Strona 2 z 3

: pt gru 07, 2007 12:40
autor: Adamm
dzieki panowie :)

dzis oczyscilem to troche i w swietle dziennym wyglada generalnie ok :)

ranty tego sciecia nie sa objechane, a to co zaznaczalem wczesniej zielona strzalka to chyba fabryczny frez skosny bo nie wyglada jakby to kolo go wyrobilo :)

: pt gru 07, 2007 14:06
autor: twardy
Adamm pisze:to chyba fabryczny frez skosny
Pamiętam że te ścięcie jest tak właśnie po skosie.
Oprucz nowej śruby i kleju ważny jest jeszcze moment dokręcenia 90nm + 90 stopni.
Czyli śrube trzeba dopierniczyć najlepiej metrową rurą :wink:

: pt gru 07, 2007 15:46
autor: Adamm
mam git klucz dynamometryczny i kawal rury :)

powiedzcie mi tylko jak dobrze zblokowac wal do tego

: pt gru 07, 2007 16:21
autor: dialo
Adamm pisze:mam git klucz dynamometryczny i kawal rury :)

powiedzcie mi tylko jak dobrze zblokowac wal do tego
Widziałem kiedyś na jakims forum klucz, który gość sobie sam dorobił. Ten klucz to był kawał rury z przyspawanym kołnierzem z otwirami o rozstawie takim jak towory na kole pasowym. Przykręcał ten klucz poprostu do koła rozrządu i blokował o posadzke i tak dokręcał\odkręcał. Niestety nie pamietam na jakim forum to widziałem.

pozdr
dialo

własnie znalazłem link:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... blokowania

jednak z tego forum. Klucz wykonania djozi21( ma nadzieje, że się nie obrazi za "gościa")

: pt gru 07, 2007 17:06
autor: Adamm
dialo pisze:
Adamm pisze:mam git klucz dynamometryczny i kawal rury :)

powiedzcie mi tylko jak dobrze zblokowac wal do tego
Widziałem kiedyś na jakims forum klucz, który gość sobie sam dorobił. Ten klucz to był kawał rury z przyspawanym kołnierzem z otwirami o rozstawie takim jak towory na kole pasowym. Przykręcał ten klucz poprostu do koła rozrządu i blokował o posadzke i tak dokręcał\odkręcał. Niestety nie pamietam na jakim forum to widziałem.

pozdr
dialo

własnie znalazłem link:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... blokowania

jednak z tego forum. Klucz wykonania djozi21( ma nadzieje, że się nie obrazi za "gościa")

wielkie dzieki za pomoc :D to juz bede wiedzial i zrobie taki sam :D punkcik dla Ciebie

: pt gru 07, 2007 17:25
autor: rafal77
Ja miałem planowany czop wału pół roku temu jak narazie odpókać chodzi dobrze Przejechane ponad 10000 km. Facet robił to na samochodzie urządzeniem z czujnikami. Datkowo musiałem wymienić koło bo było juz do niczego. Poprostu ktoś to kiedyś robł i żle dokręcił. Koszt palnowania 300 zł.

: sob gru 08, 2007 20:26
autor: Adamm
padlo na to ze skladamy na nowym kole tak jak jest. Wal wydaje sie byc ok

natomiast padlo kolo pasowe walu (koszt ok 480 zl w IC) nie dosc ze peklo :/ to jeszcze osadzenia srub sie wykruszyly (utlenil sie metal)

: czw cze 12, 2008 16:32
autor: fyrlatomasz
czesc wszytskim mam problem z moim 1.9 td vw zerwalo mi klinek na wale pzy odpalaniu i gloeica do remontu wymiana rozradzu kola na wale mechanik to zerobil patrze a kolo pasowe bije jak wsciekle kupilem nowe sam je zalozylem i nadal bije co to morze byc wal krzywy czy zle wyfrezowane czolo walu ???????????????????????????????

: czw cze 12, 2008 17:52
autor: EasyRider
Najprawdopodobniej źle sfrezowane czoło i możliwe że zbyt słabo przykręcona śruba. Reklamuj to!!!

: czw cze 12, 2008 20:59
autor: wawrzon
ja mialem tak samo z tym kolkiem. wymienilem je raz poniej drugi raz i mam juz od 6 miesiecy spokój ale gibie sie dalej. Wiec na poniedzialek ustawilem sie z mechanikiem na równanie czola walu. Ta impreza bedzie mnie kosztowac 350 zl ale bede jezdzil wreszcie spokojnie bez obaw. Dzisiaj ogladal to fachowiec i powiedzial ze w kazdej chwili moze zerwac srube i klopot gotowy. A tak dla podpowiedzi ta srube centralna wkrecilem na klej do gwintów. Adamm wszystko sie okaże jak zlozysz jak nie bedzie sie gibalo to ok ale jesli sie gibie to lepiej frezowac czolo walu.

: czw cze 12, 2008 21:47
autor: Adamm
wawrzon, i inni :P

nie wiem czy widzicie ale ktos odkopal stary temat z 2007 roku, auto dawno poskladane i jezdzi,

poza tym sprawa nie tyczyla sie mojego

: czw cze 12, 2008 22:01
autor: DANIEL LHR
Adamm
widze po podpisie ze zmieniasz pompe od ahf.
Jak wyglada sprawa z dopasowaniem jej , bedziesz rozwiercal ten uchwyt mocujacy?

: pt cze 13, 2008 07:26
autor: Adamm
DANIEL LHR, juz mam dorobiony wspornik, a raczej przerobiony oryginal

: pt cze 13, 2008 16:16
autor: Grześko
Adamm, masz gdzieś założony swój temat z modami? :bajer:
Jeśli masz to wrzuć linka. :bigok: