Co dalej modyfikowac w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 18:43

Heh, mowisz o tych ciemnych felgach? takie podajze ciemno szare i dosc spore z tego co mi sie w oczach zapisalo, jesli mowisz o nich to wyglada smacznie, dobrze zlalo sie z kolorem lakieru ( identyczny jak w mojej ventce :) ) z tym, ze ten kolorek felg to jak z krysztalu szarego jakiegos ;)



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 18:46

No ale po wymianie maski i zawieszki trochę pobawieniu się we wnętrzu znowu zaczynam gnać za mocą :grin:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 18:49

Podziwiam Cie jesli chcesz na gwincie jezdzic :) ja to bym zawieszenie od gt wrzucil i styka a maske zostaw, naprawde jest OK ja cale zycie smialem sie z tych wlotow w MK ale tutaj to stylowo wyglada, a jakie mody we wnetrzu w planach ?ktory to rocznik ?no i jak Ci pali po takich modach?:) zazwyczaj widze jak delektujesz sie jazda a wiec jezdzisz dosc powoli a wtedy grożny pomruk wzbudza we mnie strach ;)


P.s Wybacz za tyle pytan ale fajne autko i fajnie wiedziec cos o nim wiecej :)
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 18:50 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 19:03

W środku licznik indiglo, może kubełki od 20jahre i narazie styka. Rocznik 93(dziadek)
Na spalanie nie patrzę szczeże mówiąc nawet tak dokładnie nie liczyłem ale ok 8 przy lekkim bucie w trasie myślę że ok 6 -5,5 A z tą wolną jazdą to chyba ciągle trafiasz na mnie jak grzeję turbinkę bo normalnie to zapier ... jak dziki non stop 2-4,5 tyś obr. ale mój batory juz się do tego przezwyczaił :grin:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 19:08

Sporo z tym spalaniem no ale cos za cos :) ja to mam wielki szacunek do AAZow bo prosta metoda mozna naprawic bez zadnego vaga :) moje vento tez z tego rocznika ale kto na to patrzy, grunt aby sie trzymal "Batory" jak to nazwales haha, ja zalewam trzeci dzien OR ( 8,85zł za 3litry w plusie, biedronce ) i praca podchodzi pod prace TDI nie sklamiac ;) i co ciekawe zauwazylem mniejsze spalanie, lepszy kop! cuda na kiju :)



W sumie majac to co Ty masz i ta prace to i ja bym chetnie pokrecil pod 5k obrotow ;P rzecz jasna po nagrzaniu do 90stopni :)
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 19:09 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 19:20

Niby tak ale łatwy i prosty w naprawach. Ale co ztego ok 130 kucy i finisz a w tedi 90KM jak się postarasz to możesz wykrzesać i 240KM Koszty modów takie same tylko że w tdi dochodzi koszt programu kompa.No ale szacunek za odwage ale ja bym się bał tego lać.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 19:30

No zgoda jesli chodzi o mody w TDI, spore mozliwosci i zawsze ( co akurat przy tym jest malo istotne ) spalanie paliwka nizsze, nie wiem czy widujesz w Suwałkach czarne MK4 wychromowane na alu od R32 18' fabryka dala mu 90koni w tdi teraz ma ok 130 i 370nm i praca jak F16 na pasie startujacym :). Zarezykuj wlac OR z domieszka ON, naprawde nie pozalujesz, wszyscy sie tego bali a jezdza juz X czasow z usmiechem na twarzy, tylko plackami i frytkami szczegolnie przy odpalaniu z rana z tlumika "pachnie" ;) smieje sie z kolegami, ze pod maska to frytkownice mamy :jezor:



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 19:37

Raczej się nie skuszę naOR:bigok: A co do mkIV to wiem które chciałbym się kidyś z nim zmierzyć na kresce :chytry: Ale to dopiero po zimie jak założe coolera i po paru innych modach :grin: Kto wie może jak się uda to po zimie będzie najszybsze td z suwalskich tdików :P Bo mam nadzieję że z td ków już jest :hmm:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 19:44

Raczej typ nie bedzie zainteresowany ustawieniem sie na kresce ;) kumpel go sprzedal dla swojego sasiada i jezdzi nim jakis mocno przyzwoity chlopak z ojczulkiem i raczej jazda emerytow, kolega majac go to tam ladnie nim zasuwal ;) sporo pieniedzy w niego wrzucil ( a wlasciwie jego rodzice, ustawiony chlopak sam ma 19 lat ) min 6.000 w car audio, mody w motor ploty chodza, ze ok 8.000 gdzies w Wawce, felgi z oponami cos ok 5.500 itd itd no i sprzedal go za 33.000zł sama buda z 2000r. mam gdzies foty na dysku no ale nieistotne mowil, ze na kompostowni subaru mialo lepszy czas na 1,4 mili jakis czas temu... ( tak przynajmniej twierdzil ) a jeszcze wczesniej gdy motor mial seryjny 90 i trzy czerwone TDI naklejone na tylniej klapie i wjezdzal na zielną to ludzie leżeli z niego ;)



Mysle, ze w takim miescie jak Suwalki to Twoje TD jest Kingiem wsrod reszty AAZ no i mysle, ze przy TDI tez ma swoja juz dosc twarda pozycje z perespektywa na awans ;P
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 19:46 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 20:00

Nie no fakt że w Suwałkach mało osób bawi się w takie żeczy dlatego mam duże szanse :grin: Ale i tak sporo autek wąchało dymek czasami aż sam się dziwiłem np 1.9tdi 90KM, FABIA TDI 110 KM,MK3 GTI 115 KM, MONDEO ST, HUNDAI 2,7 BENZ,Jakiś leon ale nie wiem jaki motor,Audi a3 125KM,Calibry,Tigry srigry itp


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 20:09

To ladnie musi ciagnac Twoj bolid, na jaki moment obr. mozesz liczyc na dzis dzien?


Tigra, calibra to czar PGRu!



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 20:20

Nie mam pojęcia ale czuję że koni mam malutko a to wszystko robi moment :grin: Dziś naprzykład się przejechałem po mieście fakt że trochę popadało ale na nowych oponach na 2 biegu bez sprzęgła po prostu gaz w podłogę i zero trakcji :bigok: strzał ze sprzęgła i nawet trójka jeszcze zwija, myślę że za to odpowiada moment


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lis 01, 2007 20:26

Idzie jak zło! kto by pomyslal, ze z TD takie cuda :) Ja to swoja serią na kostce przesiaknieta woda ( przy cmentarzu tam na szwajracji ) jakis czas temu na dwojce troche zamiesza jeszcze i to na tyle ;) Nie myslales nad tym aby pojsc gdzies sie wyhamowac ?



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » czw lis 01, 2007 20:31

Myślałem ale dopiero jak skończę dosłownie wszystko


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości