ile max na 4 biegu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_Bodzio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn lut 19, 2007 10:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: VW_Bodzio » śr gru 05, 2007 19:25

JA miałem MK III 1.9 TDi 90 KM i na 4 biegu max 160km/h i sie obroty kończyły :bigok:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr gru 05, 2007 21:55

maroTdi pisze:tak.. ja mam ckz ;)
automat.. :bigok:

A no chyba że automat.Nie pomyślałem :bigok:



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr gru 05, 2007 21:56

tez mi sie wydaje ze 90 to troche za duzo, albo 180 na 4 :/

2-80km/h
4-160km/h
i nie ma co sie oszukiwac panowie.
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2007 21:58 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » śr gru 05, 2007 21:57

Automat, automat i nic więcej nie napiszę.

A propos tematu (no prawie) jakie są przełożenia główne i poszczególnych biegów w TDI w mk3 (wszystkie skrzynie)? Z tego co wyczytałem to CHD ma dokładnie takie same jak 4T, a przecież CHD jest dłuższa.
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2007 22:02 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Kuman

Post autor: Kuman » śr gru 05, 2007 21:59

Że Wam silników nie szkoda :P

P.S Po co ciągnąć auto powyżej 4200 (np. seryjny AFN) jak później drastycznie spada moc i moment?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr gru 05, 2007 22:51

Kuman, masz racje seri nie ma po co :) bo to tylko pogarsza osiągi zamiast je polepszać



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » śr gru 05, 2007 22:57

Kuman pisze:Że Wam silników nie szkoda :P

P.S Po co ciągnąć auto powyżej 4200 (np. seryjny AFN) jak później drastycznie spada moc i moment?
bo moc max masz przy 4150 ;) w afn
a w 90 przy 4



Kuman

Post autor: Kuman » śr gru 05, 2007 23:06

maroTdi pisze: bo moc max masz przy 4150 ;) w afn
a w 90 przy 4
To ja wiem :) U mnie moc max jest przy 4254 obr/min :P Chodziło mi o to, że po co ciągnąć motor pod 5 tys jak mocy ma już wtedy niewiele.



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » śr gru 05, 2007 23:14

u mnie max obr to 4.400 i zmienia na nastepny bieg.. tyle dobrze.. no chyba ze zblokujesz.. ale nigdy tego nie robie..
a na 4 narazie max to 180 prawie i obr ponad 3800 takze ostro go nie katuje..



Awatar użytkownika
muusk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 21:11
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: muusk » pn gru 10, 2007 18:45

A ja chciałem zapytac jakie są maksymalne obroty silnika TDI 1Z 90 KM i ze tak to ujmę maksymalne dobre dla silnika? :chytry: bo sie klocimy ze starszym o to :P
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 18:46 przez muusk, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn gru 10, 2007 19:37

Tomallus pisze:Z tego co wyczytałem to CHD ma dokładnie takie same jak 4T, a przecież CHD jest dłuższa.
Jeżeli chodzi o przełożenia to 4T=CHD
Tomallus pisze:jakie są przełożenia główne i poszczególnych biegów w TDI w mk3 (wszystkie skrzynie)?
jezeli chodzi o manualne skrzynie montowane w TDI mk3 :

Obrazek

inne skrzynie tutaj: http://www.dieselschrauber.de/GKB.html

[ Dodano: Pon Gru 10, 2007 18:46 ]
muusk pisze:jakie są maksymalne obroty silnika TDI 1Z 90 KM
hmmm sprawdź sam..... zobacz do ilu rpm jesteś w stanie rozkręcić motor :bajer:
muusk pisze:tak to ujmę maksymalne dobre dla silnika?
zalezy co masz na mysli mówiąc "dobre" , dla mnie maksymalne dobre to obroty mocy max


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt gru 11, 2007 12:33

A ja chciałem zapytac jakie są maksymalne obroty silnika TDI 1Z 90 KM i ze tak to ujmę maksymalne dobre dla silnika?
właśnie zalezy o co Ci chodzi czy o jazde na codzien czy o sciganie sie. Ja uwazam ze do jazdy na codzien w silniku tdi nie ma sensu przekraczac 3tys. Majac 3 tys jade 140km/h takze to raczej wystarcza. Duzo daje szybkie przelaczanie biegow. tak na marginesie maksymalne np. dla silnika AFN wiem, bo taki mam to 5120obr/min na luzie. Nie polecam sprawdzac.
Ostatnio zmieniony wt gru 11, 2007 12:34 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
muusk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 21:11
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: muusk » wt gru 11, 2007 15:44

A pytalem o te obroty dlatego ze wdaje mi sie ze łapie notlaufa albowiem nie przekracza mi na wyzszych biegach 3500 i jedzie az 120 km/h max i starszy twierdzi ze moze tak ma byc , bo to diesel ; ] No chyba ze golfy jezdza tylko 120 i komputer blokuje obroty powyzej 3500 ;) Zreszta jutro jade na komputer i specjalista wysokiej klasy z Vag' iem powinien bez problemu zdiagnozowac notlauf :>


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt gru 11, 2007 15:51

muusk pisze:No chyba ze golfy jezdza tylko 120 i komputer blokuje obroty powyzej 3500 Zreszta jutro jade na komputer i specjalista wysokiej klasy z Vag' iem powinien bez problemu zdiagnozowac notlauf :>
_________________
To nie jest normalne , koniecznie jedź do fachmana , sprawdźcie błedy i dobrze dodatkowo zrobić test dynamiczny , 1Z bez bólu powinien 180 jechać


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości