Strona 2 z 3

: pt maja 29, 2009 15:56
autor: Głowaś
witam
sorry za odgrzebanie kotleta..
gdzie można kupic taki czujnik ??
Na allegro nie ma..
byłem dziś w ASO VW to po dłuuugich poszukiwaniach pan znalazł - na zamówienie, cena ok 82 złotych... czy to nie trochę za dużo ??

: pt maja 29, 2009 16:26
autor: ringel
Głowaś pisze:Na allegro nie ma..
byłem dziś w ASO VW to po dłuuugich poszukiwaniach pan znalazł - na zamówienie, cena ok 82 złotych... czy to nie trochę za dużo ??
kolega niedawno tez kupował ten czujnik, dał coś koło 75zl, też w ASO. W sklepie niewiedzieli co to jest, tylko wybuchali śmiechem. Co za ludzie :goof:

: sob maja 30, 2009 13:51
autor: Głowaś
powiem szczerze, że pan który mnie obsługiwał też nie do końca wiedział o co chodzi, bo jak mu powiedziałem, że diesel to zaczął szukac czujnika temp. OLEJU :]
przyszedł na szczęscie inny i po chwile znalazł takie coś.. tylko, że do PASSAta i powiedział, że może nie pasowac bo to inne silniki w Seacie i w VW ( chodzi o AFN )

: sob maja 30, 2009 16:04
autor: mattai
Intercars ma na pewno (35zl) , panowie w ASO przegladali dokumentacje serwisowa, nie umieli dojsc lokalizacji czesci, ani zastosowania tejze....co do bledu z vag to na forum dopiero dowiedzialem sie od madrzejszych w jakiej okolicy to sie znajduje.....W aso chcieli cala pompe wymieniac.
A wymiana tego drobiazgu to 45 min, dobrze sie zaopatrzyc w uszczelke pod pokrywa pompy (25zl - intercars) ...bywa w kiepskim stanie.

: ndz maja 31, 2009 20:30
autor: Głowaś
dzięki mattai za info

Mam pytanie. Czy mój czujnik jest na pewno nie sprawny


robiłem przed chwilą Bloki pomiarowe
Auto stało ok 24 godzin nieodpalane

Wyniki pomiarów:

Czas 1. Temp. ON 3. Temp pow w przepływ. 4. temp płynu chłodnicz.
1 min 20 st ; 15,3 ; 18,9
3 min 22st ; ; 28 st
7 min 27 st ; 17,1 ; 49,5
11 min 30,6 ; 18 ; 59,4
17 min 35,1 ; 21,6 ; 72,9


Czy wszystko jest OK czy jednak czujnik jest do wymiany

wyniki na gorącym silniku po trasie: mniej
ok 43 86 88


Błąd na VAG-u
01268 Quantity Adjuster (N146)
17-10 Control Difference - Intermittent

: ndz maja 31, 2009 20:34
autor: Adamm
Głowaś, masz blad nastawnika a nie czujnika temperatury

: ndz maja 31, 2009 20:40
autor: Głowaś
To wiem, sprawdzałem.
Tyle tylko, że objawy nie do końca na to wskazują
Auto od 3 dni zachowuje się zupełnie normalnie ( mając ten błąd )
Wcześniej zdarzyło mi się że auto 2 razy zgasło , raz podczas jazdy ok 1500 obr na 3, 2 raz podczas hamowania do 0 z 4 na luzie.
auto nie szarpie na 4 i 5 biegu. Od czasu do czasu na postoju lekko falują obroty i zdarzyło się 2 razy że lekko szarpał podczas wolnego przyspieszania na 2 w granicach 1500-1800 obr.
Co do odpalania nie ma tragedii, raz zdarzyło się, że za 3 kręceniem odpalił. tak zapala za 1 razem. nieraz na cyk, nieraz odrobinę dłużej.

: ndz maja 31, 2009 21:10
autor: mattai
Jak mialem blad czujnika to wywalilo eweidentnie blad z listy z forum... nie bylo watpliwosci.

Jak szlaje cos z dawka/cienieniem paliwa to ja bym posprawdzal, wezyki i stan zaworu...jak mi sie przycinal to maszyna kompletnie szalala przy przyspieszaniu. Kapiel w/g fotoporady i gra gitara. Wezyki za pompa wszystkie byly do wymiany, brak solidnego cisnienia na wtryskach.

A z samym nastawnikiem nie mialem osobiscie problemow (posprawdzaj kable moze cos nie styka)

: ndz maja 31, 2009 21:23
autor: Głowaś
o jakim zaworze mówisz??
N75 mam nowy ..

[ Dodano: 31 Maj 2009 21:23 ]
o jakim zaworze mówisz??
N75 mam nowy ..

w planie mam czyszczenie dolotu i EGRa... może coś to też da...

: ndz maja 31, 2009 21:25
autor: mattai
O zaworku odcinajacym paliwo tuz przed regulatorem dawki
Jest na forum dokladny opis tematu
"N 109"

Czyszczenie wymienionych to na pewno cos gdzies poprawi...ale nie wydaje mi sie, zeby byly odpowiedzialne za taki efekt uboczny jak opisales.

U mnie kompleksowa 2h kapiel przeplywki i egr zmienila autko nie do poznania. Ale dopiero jak przeoralem okolice pompy zniknely usterki... gdzies moj watek jest na forum, jak wykapiesz EGR to przeczytaj sobie i zobacz czy sie cos pokrywa.

: wt mar 30, 2010 11:46
autor: slimak.k
Witam

U mnie tez wywalilo błąd tego czujnika.

W Aso podali mi numer ref. (przez tel)

038 906 081b

Czy to na pewno ten czujnik?

(Golf IV 1.9 TDI AXR)

Pozdrawiam.

uszkodzony czujnik temperatury paliwa

: pt mar 04, 2011 15:36
autor: fajka1983
panowie czy potem po wymianie czujnika trzeba odpowietrzać jakoś układ czy tylko wymieniam czujnik zakladam dekiel i skrecam

uszkodzony czujnik temperatury paliwa

: pt mar 04, 2011 16:03
autor: munior
fajka1983 pisze: czy potem po wymianie czujnika trzeba odpowietrzać jakoś układ czy tylko wymieniam czujnik zakladam dekiel i skrecam
Zakładasz i skręcasz ,za drobna robota żeby nie odpalił z powodu zapowietrzenia

uszkodzony czujnik temperatury paliwa

: pt sty 24, 2014 14:55
autor: PiterEL
Witam
Dziś miałem mały problem bo autko zapaliło mi za 3 razem... Akumulator ma nowiutki i kręcił jak głupi dziś ale nie mógł załapać... W pracy jak auto juz stoi z 6h wystudzone podłaczyłem VAGa i sprawdziłem czy są błedy. Nie ma żadnych. Jedyne sprawdziłem w blokach pomiarowych kanał 007 czyli temperatury. I na zewnatrz w powietrzu zegary pokazywały ok -11 C, a Vag pokazywał temperatuta płynu chłodzącego była ok -12,6 w dolocie -8,1 natomist paliwa -5,4 (delikatnie skacząc czasem na -6 C. Jak doczytałem jesli VAG paliwa pokazuje -5,4 to jest uszkodzony. Czy to prawda i co jeszcze mogę zdiagnozować ?