 1806 0.6 13.0
47.33 1785 0.6 13.0
47.88 1743 0.6 13.0
48.44 1743 0.6 13.0
49.05 1722 0.7 13.0
49.65 1680 0.7 13.0
50.21 1659 0.7 13.0
50.74 1638 0.7 13.0
51.24 1617 0.7 13.0
51.80 1575 0.8 13.0
52.44 1575 0.7 13.6
53.01 1554 0.7 13.6
53.57 1533 0.8 13.6
54.12 1533 0.8 13.9
54.71 1533 0.7 13.7
55.32 1512 0.7 13.9
55.89 1512 0.3 14.1
56.42 1512 0.3 14.0
57.00 1113 2.1 14.3
57.65 1722 0.4 12.7
58.23 1911 3.8 12.9
58.77 1911 4.1 13.0
59.30 1911 3.8 13.0
59.89 1932 4.1 13.2
60.53 1953 2.1 13.0
61.09 1995 7.3 12.9
61.62 2037 9.7 13.2
62.23 2121 9.5 13.2
62.87 2184 9.2 13.2
63.44 2268 9.1 12.9
63.97 2331 9.0 12.9
64.55 2394 8.8 12.9
65.20 2457 8.7 12.7
65.79 2520 8.8 12.6
66.34 2583 9.0 12.5
66.98 2646 9.1 12.7
67.57 2709 9.4 12.5
68.10 2730 0.4 11.9
68.62 1911 0.7 11.9
69.22 2289 2.9 12.6
69.86 2142 9.5 13.0
70.43 2163 9.2 13.2
70.98 2205 9.2 13.2
71.57 2226 9.2 13.2
72.19 2268 9.1 12.9
72.77 2289 9.1 12.9
73.30 2331 9.0 12.9
73.86 2352 9.0 12.9
74.48 2352 8.5 12.7
75.07 2394 8.5 12.7
75.65 2415 8.5 12.6
76.16 2415 8.1 12.7
76.78 2415 3.2 12.5
77.41 2415 3.2 12.5
77.95 2436 3.2 12.5
78.48 2436 3.1 12.5
79.10 2436 3.1 12.5
79.71 2436 3.1 12.3
80.25 2436 2.9 12.3
80.89 2457 2.8 12.3
81.44 2457 5.0 12.3
82.05 2436 5.3 12.2
82.67 2436 5.2 12.3
83.26 2436 5.5 12.3
83.79 2415 1.0 12.0
84.33 1785 1.0 12.0
84.93 1050 2.2 15.4
85.55 987 2.1 15.4
korsarz,
po ostatnim logu widać że zawór działa bo w BS 17,4=17,4
czyli albo jest źle ustawiony rozrząd ewentualnie pompa w granicznym położeniu (przytulona do silnika), chociaż stawiam na rozrząd.
jamper,
odpowiada on za przestawianie kąta wtrysku
po ostatnim logu widać że zawór działa bo w BS 17,4=17,4
czyli albo jest źle ustawiony rozrząd ewentualnie pompa w granicznym położeniu (przytulona do silnika), chociaż stawiam na rozrząd.
jamper,
jak jest źle to obwód jest przerwany (działa na zasadnie elektomagnesu)opisz więcej na temat tego zaworu ile powinien wynosić opór jak jest ok a jak jest zle . I wogule za co on odpowiada.
odpowiada on za przestawianie kąta wtrysku
diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 122 gości