1Z Silnik przerywa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 08, 2007 22:34

hmmm jesli ci koszmarnie szarpie z wtyczka to jej wypiecie moze nie pomoc juz :P

poki nie rozbierzesz nastawnika to sie nie dowiesz czy to on


n-75 nie ma raczej wplywu na szarpanie ale skoro sie upierasz to zmostkuj niebieski i czerwony wezk wypinajac je z n -75


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Stecko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 21:14
Lokalizacja: Strzegom/Slough
Kontakt:

Post autor: Stecko » sob gru 08, 2007 22:42

Scotto tzn??:) gdzie mozna podjechac?:)

Adamm upieram sie bo powiedziala mi pewna osoba ze miala podobny przypadek i byl to wlasnie n75



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 08, 2007 22:56

n-75 moze odpowiadac za odcinanie mocy, i za falowanie ( nie szarpanie) co spowodowane jest nietrzymaniem stalego cisnienia na maks gazie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mario78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:26
Lokalizacja: BI

Post autor: mario78 » sob gru 08, 2007 23:00

A może przyczyną szarpania jest padający wtrysk sterujący. Na odpalonym silniku niech ktoś przygazuje do tych 2500br/min a Ty postukaj we wtrysk np. kluczem. Jeśli zacznie przerywać to masz winowajcę. Pozdr. :hmm:



Awatar użytkownika
Stecko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 21:14
Lokalizacja: Strzegom/Slough
Kontakt:

Post autor: Stecko » sob gru 08, 2007 23:07

Adamm odcinanie mocy hmm jak to rozumiesz? bo moze ja sie zle wyrazilem... szarpanie to takie wlasnie odcinanie mocy chwilowe np 1 sek idzie 1 sek moc spada i znowu 1 sek idzie i taka zabka jade...:)

mario78 tez mysle o tym , jutro bede ''pukal'':) i chce sprawdzic ten zawor..


jakei sa ew koszty wtrysku sterujacego? i czy mozna to samemu zalozyc czy trzeba mechanika plus jakas regulacje po zalozeniu?



Awatar użytkownika
mag2k3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: wt maja 16, 2006 15:27
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: mag2k3 » sob gru 08, 2007 23:09

n75 powodował by odcięcie mocy przy około 120 km a takich problemów nie masz, to co opisujesz jest niemal na pewno spowodowane przez nastawnik.
Można sprawdzić jeszcze wtrysk sterujący ale i tak czyszczenie nastawnika raczej cię nie ominie.


"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"

Awatar użytkownika
Stecko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 21:14
Lokalizacja: Strzegom/Slough
Kontakt:

Post autor: Stecko » sob gru 08, 2007 23:19

hmmm a czy jest osoba z mojej okolicy ktora podejmie sie tej robotki? no ale wypinalem wtyczke i nie pomogalo:/ ale tez chce sprawdzic dla pewnosci ten zawor n75 poniewaz osoba z forum mi pisala ze miala taki problem i wymiana zaworu pomogla...



Awatar użytkownika
mag2k3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: wt maja 16, 2006 15:27
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: mag2k3 » sob gru 08, 2007 23:20

http://moto.allegro.pl/item278809083_wt ... ik_1z.html
Zdzierstwo w ciemną noc za tyle to już komplet afn można znaleźć.
Ale tylko to znalazłem tylko że moim zdaniem źle do sprawy podchodzisz szukasz tam gdzie nie trzeba n75 zachowuje się całkiem inaczej niż to co opisujesz a po odcięciu mocy samochód po prostu nie chce jechać więcej niż 120 mimo że obroty się wykręcają wyżej.

[ Dodano: 08 Gru 2007 22:25 ]
Ja mieszkami jakieś 200 km od ciebie i już to robiłem jest tylko jeden maluteńki problemik zapomniałem zabrać do Anglii mojego VAG-coma a bez tego nie podoił bym się tego za żadne skarby.


"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"

Awatar użytkownika
Stecko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 21:14
Lokalizacja: Strzegom/Slough
Kontakt:

Post autor: Stecko » ndz gru 09, 2007 00:26

szkoda:/ w takim razie szukam pomocnej reki z mojej okolicy, jest ktos moze z forumowiczow?:)

mowie o tym n75 bo ''kolega'' Grzesiekk1982 mial ten problem i u niego pomoglo, chyba ze zle zrozumialem jego problem.... najlepiej jak by zabral glos co sie u niego dzialo?:)

pozdr



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz gru 09, 2007 00:57

Stecko pisze:mowie o tym n75 bo ''kolega'' Grzesiekk1982 mial ten problem i u niego pomoglo, chyba ze zle zrozumialem jego problem
chyba jednak zle zrozumiales,moge tylko powiedziec ze mag2k3, ma racje nic ci nie da sprawdzanie n75, a jak tam twoj uklad paliwowy po zmianie filtra nie zapowietrza sie?
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 00:58 przez Scotto, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Stecko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 21:14
Lokalizacja: Strzegom/Slough
Kontakt:

