Strona 2 z 5

boost pin

: pn paź 22, 2007 18:20
autor: ZWIREK1
witam
przed manewrami z boost pinem wykręć taki niewielki ampul na krzywce a na pewno poczujesz różnice
masz pompę po 95r pół elektroniczną i ta krzywka ogranicza ci skok pina
szczegóły w poście poniżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 9a#1407468
pzdr

: pn paź 22, 2007 18:24
autor: Przewodnik
arek wamej pisze:A intercooler masz?
Jeśli nie to znaczy że turbina ci pompuje gorące powietrze

Sorki ale czy z intercoolerem czy bez zmniane powinien odczuć, IC nie daje za duzo przy dzisiejszych temperaturach powietrza, Moze miałeś juz coś kręcone przy pompie skoro robisz takie same czasy, a Turbo ile Ci dmucha? Zamontuj MBc i wskaźnik

: pn paź 22, 2007 19:15
autor: Tomallus
Może masz ograniczone ciśnienie doładowania i nie widzisz efektu oprócz większego dymu.

: pn paź 22, 2007 23:51
autor: andrzejr2006
arek wamej, nie mam IC ale przecież wiele osób z forum modziło z pinem i nie wszyscy mieli IC, a efekty po założeniu pina 1.6td były wyraźne

[ Dodano: 22 Paź 2007 23:54 ]
ZWIREK1,
To już misię bardziej podoba jutro napewno pokombinuje, kto wie może akurat to rozwiąże sprawe :food:

[ Dodano: 23 Paź 2007 00:00 ]
Przewodnik,
Nie wydaje mi sie żeby było coś kręcone przy pompie rok temu sprowadziłem goferka z Belgii,a ja nic nie dłubałem wcześniej.A nawet gdyby było już coś kręcone to przecież wynik 13 sek do 100 nie jest raczej zadowalający

[ Dodano: 23 Paź 2007 00:03 ]
Chyba musze się zaopatrzyć w wskaźnik doładowania,bo tak to troche nie wiadomomo jak z tą turbinką.Tylko nie wiem MCB po co mi???

[ Dodano: 24 Paź 2007 00:03 ]
ZWIREK1,
No i niestety,żadnych zmian.Chyba szlak mnie trafi :grrr: ,wykręciłem śrubke ampul,dźwignia teraz spoczywa spojkojnie,założyłem pin 1.6td i jedno wielkie nic,żadnych zmian,oprócz gwizdu turbiny i czarnej chmurki z rury żadnych zmian.Własnie zamówiłem na allegro wskaźnik doładowania,prawdopodobnie dotrze w poniedziałek,może wartość doładownia cos mi powie,może zamałe ciśnienie jest,chociaż na seryjnym pinie nic a nic nie dymi.
Pozdr.

: czw paź 25, 2007 19:25
autor: ZWIREK1
wskaźnik jak najbardziej aby zobaczyć co z ciśnieniem
zaślep egr morze być otwarty i on robi cały bałagan
u mnie po tych zabiegach : boost pin, zaślepiony egr i wykręcony ampul z krzywki -autko dopiero się obudziło i niema takiego muła, aż przyjemnie depnąć :D
pzdr

: czw paź 25, 2007 23:13
autor: ajni
Nie masz czasem dziurawego dolotu? Albo jakiejś nieszczelności w nim? Miałem TDi co do pewnych obrotów pompowało ładnie a potem ciśnienie spadało, okazało się ze przetarł się wąż zaraz koło opaski, i przy większym ciśnieniu otwierała się dziurka i pompowało w atmosferę.

: pt paź 26, 2007 13:29
autor: g_siekierda
a katalizator masz wyrzucony?

: pt paź 26, 2007 21:42
autor: andrzejr2006
Tomallus,
ZWIREK1,
Dzisiaj dostałem przesyłke z allegro z wskaźnikiem doładowania :grin: , dzisiaj nie miałem czasu by go zamontować i pokręcić,ale jutro napewno to zrobie :hmm: ,popatrze też EGR.
ajni,
Jak jutro zamontuje wskaźnik to zobacze co z tym ciśnieniem,ale wcześniej jak miałem walnięty zawór upustowy to też pompowało wszystko w atmosfere,dymił jak lokomotywa i wcale nie jechał.
g_siekierda,
A co katalizator ma do pina?? chyba po wymianie pina powinienem odczuć różnicę nawet jeżeli mam kata :chytry:

[ Dodano: 27 Paź 2007 00:32 ]
Może ktoś wkleić jakiś link dotyczący zaślepiania EGR? :kufel: Jakoś szukałem na forum.ale chyba było tylko o zaślepianiu w TDIkach i jakoś tak mało dokładnie...

: pt sie 15, 2008 15:34
autor: davs
siema.mam pytanie do kolegi który udostepnil rysunek pina.chcialem dac ten rysunek tokarzowi mam tylko pytanko jesli chodzi o sam gwint.mozesz podac dlugosc i wielkosc bo na rysuku go nie ma.pozdrawiam czekam na odp.

: śr sie 20, 2008 15:22
autor: andrzejr2006
davs pisze:siema.mam pytanie do kolegi który udostepnil rysunek pina.chcialem dac ten rysunek tokarzowi mam tylko pytanko jesli chodzi o sam gwint.mozesz podac dlugosc i wielkosc bo na rysuku go nie ma.pozdrawiam czekam na odp.
witam,długość gwintu nie ma dużego znaczenia,grubość w zasadzie też,byle by się nakrętka nakręciła,ja miałem chyba M6,i 8mm długości najlepiej zdjąć fabryczny pin i zmierzyć.
Pzdr.

: śr sie 20, 2008 16:24
autor: munior
DłUGOść gwintu 9mm, rozmiar 6mm....

: śr sie 20, 2008 16:33
autor: stary123
Andrzej2006 napisz jak tam zakończyła się walka z bostpinem?? maszyna dostała kopa i jesteś zadowolony czy dalej kicha??

: śr sie 20, 2008 17:17
autor: andrzejr2006
stary123 pisze:Andrzej2006 napisz jak tam zakończyła się walka z bostpinem?? maszyna dostała kopa i jesteś zadowolony czy dalej kicha??
aaa,szkoda gadać dałem sobie spokój bo nie miałem czasu grzebać,boost pin leży sobie w popielniczce,teraz zaczynam urlop to coś pokombinuje,zakupiłem wskaźnik doładowania,i turbina dmucha 0,63 bara więc chyba mieści się w ramkach,zaślepię EGR i spróbuje podnieć ciśnienie doładowania może to coś zmieni...

: śr sie 20, 2008 18:53
autor: arwam
podciągnij ciśnienie doładowania na około 0,9 - 1,2 bara i wtedy sprawdź czy coś się zmieniło bo może silnik ma za mało powietrza