: pt lis 09, 2007 21:03
pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty
oki kolego wielkie dzięki za pomoc,masz punktcikdamcio151 pisze:pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty
jak chcesz to mam nowy taki zaworek do sprzedania, miałem taki sam przypadek i kupiłem nowy ale okazało się że stary był dobry i sobie teraz leży nowy i dojrzewapawelh pisze:Do momentu kupna nowego???
Witam!!!!damcio151 pisze:pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty
to nie przepływka ...... sprawdziłeś te wężyki od n75 jeżeli one są szczelne to pewnie kierownice w turbo się zapiekłypawelh pisze:Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!
Wężyki wyglądają oki!!Cięgno od kierownic pracuje, można nim paruszać!!!jak trzymam 3 tys. obr na postoju to obroty delikatnie falują i słychać delikatne takie syczenie!!!Jak rozłącze kostkę od przepływomierza to są stabilne???damcio151 pisze:to nie przepływka ...... sprawdziłeś te wężyki od n75 jeżeli one są szczelne to pewnie kierownice w turbo się zapiekłypawelh pisze:Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!
Jakiś czs temukolega mechanik sprawdzał mi kompem parametry silnika na postoju bo podejrzewałem uszkodzony przepływomierz!!Vag wywalił błąd przeładowania turbiny 17965.damcio151 pisze:pawelh, jedź do kogoś kto zna się na vagu i niech zrobi diagnozę dynamiczną ..... grupa 003, 010 i 011 od ok 1500 gaz w podloge do ok 4000 na 4 biegu
zmień mechanika testy robi się dynamiczniepawelh pisze:Jakiś czs temukolega mechanik sprawdzał mi kompem parametry silnika na postoju bo podejrzewałem uszkodzony przepływomierz!!Vag wywalił błąd przeładowania turbiny 17965.