Strona 2 z 3

: pn sty 21, 2008 19:49
autor: ringel
Spoko, czytałem ten temat. Tylko, ze kolega miał problem, ze mu lekko szarpał na wszystkich biegach podczas przyspieszania(...Na 4 i 5 biegu jest wyczuwalne poszarpywanie.-słowa kolegi) W moim przypadku tego nie ma, właściwie jak jeździłem po mieście zapomnialem ze miałem taki problem. Dopiero jak wyjechałem na autostrade i dłużej jechalem ze stałą prędkością. Moje pyt brzmi, czy na takie sporadyczne(rzadkie ale jednak) szarpanie moze byc winą tego wtrysku sterującego???

: pn sty 21, 2008 19:53
autor: damcio151
ringel pisze:Spoko, czytałem ten temat. Tylko, ze kolega miał problem, ze mu lekko szarpał na wszystkich biegach podczas przyspieszania(...Na 4 i 5 biegu jest wyczuwalne poszarpywanie.-słowa kolegi) W moim przypadku tego nie ma, właściwie jak jeździłem po mieście zapomnialem ze miałem taki problem. Dopiero jak wyjechałem na autostrade i dłużej jechalem ze stałą prędkością.
a moje pytanie brzmi czy ustawiłeś dobrze elektromagnes :?: tak żeby nie tarł o niego wirnik przy obrocie
Moje pyt brzmi, czy na takie sporadyczne(rzadkie ale jednak) szarpanie moze byc winą tego wtrysku sterującego???
może

: pn sty 21, 2008 20:20
autor: ringel
damcio151 pisze:a moje pytanie brzmi czy ustawiłeś dobrze elektromagnes tak żeby nie tarł o niego wirnik przy obrocie
Oczywiście zwracałem na to uwage, bo studiuje elektronike pół życia i wiem że wirnik ten zmienia strumien magnetyczny i ważne jest tam by nie było żadnego zwarcia i syfu. Jedynie co nie zrobiłem to nie przeczyściłem ścianek wirnika papierem ściernym, ponieważ powierzchnia byla czysta i gładka i nie widzialem potrzeby takiej. Ale skoro wspominasz o tym rozumiem że się juz kiedys przekonałeś o tym. Jak znajde troche wolnego czasu to spróbuje jeszcze raz. Dzięki za zainteresowanie :)

: pn sty 21, 2008 20:41
autor: damcio151
ringel pisze:Jak znajde troche wolnego czasu to spróbuje jeszcze raz. Dzięki za zainteresowanie :)
jeżeli podczas obrotu nie haczy oraz ścianki są gładkie to już go nie rozbieraj ... może cóś z tym wtryskiem masz

: wt sty 22, 2008 10:01
autor: Turbonalepa
Witam.

Ja tez sam zrobiłem nastawnik. Auto mi szarpało od 1200 obr do 2200 obr na każdym biegu i falowały mi obroty biegu jałowego. Po czyszczeniu (syfu było tyle, że nie wiem jka tyo się kręciło) obroty nie falują, auto lepiej odpala, ale pozostał problem z szarpaniem. Na 1, 2 i 3 biegu jest git ale na 4 i 5 przy 1500 obr i delikatnym przyspieszaniu albo jeździe pod górkę jest wyczuwalne poszarpywanie. Nastawnik był rozbierany drugi raz w celu ustawienia wirnika i jest dalej to samo. Na dodatek objawy zaczynają się powoli nasilać, tak jakby się syf zaczynał od nowa zbierać. Ogólnie jestem zadowolony bo da się normalnie jeździć wreszcie alt to delikatne wyczuwalne poszarpywanie pozostało niestety. Narazie jeżdze tak, żeby unikać jazdy z prędkością obr silnika około 1500 obr na 4 i 5 biegu.

Dzięki damcio za pomoc na gg.

Pozdrawiam.

: wt sty 22, 2008 16:51
autor: ringel
Turbonalepa pisze:Narazie jeżdze tak, żeby unikać jazdy z prędkością obr silnika około 1500 obr na 4 i 5 biegu.
Witam kolege w temacie:) Ja takich problemow na szczescie nie mam, u mnie jedynie sporadycznie szarpie jak jade dlugo jedna prędkościa. Sprobuje kiedys podmienic wtrysk sterujacy, to zobacze.Bede musial wyjechac w trase, bo tylko wtedy mam takie objawy.

: pn mar 17, 2008 23:17
autor: AGA74
Witam
ja też chyba musze ten nastawnik wyczyścić ,bo te same objawy :crazy:
tylko że sama se z tym nie poradze,ile może kosztować czyszczenie tego nastawnika

: pn mar 17, 2008 23:23
autor: Adamm
AGA74, u mnie mozesz to zrobic ;)

: ndz kwie 19, 2009 18:05
autor: arturo
Czyszczenie nastawnika jest proste. Najważniejszą czynnością jest zapisanie napięcia z czujnika po zdjęciu dekielka, dokładne przedmuchanie wszystkiego sprężonym powietrzem i prawidłowe przykręcenie rdzenia elektromagnesu tak aby wirnik nie ocierał.

: ndz kwie 19, 2009 18:54
autor: Adamm
arturo, ameryki nie odkryles

: czw lut 11, 2010 17:35
autor: adamiec06
Jeśli to pompa BOSCH vp-37 to uszczelki 1461 015 303 i 1460 206 305 oraz można zastosować zestaw naprawczy 2467 010 003 lub 002 ( mniej części)

http://www.liron.fr/docks/2467010003.pdf

: pt cze 18, 2010 08:45
autor: kozak
Mam pytanko, czasami auto same wchodzi mi na obroty na wolnych w ok 1100obr, wiec raczej nastawnik do czyszczenia, wtryski nie leja, obecnie mam 230tki, i kiedys mi lekko podkapcał nawet przy ok 4000obr a teraz nic, wiec raczej brak paliwa.

Czy brudny nastawnik moze miec wplyw na to czy razcej pompa juz kuleje ?

: pt cze 18, 2010 08:47
autor: damcio151
n109 wyczyść

: pt cze 18, 2010 09:07
autor: kozak
JEst jakis manual jak go wyczyscic ? jakies wskazowki ? :)


Ok, juz znalazlem, w razie czego tutaj opisane co i jak:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=287769

Dzisiaj wyczyszcze i dam znac czy pomoglo.

[ Dodano: 19 Cze 2010 14:30 ]
Wyczyscilem ten zaworek i pupa... dalej to samo :/

Jakies sugestie ?