Strona 2 z 3

: sob gru 01, 2007 17:45
autor: dawid018
-pawlo111, od pełnego baku do połowy schodzi wolno a od połowy to w oczach spada.przynajmniej u mnie.

: sob gru 01, 2007 18:09
autor: paja
a u mnie odwrotnie, więc nie ma co gdybać. Rób jak mówie :bigok:

: ndz gru 02, 2007 01:40
autor: tberent
paja, heehe ty pajo :P
a wiec jakby mu ciekło to jakby parowało to by to zabaczył (wiem po doswiadczebniu) widac pare lub pochedne pary, sluchaj jak juz chcesz wiedziec czy pompa nie cieknie to wez kompresorem podmuchaj gdzie sie da, odpal i niech pochodzi sobie, zrob mu mała przegazuwke pare razy i patrz czy nie cieknie. a wskaznik paliwa to jest baaaaaaaaaaarzdo taki pogladowy czyli czy jest palifko czy go niema. dop w mk4 jestmiarodajny bo w mk3 byl juz calkiem dobry

: ndz gru 02, 2007 03:35
autor: -pawlo111
mam nadzieje chlopaki ze macie racje z tym wskaznikiem bo dzisiaj mu dotankowalem 5litrow i na wskazniku sie podnioslo ale zrobilem 30km i juz opadlo tak gdzie bylo.

Wsumie wlalem mu juz 10 litrow i zrobilem 82km

: ndz gru 02, 2007 14:07
autor: Pawlos
Moj palil mi 7 na niedogrzanym silniku (uszkodzony termostat) i przy ostrym butowaniu. Normalnie okolo 6.5 a w trasie i 5.5 dalo sie zejsc, ale byl jeden bardzooo szybki odcinek...

[ Dodano: Nie Gru 02, 2007 13:08 ]
teraz musze zatankowac i zobaczyc ile bedzie palil ze sprawnym termostatem...

: ndz gru 02, 2007 14:47
autor: Zoltecek
u mnie palił po 12/100km przyczyna była pompa ktora nie ciakła tylko sie pociła i zle ustawiony kat wtrysku (pomimo ze dobrze odpalał)

: ndz gru 02, 2007 15:50
autor: To_mas
Zoltecek, wymieniłeś pompe czy dałes do uszczelnienia czy co ??

: ndz gru 02, 2007 16:01
autor: Zoltecek
wymieniłem silnik :kac:
tak dałem do uszczelnienia na razie nie widze problemow

: ndz gru 02, 2007 16:04
autor: To_mas
Zoltecek, sorki ze tak Cie męcze :P ale jeszcze jedno pytanko ile za uszczelnienie Cie skasowali ??

: ndz gru 02, 2007 16:21
autor: -pawlo111
Zoltecek pisze:u mnie palił po 12/100km przyczyna była pompa ktora nie ciakła tylko sie pociła i zle ustawiony kat wtrysku (pomimo ze dobrze odpalał)
ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?

rano ma zawsze trochę ciężej zapalić a potem juz ładnie pali na ,,szczała"

z pompy mi sie nic nie leje. A jak sie poci to gdzie to widać?

: ndz gru 02, 2007 16:27
autor: Tomallus
ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?
Jeszcze się musisz dużo dowiedzieć.

: ndz gru 02, 2007 16:35
autor: To_mas
-pawlo111 pisze:ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?
to gdzie ?? :chytry:

przed ustawianiem kata wtrysku proponuje dobrze ustawić rozrząd a potem dopiero brać sie za wtrysk :) sam to chce zrobić

: ndz gru 02, 2007 16:44
autor: -pawlo111
rozrzad mam ok ustawiony. A po czym poznac ze kat wtrysku jest zly?

: ndz gru 02, 2007 16:59
autor: tberent
Tomallus pisze:
ale w silniku SB chyba na pompie nie ma ustawiania kąta wtrysku?
Jeszcze się musisz dużo dowiedzieć.
dokładnie. poczytaj a naprawde sie dowiesz duzo wiecej niz myslisz.
kat wtrysku sie reg ustawieniem pompy i sa dwie metody jego ustawiania, albo statyczna wskaznikiem albo dynamiczna strobo.
po czym? tak lopatologicznie to po pracy silnika czy jest miekka/mechaniczna kolorze spalin i chyba jeszcze spalanie, napewno elastyczność na buta :grin: