Strona 2 z 2

: czw paź 25, 2007 23:22
autor: rob555
tommi3 pisze:sa leony tdi 180 i 193KM
to sa wersje cupra FR bylo ich bardzo mało...
Chyba po programie bo z fabryki to wychodzily tylko 150KM Leon 1 i 170KM leon2

: czw paź 25, 2007 23:26
autor: tommi3
cowboy pisze:turbinka w AFN to VNT15 - daje rade do 1,2 Bara

do AFN a wchodzi plug&play turbina z silnika 130 PD o oznaczeniu AWX - występuje w VAG-ach gdzie silnik jest wzdłużnie (passat, audi) - oznaczenie turbiny GT1749VA

tak wygląda porównianie:

Obrazek

bez rzeźby można jeszcze wstawić hybryde

ja obecnie mam hybryde GT1749VA z GT1749VB (z silnika ARL)

czyli część gorąca tak jak w AWX, wałek gruby i nie przetaczany i łopatki zimne kompresora takie jak w ARL - dmucham sobie na tym lajtowo 1,35 Bara
a ile pompuje seryjnie te turbo z paska??
ile przejechales juz na tak podkręconym silniku??
dymi, kopci ci cos przy takim podkręceniu mocy??
a ta hybryde to z czego masz??