Strona 2 z 2

: sob gru 29, 2007 01:01
autor: damcio151
damcio151, mozesz mi pokazac na fotce gdzie znajduje sie ten zaworek N75 ?
zawór n75 znajduje się obok filtra paliwa . Dochodzą do niego 3 wężyki i jedna wtyczka
zobacz ten temat i foty Adamma
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=441134

[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 00:02 ]
GTO1 pisze:ja tez tak mam ze na cieplym musze krecic dłuzej a na zimnym pali odrazu , i zdaje mi sie ze zrobilo mi sie to po wymianie rozrządu
kąt wtrysku .... sprawdź , to podstawa

: sob gru 29, 2007 12:07
autor: GTO1
dobra juz wszystko wyczailem , dzis pojade zeby podpieli pod kompa i sprawdzili kat wtrysku itp

: ndz gru 30, 2007 17:01
autor: METTJU
odebralem wczoraj autko z warsztatu. powiedzieli mi ze mialem troche zle zalozony pasek i ze dawka paliwa byla ustawiona za duza powiedzieli mi ze spalanie powinno byc teraz mniejsze i powienien palic lepiej tylko ze jak jest zimny to nadal tak troszke ciezko pali tzn tylko za pierwszym razem a jak jest cieplly to pali tak jak palil musze niem pokrecic chwile i dopiero lapie. a i pojawil mi sie niebieski dym jak jest zimny niewiem czy wczesniej byl czy nie teraz zauwazylem.

: ndz gru 30, 2007 17:04
autor: damcio151
METTJU pisze:ak jest zimny to nadal tak troszke ciezko pali tzn tylko za pierwszym razem a jak jest cieplly to pali tak jak palil musze niem pokrecic chwile i dopiero lapie. a i pojawil mi sie niebieski dym jak jest zimny niewiem czy wczesniej byl czy nie teraz zauwazylem.
kąt wtrysku

: pn gru 31, 2007 09:18
autor: METTJU
musze w takim razie znaleść kogoś z vagiem kto by mi to zrobił, moze jest ktos w okolicy kto był by tak mily i mi pomogł ??

: wt sty 01, 2008 13:32
autor: Koldi77
Ja osobiscie spotkalem sie z dwoma takimi przypadkami. Powodem jest uszkodzona najprawdopodobniej elektronika w pompie wtryskowej. Sam jestem elektronikiem i diagnozuje samochody klientow wiec po sprawdzeniu wszystkich parametrow w obu samochodach wszystko bylo ok zaplon kat wtrysku temperatura itd. itp. Uzdrowilem oba wozki przekodowujac sterownik silnika na wspolpracujacy z automatyczna skrzynia i jest tak jak byc powinno pali super (zwiekszyla sie dawka paliwa).

: wt sty 01, 2008 13:37
autor: damcio151
METTJU pisze:musze w takim razie znaleść kogoś z vagiem kto by mi to zrobił, moze jest ktos w okolicy kto był by tak mily i mi pomogł ??
http://www.forum.vwgolf.pl/profile.php? ... le&u=14105
Koldi77 pisze:Powodem jest uszkodzona najprawdopodobniej elektronika w pompie wtryskowej
w pompie elektronika :goof:
Koldi77 pisze:Uzdrowilem oba wozki przekodowujac sterownik silnika na wspolpracujacy z automatyczna skrzynia
tu nikt raczej automatycznej skrzyni nie ma
Koldi77 pisze:zwiekszyla sie dawka paliwa
zwiększenie dawki rozruchowej pomaga tylko w przypadku gdy silnik źle odpala gdy jest rozgrzany

: sob sty 05, 2008 13:13
autor: GTO1
damcio151, dobrze mówileś , wystarczyło ustawić kąt wtrysku i znowu wszystko jest jak należy :)

: wt sty 29, 2008 10:10
autor: TomTDI
METTJU,

Logi po podłączeniu VAG'a

Pacjent: Golf AGR

Choroba: Auto ciężko pali na na ciepłym (na zimnym też)

Przebieg leczenia:

Kąt 61 - w normie

Korekcja wtrysków kanał 013 max +/- 0.5 - bardzo dobrze

Dawka kanał 001 ->~3 - bardzo dobrze

Kanał 007 temperatury - na ciepłym wskazania realne (pytania co jest na zimnym)



po korekcji kanału 005 - dawka rozruchowa - brak poprawy

po zmianie kodowania na automat pali na dotyk - przynajmniej na ciepłym

ciekawe co się dzieje jak jest zimny??

: wt sty 29, 2008 11:24
autor: METTJU
Na zimnym pali podobnie jak na cieplym :) tylko to szarpanie na 2gim biegu mnie troszeczke denerwuje ale poza tym to chyba ok. jeszcze zobacze jak bedzie ze spalaniem

Dzieki tomi za pomoc :)