pytanko odnosnie lutowania blaszek nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 10, 2007 17:06

dokladnie oba elementy sa stalowe (na pewno nie miedz:) ) a co do rozwiazania z oslonkami to bedzie babranina jak trzeba bedzie znow rozebrac ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 10, 2007 17:14

Adamm pisze:dokladnie oba elementy sa stalowe (na pewno nie miedz:) ) a co do rozwiazania z oslonkami to bedzie babranina jak trzeba bedzie znow rozebrac ;p
żyletka w dłoń i :bigok:

[ Dodano: Sro Paź 10, 2007 17:16 ]
ale utrudnione to na pewno będzie :P ....... a tym bardziej szukaj , która to się oderwała :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 10, 2007 17:28

to juz nie chodzi o samo oderwanie tylko dostanie sie do srodka :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 10, 2007 17:32

Adamm pisze:to juz nie chodzi o samo oderwanie tylko dostanie sie do srodka :)
:pub:



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » śr paź 10, 2007 21:19

Często naprawiałem sprzęt elektroniczny, głównie radia samochodowe i wzmacniacze, gdzie lutowanie blach jest czymś standartowym. I NIGDY nie używałem kwasu, tylko kalafonia + pilniczek iglak dla dobrego oczyszczenia i zwykła lutownica transformatorowa. A jak pisałem wcześniej, najlepsze do tego będzie zgrzewanie. Jeśli ktoś nie posiada spawarki, można użyć np trasformatora bezpieczeństwa większej mocy, jest mnóstwo możliwości.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 10, 2007 23:43

jakby tego nie robic ma sie trzymac

ja uzywak 60W lutownicy (bodajze kolbowej - taka prosta) i cyny z kalafonia (2 w 1) i nie mialem problemow z laczeniem, ale wypracowalem sobie sposob ulozenia precikow tak ze nie odstaja od blaszki :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » czw paź 11, 2007 20:39

Czyli jednak można, trzeba tylko CHCIEĆ :bigok:


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw paź 11, 2007 21:18

a czy ja powiedzialem ze nie mozna :P ? ja tam cudow nie robie a ma sie trzymac ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości