Strona 2 z 3

: sob paź 27, 2007 16:47
autor: Adamm
ar2rc pisze:u mnie "mechanik" pytał się mnie co to ten vag
no comment :)
damcio151 pisze:albo niech sam go wyczyści
mozna i tak :) ale nie kazdy chce sie brudzic :D

: sob paź 27, 2007 18:28
autor: ar2rc
bez vagu sie nie biorę(czytaj nie znam się na vag)

: sob paź 27, 2007 18:30
autor: damcio151
ar2rc pisze:bez vagu sie nie biorę(czytaj nie znam się na vag)
ale masz go :?: Tam nie ma nic trudnego ..... po prostu odczytujesz dane z 2 bloków .... ustawiasz i odczytujesz :P

: sob paź 27, 2007 18:39
autor: Adamm
damcio151, czasem nie jest az tak latwo :P

: sob paź 27, 2007 18:42
autor: ar2rc
program mam ,kabla nie, ale to nie problem pojade do ciebie i podejrze co i jak. pasuje ?

: sob paź 27, 2007 18:55
autor: damcio151
Adamm pisze:damcio151, czasem nie jest az tak latwo :P
hehe ciężko jest zawsze na początku :D
ar2rc pisze:program mam ,kabla nie, ale to nie problem pojade do ciebie i podejrze co i jak. pasuje ?
do mnie :?: zapomnij :P laptopa nie mam , a fejsa pożyczyłem znajomemu który teraz siedzi w Anglii :panna:

: sob paź 27, 2007 19:30
autor: Adamm
hehe do mnie zapraszam :D hehe jak najbardziej :D

: pn paź 29, 2007 10:18
autor: ar2rc
byłem wczoraj w poważnym zakładzie naprawczym i powiedzieli mi, że jeżeli dolny wąż jest zimny to nie wina termostatu,bo on jest zamknięty prawidłowo. przyczyną jest prawdopodobnie uszczelka pod głowicą ??? czy może to być prawdą ?

: wt paź 30, 2007 02:31
autor: shami
co do termostatu to u mnie jest jeszcze inaczej, mianowicie autko dlugo sie grzeje do tych 90 stopni jesli nie przekraczam 3000 obrotow lub przekrocze je dosyc powoli sie rozpedzajac. i tu mam wlasnie pytanie bo jeszcze nigdy wskazowka nie wychylila mi sie poza te magiczne 90 stopni a cisnalem go nieraz 160 przez jakies 20 km, nie to zebym go chcial na sile zagrzac :crazy: tylko pytam czy to normalne

: wt paź 30, 2007 10:36
autor: RobeQ
ar2rc pisze:byłem wczoraj w poważnym zakładzie naprawczym i powiedzieli mi, że jeżeli dolny wąż jest zimny to nie wina termostatu,bo on jest zamknięty prawidłowo. przyczyną jest prawdopodobnie uszczelka pod głowicą ??? czy może to być prawdą ?
To najpierw sam sprawdz czy nie masz oleju w plynie chlodzacym i czy w oleju nie masz plynu chlodzacego :)

Ja przy tak niskich temperaturach to dykte wale przed chlodnice i zapominam o problemie :)

Sprawdz moze jeszcze czy przewodem zwrotnym do pojemniczka z woda wraca Ci plyn chlodniczy. Jak nie to pewnie pompa wody stanela i dlatego tylko na gorze masz goraco a na dole zimno...

: wt paź 30, 2007 11:18
autor: twardy
RobeQ pisze:Jak nie to pewnie pompa wody stanela i dlatego tylko na gorze masz goraco a na dole zimno...
pompa jest napędzana paskiem rozrzadu to raczej nie moze stanac

: wt paź 30, 2007 12:27
autor: Adamm
pompa jest napędzana paskiem rozrzadu to raczej nie moze stanac
ze niby w 1Z ? :P z tego co mi sie wydaje to nie rozrzadem :P

: wt paź 30, 2007 12:40
autor: twardy
Adamm pisze: ze niby w 1Z ? :P z tego co mi sie wydaje to nie rozrzadem :P
_________________
no fakt , wybaczcie :-# :oops:

: śr paź 31, 2007 10:24
autor: RobeQ
twardy pisze:
RobeQ pisze:Jak nie to pewnie pompa wody stanela i dlatego tylko na gorze masz goraco a na dole zimno...
pompa jest napędzana paskiem rozrzadu to raczej nie moze stanac
nie mowie ze pompa stanie w sensie przestanie ja pasek napedzac tylko np.ukreci sie wirnik albo oska tej pompy i tez stojiiii :)