Strona 2 z 2

: pt lis 30, 2007 09:28
autor: Cinek
BENITO pisze:T3 lub K24 da się zamontować chłodzenie wodą z SB?
nie bardzo, bo nie ma miejsca na obieg wody. może by sie dało przewiercić jakieć kanały, ale to byłoby ryzyko osłabienia materiału

: pt lis 30, 2007 09:43
autor: zaprzal
Cinek pisze:może by sie dało przewiercić jakieć kanały,
pytanie tylko po co

: pt lis 30, 2007 12:43
autor: BENITO
Nie no rozumiem, że radzą sobie bez wody, może by warto wtedy dać lepszą chłodnicę oleju.

: pt lis 30, 2007 13:38
autor: damian golfik
powie mi ktoas ile powinein palic silnik 1.6 disla

: pt lis 30, 2007 13:47
autor: souler
damian golfik pisze:powie mi ktoas ile powinein palic silnik 1.6 disla
zalezy :jezor: srednio z 5 w trybie ekono :grin:

: ndz gru 02, 2007 16:10
autor: tomaszu
dzieki koledzy.wiem,że istnieją rózne kontrowersje co do oznaczeń,tyle,że napisane jest tdi,a nie TDI.znam róznice dobrze pomiedzy tymi silnikami,dlatego też dopisałem SB.sądze,że mimo to wiadomo dokładnie o co chodzi.jednak nikt nie podał przybliżonej elastyczności.dzieki jescze raz.

: ndz gru 09, 2007 10:44
autor: Jerry-GOLF-TDI
ja mam swojego 1.6 TD+ IC z silnikiem SB w warsztacie. Pompa mi siadła tzn rano to była męczarnia żeby go zapalić. Zawiozłem do regeneracji. Zrobili kompletną regeneracje począwszy od głowicy pompy i zapłaciłem 700zł. Dodam że wczesniej silnik wogóle nie miał mocy. Chodził jak zwykły 1.6 D Ciekawe jak bedzie sie zbierał po naprawie tej pompy. Cisnienie na garach ma coś koło 26 atmoster ale to na zimnym silniku zaś na ciepłym zawsze o te max 2 atmosfery cisnienie wzrasta. Ciekawe jak bedzie sie zbierał po naprawie pompy.

: ndz gru 09, 2007 11:39
autor: tomogolf2
toma5z, witam kolege z golfa Fire&Ice w TD-ku......SB to bardzo dobry silnik do modów swoim wyktreciłem 8,2 do 100km/h, obehrzyj sobie filmiki :)

: ndz gru 09, 2007 14:43
autor: paja
toma5z, z elastycznością jest tak sobie. Auto tak od 2000 obr zaczyna jakoś jechać, ale poniżej jest katastrofa (ciężko na podjazdem pod górkę na parkingu wielopoziomowym). Taki problem jest w sumie tylko w serii, po podręceniu dawki już jest zdecydowanie lepiej.

: ndz gru 09, 2007 15:17
autor: tomaszu
tomogolf2, nieżle zrobiłeś fire&ice,to oprócz turbiny i dawki paliwa coś jeszcze zmieniałeś?ja mam serie,dokładnie wszystko jak w prospekcie,nie mam zamiaru modyfikować nic w silniku,jedynie car audio do udoskonalenia.a może orientujesz się ile takich może być w polsce?bo sądze,że chyba nie wiele.dzieki wielkie. :chytry: