Strona 2 z 2
: sob gru 29, 2007 01:01
autor: damcio151
damcio151, mozesz mi pokazac na fotce gdzie znajduje sie ten zaworek N75 ?
zawór n75 znajduje się obok filtra paliwa . Dochodzą do niego 3 wężyki i jedna wtyczka
zobacz ten temat i foty
Adamma
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=441134
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 00:02 ]
GTO1 pisze:ja tez tak mam ze na cieplym musze krecic dłuzej a na zimnym pali odrazu , i zdaje mi sie ze zrobilo mi sie to po wymianie rozrządu
kąt wtrysku .... sprawdź , to podstawa
: sob gru 29, 2007 12:07
autor: GTO1
dobra juz wszystko wyczailem , dzis pojade zeby podpieli pod kompa i sprawdzili kat wtrysku itp
: ndz gru 30, 2007 17:01
autor: METTJU
odebralem wczoraj autko z warsztatu. powiedzieli mi ze mialem troche zle zalozony pasek i ze dawka paliwa byla ustawiona za duza powiedzieli mi ze spalanie powinno byc teraz mniejsze i powienien palic lepiej tylko ze jak jest zimny to nadal tak troszke ciezko pali tzn tylko za pierwszym razem a jak jest cieplly to pali tak jak palil musze niem pokrecic chwile i dopiero lapie. a i pojawil mi sie niebieski dym jak jest zimny niewiem czy wczesniej byl czy nie teraz zauwazylem.
: ndz gru 30, 2007 17:04
autor: damcio151
METTJU pisze:ak jest zimny to nadal tak troszke ciezko pali tzn tylko za pierwszym razem a jak jest cieplly to pali tak jak palil musze niem pokrecic chwile i dopiero lapie. a i pojawil mi sie niebieski dym jak jest zimny niewiem czy wczesniej byl czy nie teraz zauwazylem.
kąt wtrysku
: pn gru 31, 2007 09:18
autor: METTJU
musze w takim razie znaleść kogoś z vagiem kto by mi to zrobił, moze jest ktos w okolicy kto był by tak mily i mi pomogł ??
: wt sty 01, 2008 13:32
autor: Koldi77
Ja osobiscie spotkalem sie z dwoma takimi przypadkami. Powodem jest uszkodzona najprawdopodobniej elektronika w pompie wtryskowej. Sam jestem elektronikiem i diagnozuje samochody klientow wiec po sprawdzeniu wszystkich parametrow w obu samochodach wszystko bylo ok zaplon kat wtrysku temperatura itd. itp. Uzdrowilem oba wozki przekodowujac sterownik silnika na wspolpracujacy z automatyczna skrzynia i jest tak jak byc powinno pali super (zwiekszyla sie dawka paliwa).
: wt sty 01, 2008 13:37
autor: damcio151
METTJU pisze:musze w takim razie znaleść kogoś z vagiem kto by mi to zrobił, moze jest ktos w okolicy kto był by tak mily i mi pomogł ??
http://www.forum.vwgolf.pl/profile.php? ... le&u=14105
Koldi77 pisze:Powodem jest uszkodzona najprawdopodobniej elektronika w pompie wtryskowej
w pompie elektronika
Koldi77 pisze:Uzdrowilem oba wozki przekodowujac sterownik silnika na wspolpracujacy z automatyczna skrzynia
tu nikt raczej automatycznej skrzyni nie ma
Koldi77 pisze:zwiekszyla sie dawka paliwa
zwiększenie dawki rozruchowej pomaga tylko w przypadku gdy silnik źle odpala gdy jest rozgrzany
: sob sty 05, 2008 13:13
autor: GTO1
damcio151, dobrze mówileś , wystarczyło ustawić kąt wtrysku i znowu wszystko jest jak należy
: wt sty 29, 2008 10:10
autor: TomTDI
METTJU,
Logi po podłączeniu VAG'a
Pacjent: Golf AGR
Choroba: Auto ciężko pali na na ciepłym (na zimnym też)
Przebieg leczenia:
Kąt 61 - w normie
Korekcja wtrysków kanał 013 max +/- 0.5 - bardzo dobrze
Dawka kanał 001 ->~3 - bardzo dobrze
Kanał 007 temperatury - na ciepłym wskazania realne (pytania co jest na zimnym)
po korekcji kanału 005 - dawka rozruchowa - brak poprawy
po zmianie kodowania na automat pali na dotyk - przynajmniej na ciepłym
ciekawe co się dzieje jak jest zimny??
: wt sty 29, 2008 11:24
autor: METTJU
Na zimnym pali podobnie jak na cieplym
tylko to szarpanie na 2gim biegu mnie troszeczke denerwuje ale poza tym to chyba ok. jeszcze zobacze jak bedzie ze spalaniem
Dzieki tomi za pomoc