Strona 2 z 2

: śr lis 14, 2007 14:43
autor: andrew19_86
A jak nie podlacze ICKA to moge tak jezdzic? jakis czas
będziesz jeździł jak wolnossacym dieslem,a powietrze z turbo pojdzie w atmosfere,jak dla mnie troche bez sensu...połącz na "krótko" turbo z dolotem :bigok:

: śr lis 14, 2007 14:56
autor: To_mas
andrew19_86 pisze:połącz na "krótko" turbo z dolotem :bigok:
czyli tak jak mają standard TD :)

: pt lis 16, 2007 14:58
autor: -pawlo111
a powiedzcie czy jest różnica jak do Icka bedą krótsze wężę i prawie na prosto?? zamiast rur i kilku kolanek??

: pt lis 16, 2007 17:49
autor: paja
Oczywiście że jest różnica. To tak jak z wydechem, im bardziej prosty tym lepiej bo mniejsze opory, w przypadku IC opory powietrza, a co do długości przewodów, to będziesz miał mniejszego laga gdyż szybciej zostaną napompowane. To chyba tyle.

: pt lis 16, 2007 17:59
autor: -pawlo111
paja pisze:mniejszego laga
?????? rozwiń bo u nas inna gwara :grin:

: pt lis 16, 2007 18:27
autor: To_mas
Im krotsze weze i miej kolaek typu 90 stopi tylm lepiej !!!! ja wczesiej mialem innego Ic teraz zmienialem i zredukowaly mi sie w kolaka jednno 90 i jedo duzo wieksze a takze skrocily sie rury Zmiejszyla sie troche turbo dziura niz na poprzednim ic'ku :) i jest duzo lepiej ....

: pt lis 16, 2007 19:40
autor: Krzylu
a jakie macie weze/rurki do IC??
ja mam 53mm

: pt lis 16, 2007 20:28
autor: paja
-pawlo111 pisze:
paja pisze:mniejszego laga
?????? rozwiń bo u nas inna gwara :grin:
czyli auto będzie miało krótszy czas reakcji na dodanie gazu.

: pt lis 16, 2007 21:46
autor: To_mas
ja mam fi=50mm :))