: śr paź 31, 2007 15:03
Panowie posiadam silniczek 1Z i czy ja mam dwumasowke? Ponieważ jak wcisne lekko sprzegło to czuje pod noga leekkie stukanie?...
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Ja tam nie wiem ale zamach od VR6 ma 10 otworów a wał od TDI 6 śrub. Jak więc to skręciłeś?tjwasiak pisze:ja mam w 1Z cały komplet (koło zamochowe i kompletne sprzęgło) z VR6
Szarpania przy jednomasie i sprzęgle od G60 nie ma absolutnie. Pamiętaj o tym, że identyczne sprzegło miały 1Z, AHU i AGR.szatanek pisze:jaro4444 a powiedz mi czy taki komplet z G60 zamiast dwumasówki nie wpłynie niekorzystnie na trwałość skrzyni i czy nie ma żadnego szarpania podczas zmiany biegów i ruszania bo w sumie dwumasówka w dobrym stanie powinna to lepiej tłumić ??
Masz szczęściewojtek_sari pisze:Etka mówi ze G60, 1Z itp mają srubki N 902 061 03 o wymiarach M10x1x19.5 a o AFN Etka mówi M10x1x22.5 ale to chyba do mocowania dwumasu??
zobaczymy :]jaro4444 pisze:Masz szczęście![]()
Ma zasadnicze znaczenie !!!!!!!!!wojtek_sari pisze:bo chyba nie ma znaczenia jaki mają łeb
Spisałem z zamachu z AGR i sprawdziłem gdzie jeszcze taki był. Nr podał mi też Dz!k z LCTwojtek_sari pisze:Powiedz mi jeszcze 037 105 273C skąd wziołes ten nr bo w Etce takiego nie ma
Pod śruby? Z tego co pamiętam skręcałem bez podkładek i śruby dawałem na Loctite.wojtek_sari pisze:do tego dochodzi jeszcze ta podkładka kolo 1mm
no to znowu jest problem ... ;( Z moich poszukiwań wynika ze na szesciokąt są tylko 19mm, kurde zapłacze się zachwile...jaro4444 pisze:wojtek_sari napisał/a:
bo chyba nie ma znaczenia jaki mają łeb
Ma zasadnicze znaczenie !!!!!!!!!
konkretnie chodzi mi o taką podkładke pod wszsytki sruby miedzy właem a kołem, albo kołem a srubami, taka okrągła na 6 dziurjaro4444 pisze:do tego dochodzi jeszcze ta podkładka kolo 1mm
Pod śruby? Z tego co pamiętam skręcałem bez podkładek i śruby dawałem na Loctite.
Jeśli dobrze rozumiem to jest blacha dawana pomiędzy śruby a koło zamachowe, którą po dokręceniu śrub zagina się na brzegach przy łbach celem zapobiegania odkręcaniu od drgań. Nie dawałem jej a śruby kleiłem na Loctite.konkretnie chodzi mi o taką podkładke pod wszsytki sruby miedzy właem a kołem, albo kołem a srubami, taka okrągła na 6 dziur
Szęściokatne od jakiegoś VW (znalazłem je w setkach innych śrub w warsztacie czyli tzw. szperowiskuwojtek_sari pisze:jaro4444, a ty w pasku jakie dałeś, pamietasz może?
Nie przesadzaj. Idziesz do sklepu metalowego albo technicznego, kupujesz parę śrub jakościowych klasy 10.9 albo 12.9 (walcowanych !!!) o wymiarze 10x1x ok 25. Łeb śruby szukasz najniższy jaki jest albo wg. PNwojtek_sari pisze:no to znowu jest problem ... ;( Z moich poszukiwań wynika ze na szesciokąt są tylko 19mm, kurde zapłacze się zachwile...
te sruby miałem niby w komplecie, ale oczywiscie okazało sie ze sprzedawca dał nie te co trzeba i dał za długie z jakiegos 16V a ze są zwezane to nagwintowanie odpada ;/ Ale dopasowaliśmy sruby 8.8 na zwykły szesciokąt i mam nadzieje ze staarczajaro4444 pisze:Ty lepiej poszukaj śrub do docisku (6 szt) bo to są chyba M7 i z łbem typu torx zewnętrzny