Post autor: Stecko » ndz gru 09, 2007 12:07

po zalozeniu filtra przez chwile lecialo powietrze z paliwem ale po chwili juz nie zauwazylem nic niepokojacego, ale na starym filtrze tez byly te objawy , to tak stopniowo narasta az do wczoraj praktycznie od 2 tys obr:/ ... sprawdze dzis ten wtrysk sterujacy, ew wymiana wiaze sie z jakims ustawieniem, regulowaniem? czy tylko podmiana i tyle?

witam

dzis robilem poranne testy tak jak mi radziliscie a wiec rozgrzalem troszeczke silnik i zaczalem lekko pukac wtrysk sterujacy i niestety silnik zaczac przerywac:/ choc nie za kazdym razem. Popukalem go troszke, porzucalo silnikiem, przejechalem sie i co zauwazylem ze zaczal przerywac teraz pow 3tys obrotow. Zatrzymalem sie znowu go troszke potraktowalem kluczem i odziwo teraz idzie jak burza... Czyli jednak to ten wtrysk sie zawiesza... A mam pytanko: czy ten wtrysk mogl sie zabrudzic syfem z dna baku, bo jak kupowalem auto to jechcalem do najblizszego cpn doslownie na oparach( poprzedni wlasciciel byl chyba szkotem:) czy jednak ten wtrysk do wymiany/regeneracji? a teraz mam chwilowego farta ze sie nie zawiesza? nie sprawdzalem zaworu n75 ..
aha i czy to napewno nie jest normalnie ze gdy sie uderza w ten wtrysk to on mam prawo przerwac???

... siedze i czytam posty i zastanawiam sie czy aby nie wywalic katalizatora (95r wiec troszke juz ma latek)
pozdr
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 14:52 przez Stecko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mag2k3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: wt maja 16, 2006 15:27
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: mag2k3 » ndz gru 09, 2007 15:23

Jak wywalisz kata to nikt ci nie zrobi przeglądu w angli chyba że masz dobre znajomości w warsztacie uprawnionym do tego.
Zacznijmy od tego że nie warto kupować samego wtrysku sterującego lepiej kupić komplet i to np z AFN dzięki temu uzyskasz większą moc silnika o jakieś około 10 km a w razie modyfikacji chipem też będzie można więcej wydusić.
Można też kupić od ASV ale te już nieco droższe są.
Za to przyrost mocy będzie jeszcze większy.
No i są jeszcze 216 ale to już chyba cię nie zainteresuje:)
Co do tego wtrysku to skoro na razie jest ok to tak jeździj i zobacz czy nic się nie zmieni.
A jak jedziesz ze stałą prędkością nic ci nie szarpie?


"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz gru 09, 2007 15:24

Stecko pisze:aha i czy to napewno nie jest normalnie ze gdy sie uderza w ten wtrysk to on mam prawo przerwac???
nie nie powinien, powiem ci ze koszta w Uk kupna sa niemale uzywke cieszko znalezc

[ Dodano: 09 Gru 2007 14:26 ]
Stecko, jak bym zmienial u siebie to na 100% na ASV

Kata nie wywalaj a opruzni go, wyjmi rozetni od gory i wywal srodek, wtedy duze prawdopodobienstwo ze przejdzie MOT
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 15:27 przez Scotto, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
mag2k3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: wt maja 16, 2006 15:27
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: mag2k3 » ndz gru 09, 2007 15:33

Scotto pisze:
Stecko pisze:aha i czy to napewno nie jest normalnie ze gdy sie uderza w ten wtrysk to on mam prawo przerwac???
nie nie powinien, powiem ci ze koszta w Uk kupna sa niemale uzywke cieszko znalezc

[ Dodano: 09 Gru 2007 14:26 ]
Stecko, jak bym zmienial u siebie to na 100% na ASV

Kata nie wywalaj a opruzni go, wyjmi rozetni od gory i wywal srodek, wtedy duze prawdopodobienstwo ze przejdzie MOT
No jak już zmieniać to wiadomo najlepiej na coś lepszego.
Co do przejścia mot to oni przecież sprawdzają gazy wylotowe jak się z orientują że kata nie ma to będzie problem to nie jest przecież jak w polsce że przegląd bez samochodu się robi.


"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 149 gości