Strona 2 z 2

: pt lis 09, 2007 21:03
autor: damcio151
pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty :)

: pt lis 09, 2007 21:07
autor: pawelh
damcio151 pisze:pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty :)
oki kolego wielkie dzięki za pomoc,masz punktcik
Pozdrawiam

: sob lis 10, 2007 10:26
autor: Kulon
pawelh pisze:Do momentu kupna nowego???
jak chcesz to mam nowy taki zaworek do sprzedania, miałem taki sam przypadek i kupiłem nowy ale okazało się że stary był dobry i sobie teraz leży nowy i dojrzewa

: sob lis 10, 2007 13:11
autor: pawelh
damcio151 pisze:pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty :)
Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!

: sob lis 10, 2007 13:17
autor: damcio151
pawelh pisze:Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!
to nie przepływka ...... sprawdziłeś te wężyki od n75 :?: jeżeli one są szczelne to pewnie kierownice w turbo się zapiekły

: sob lis 10, 2007 13:23
autor: pawelh
damcio151 pisze:
pawelh pisze:Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!
to nie przepływka ...... sprawdziłeś te wężyki od n75 :?: jeżeli one są szczelne to pewnie kierownice w turbo się zapiekły
Wężyki wyglądają oki!!Cięgno od kierownic pracuje, można nim paruszać!!!jak trzymam 3 tys. obr na postoju to obroty delikatnie falują i słychać delikatne takie syczenie!!!Jak rozłącze kostkę od przepływomierza to są stabilne???

: sob lis 10, 2007 13:32
autor: damcio151
pawelh, jedź do kogoś kto zna się na vagu i niech zrobi diagnozę dynamiczną ..... grupa 003, 010 i 011 od ok 1500 gaz w podloge do ok 4000 na 4 biegu

: sob lis 10, 2007 16:48
autor: pawelh
damcio151 pisze:pawelh, jedź do kogoś kto zna się na vagu i niech zrobi diagnozę dynamiczną ..... grupa 003, 010 i 011 od ok 1500 gaz w podloge do ok 4000 na 4 biegu
Jakiś czs temukolega mechanik sprawdzał mi kompem parametry silnika na postoju bo podejrzewałem uszkodzony przepływomierz!!Vag wywalił błąd przeładowania turbiny 17965.
Kolega stwierdził że to zapieczone kierownice ale ja sprawdzałem dzwignię i wydaje mi sięże ona pracuje dobrze można ją wcisnąć delikatnie w gruchę a ona powraca swobodnie do górę, apoza tym jak silnik uruchomię to gruszka dźwignię wciąga, a po zgaszeniu powraca do góry.Kiedy dodaję gazu dźwignia się porusza?????Także wydaje mi sie że kierownice są oki!!!!

: sob lis 10, 2007 16:53
autor: damcio151
pawelh pisze:Jakiś czs temukolega mechanik sprawdzał mi kompem parametry silnika na postoju bo podejrzewałem uszkodzony przepływomierz!!Vag wywalił błąd przeładowania turbiny 17965.
zmień mechanika :P testy robi się dynamicznie

: ndz lis 11, 2007 16:45
autor: pawelh
dzisiaj odłączyłem kostkę od przepływomierza, trzymajac na 3tys.obrotach na postoju silnik pracuje równomiernie nie faluje jak przedtem!!!W czasie jazdy próbnej wiadomo muli jak cholerka ale nie czuć wpadania w tryb awaryjny?Co o tym wszystkim sądzicie??Bo mi brakuje sił!!!!

: ndz lis 11, 2007 18:07
autor: androv
Podłącz Vag i usterka będzie na talerzu