Ciezko pali rano, wszystko prawie wymienione

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » śr lis 28, 2007 21:46

Nowe Golfy mają silniki z bezpośrednim wtryskiem i zapalą przy dużo niższej kompresji. Dla 1.6d i td: 34 bary mają silniki nowe, 26 bar to granica dopuszczalnego zużycia.
Ci w serwisie mowili ze to jest bardzo dobre ciśnienie
Ja bym chyba zmienił fachowców.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » śr lis 28, 2007 21:48

ale kazdy mi mechanik mowi ze cisnienie jest bardzo dobre i to nie przez to.

[ Dodano: 29 Lis 2007 19:09 ]
No i przykro mi zaplon tez jest ustawiony ok :( ma ktos jakies pomysly ? dzieki i pozdrawiam



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » pn gru 03, 2007 21:16

Podkręć dawkę rozruchową. Może puszczać małą chmurę zaraz po odpaleniu ale problem powinien ustąpić.



muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » pn gru 03, 2007 22:30

a moglbys mi napisac jak to zrobic ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości