Strona 2 z 3

: ndz paź 28, 2007 17:25
autor: Loser18
no wlasnie po swietach we wtorek bede wiedzial co mu dolega tak mysle bedzie mial przeprowadzona diagnoze podczas jazdy VAGiem. Dam wam znac co i jak moze komus sie to przyda :) pozdrawiam

[ Dodano: 31 Paź 2007 16:38 ]
Doszly nowe fakty zwiazane z moim problemem. Przes ostatnie 2 dni zaczalem porzadniej wciskac mojemu autku czyli przeciagam go na nizszym biegu czyli na Dwojce do okolo 70 km/h i na 3 do 90. moze to nie duzo ale zwykle spokojniej nim jezdze tym bardziej ze mi zalecono spokojna jazde po regeneracji turbiny. Ale co najciekawsze ze po tym zauwazylem ze autko zrobilo sie zrywniejsze i mocniejsze. Wyprzedzalem dzisiaj bez problemu przy predkosci ponad 120 km/h co zwykle wczesniej konczylo sie trybem awaryjnym przy okolo 110 km/h czy to na czworce czy na piatce to zawsze to samo.
Smiem stwierdzic ze autko mi sie ,,zamulilo,, ale powiedzcie mi co zwiazek z tym ze jak mu na nizszych biegach wciskam to potem jest lepiej a jak spokojniej od 1 biegu to jest mulowaty potem na 5 i lapie tryb awaryjny.

: pn gru 03, 2007 14:55
autor: muusk
Adamm pisze:
sprawdz wezyki poprzez zmostkowanie czerwonego i niebieskiego :)


zmostkowalem no i kurde jakby dławienie ustało i wkeca sie a wyzsze obroty :bigok: tylko nie sprawdzilem 2 raz czy aby na pewno jest tak jak widze <lol> bo pogoda była fatalna :/
no i teraz co z tym n 71 probowac przy tym majstrowac czy kupic z allegro http://www.allegro.pl/item277278863_zaw ... rburg.html

: pn gru 03, 2007 15:40
autor: Adamm
raczej nic nie zmajstrujesz, kup nowy N-75 i ciesz sie jazda :D

: pn gru 03, 2007 19:33
autor: twardy
muusk pisze:no i teraz co z tym n 71 probowac przy tym majstrowac czy kupic z allegro http://www.allegro.pl/ite...w_pierburg.html
kup nowy , ja przy swoim zaworku kilka razy majstrowałem , czyściłem , wymieniłem spręzynke , smarowałem , zrobiłem delikatne fazki na tłoczku bo myslałem ze sie przeciera itd pomagało ale co kilka tygodni zaliczałem notlauf . W koncu kupiłem nowy za 140 w sklepie i przez rok jeżdżenia ani razu nie zawiódł.

: śr gru 05, 2007 19:04
autor: muusk
Spoko ;) tylko chciałbym byc troche bardziej pewny czy to to, moze jeszcze raz zmostkuje :/ bo niby przeczysciłem jakims płynem, załozylem i jest jakby ciut lepiej ale dalej dławi sie i sapie jak stary koń przy pewnych obrotach kolo 3500
Wiec czy wadliwy n-75 objawia sie takim dyszeniem-sapaniem słyszalnym w czasie tego dławienia :> no i wyskakuje mi to na wyzszych biegach.
Czy mozliwe zeby w tym silniku mogło to byc cos innego? Kierownik ze sklepu stwierdził ze to raczej przez to ;) i sprowadzic zaworek moga za 125zł tylko szkoda troche jakby to nie pomoglo :/
Ma ktos moze taki nowy zaworek do sprzedania albo pozyczenia zeby sprawdzic? :chytry:


Chyba najlepiej pod vaga podpiac tylko to troche kosztuje :/ Sprawdze jeszce dokładniej jak bedzie mniejszy ruch na drodze bo nawet nie ma gdzie sie dobrze rozpedzic :/

: czw gru 06, 2007 03:33
autor: Sztomel
loser18 pisałeś, że przepływka wymieniona w lutym 2007 więc mniemam że jest sprawna (ale gwarancji nie ma) a odczyt : ROZNICA REGULACJI CISNIENIA W KOLEKTORZE DOLOTOWYM może być również spowodowana nieszczelnościami w układzie dolotowym powietrza za przepływką i wtedy mimo, iż jest ona sprawna to odpowiednia wartość dawki powietrza nie jest zachowana. Konieczność sprawdzenia szczelności.
Wymień też filtr powietrza.
Może to, co powyżej, pomoże - życzę Ci tego !

: pn lut 11, 2008 17:40
autor: Sherman997
podepne sie do tematu :) ja mam dokładnie 120 km/ h i koniec rozpedze go bardziej ale musze ujmowac noge z gazu na sekunde i dalej kilka sekund jedzie i zrowu noga z gazu ale ciezko go bardziej rozpedzic jak 150 był pekniety 1 wezyk wymieniłem i dalej jest to samo .ak myslicie co jest naprawdopodobniejsze.przepływomierz mysle ze nie bo chodzi super do 120 :bigok:

: pn lut 11, 2008 17:54
autor: twardy
Sherman997, przeczytaj ten temat a jak nie to szukajka i wpisz notlauf .

Problem z silnikiem TDI w przyspieszaniu ponad 100km/h

: śr lut 13, 2008 18:07
autor: swiatek1983
Witam
Posiadam VW VENTO z 1.9 TDI 90PS motorem i mam problem jak koledzy wyżej z przekraczaniem prędkości ponad 100km/h dziś zrobiłem testa odłączyłem dziś zawór sterowania turbina i samochód bez problemy pojechał 170km/h czy to wina tegoż zaworu N75 zwanego i czy ewentualnie można jeździć bez podłączenia na dłuższą metę czy to objawi sie później awarią turbiny silnik posiadam 1Z. Dziś podjechałem również na diagnostykę komputerową gość sie podłączył i były 4 błędy związane z przepływomierzem, zaworem sterowania turbina , jakimś zaworem znajdującym sie kolektorze itd. ale udało mu sie wszystko skasować ale samochód nadal nie jedzie jak jechać powinien.

: ndz lis 16, 2008 13:49
autor: Pawel_rolba
CO DO WSZYSTKICH PROBLEMÓW Z MOCĄ W SILNIKU 1.9 TDI 90 KM TO ZNAM NAJPRAWDOPODOBNIEJ ROZWIAZANIE. U MOJEGO OJCA (FORD GALAXY Z SILNIKEM VW 1.9 WLASNIE) PO PODLACZENIU DO KOMPUTERA POKAZYWALO, ZE TO PRZEPLYWOMIERZ. KUPILISMY NOWY I TO SAMO--> BRAK MOCY. ALE ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!! I JESZCZE JEDNO--> PROBLEMY Z FILTREM PALIWA I PRZEWODAMI Z PALIWEM--> STRZEZCIE SIE GOWNIANYCH STACJI BENZYNOWYCH :) POZDRAWIAM

: ndz lis 16, 2008 14:11
autor: cowboy
Pawel_rolba pisze:ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!!
DZIEKI KOLEGO ZA ROZWIĄZANIE WSZYSTKICH PROBLEMÓW POSIADACZY TDI !!

a my tu wszyscy kombinujemy z diagnozami, N75, trubinami i wtryskami :) do czasu aż przyszedł na forum Pawel_rolba, i rozwiązał wszystkie problemy komputerem pokładowym

jak czytam takie posty to przypomina mi sie takie powiedzenie Stanisława Lema nt internetu :)

: ndz lis 16, 2008 14:57
autor: PinkFloyd
cowboy pisze:
Pawel_rolba pisze:ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!!
DZIEKI KOLEGO ZA ROZWIĄZANIE WSZYSTKICH PROBLEMÓW POSIADACZY TDI !!

a my tu wszyscy kombinujemy z diagnozami, N75, trubinami i wtryskami :) do czasu aż przyszedł na forum Pawel_rolba, i rozwiązał wszystkie problemy komputerem pokładowym

jak czytam takie posty to przypomina mi sie takie powiedzenie Stanisława Lema nt internetu :)
Dobre :grin: można już zamknąc forum bo już wiadomo co gnębi każde TDI :rotfl:

: ndz lis 16, 2008 15:23
autor: tomch
Pawel_rolba pisze:CO DO WSZYSTKICH PROBLEMÓW Z MOCĄ W SILNIKU 1.9 TDI 90 KM TO ZNAM NAJPRAWDOPODOBNIEJ ROZWIAZANIE. U MOJEGO OJCA (FORD GALAXY Z SILNIKEM VW 1.9 WLASNIE) PO PODLACZENIU DO KOMPUTERA POKAZYWALO, ZE TO PRZEPLYWOMIERZ. KUPILISMY NOWY I TO SAMO--> BRAK MOCY. ALE ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!! I JESZCZE JEDNO--> PROBLEMY Z FILTREM PALIWA I PRZEWODAMI Z PALIWEM--> STRZEZCIE SIE GOWNIANYCH STACJI BENZYNOWYCH :) POZDRAWIAM
Proponuje dodać tą wypowiedz jako pierwszą do"GOLF FAQ", hehe. pozdro

: ndz lis 16, 2008 21:54
autor: hyper74
Temat przerabiałem w Pasacie B5FL rok 2004 1.9 TDI 130 KM przy 120 auto robiło się jak taczka z węglem i zacął się wyświetlać pomarańczowy silnik ... ( zaproszenie do servisu ) po wizycie wszystko się wyjaśniło zacinał się siłownik kierownicy turbiny po doraźnej pomocy w servisie VW Bursiak w łodzi za tydzień to samo się objawiło ... skończyło się regeneracją turbiny koszt 700pln... i auto jak nowe....