problem z wolnymi obrotami w audi B4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » wt paź 09, 2007 10:12

Adamm pisze:
myster pisze:
szatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
sprawdzalem go odlanczajac kostke od skrzyni i dalej przerywal :(

nie wiem czy w Audi dziala to tak samo jak w golfach :/ i czy wypieciem wtyczki to sprawdzisz :P

[ Dodano: Wto Paź 09, 2007 3:06 am ]
aa i dodam jeszcze ze jesli jest to zaawansowane stadium zabrudzenia nastawnika to i wypiecie wtyczki niewiele da
Szczerze mowiac tez o tym pomyslalem.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 09, 2007 10:42

a jesli mowisz ze strasznie Ci szarpie to juz moze tam byc niezly meksyk i zadne sztuczki nie pomoga


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt paź 09, 2007 13:00

damcio151 widze dokładnie co czytam i mówie wam ze wg. mnie to nastawnik, nie wiem czy czyszczenie coś da, zawsze mozna spróbować, najwyzej zostanie wymiana .



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt paź 09, 2007 14:32

szatanek pisze:damcio151 widze dokładnie co czytam i mówie wam ze wg. mnie to nastawnik
hehe spoko :pub:
Adamm pisze:a jesli mowisz ze strasznie Ci szarpie to juz moze tam byc niezly meksyk i zadne sztuczki nie pomoga
a ja obstawiam oderwany drucik od blaszki w nastawniku :D ..... oczywiście jeżeli nastawnik będzie czysty :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 09, 2007 15:09

a ja obstawiam oderwany drucik od blaszki w nastawniku :D ..... oczywiście jeżeli nastawnik będzie czysty
ja jednak obstawiam ze to brud bo kolega mowil ze dopiero co to auto przyciagnal :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » wt paź 09, 2007 16:30

Adamm pisze:
a ja obstawiam oderwany drucik od blaszki w nastawniku :D ..... oczywiście jeżeli nastawnik będzie czysty
ja jednak obstawiam ze to brud bo kolega mowil ze dopiero co to auto przyciagnal :P
dokladnie jestem posiadaczem tego auta juz 4 dni i juz mnie wkurza ale mam nadzieje ze szybko da sie to rozwiazac. Szkoda ze strach samemu ruszac, bo spartolic to szybko.
Jak prowadzilem auto to myslalem ze winna tego szarpania to urwana poduszka, ale sie zdziwilem po sprawdzeniu. Dzisiaj u siebie dowiadywalem sie o cene uzywanej pompy to zaspiewali od 1000 do 1500zl.kiepska sprawa ale co zrobic jakos to bedzie.

panie adammie a ty prowadzisz jakis warsztat czy tak dorywczo sie tym zajmujesz



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 09, 2007 16:35

a dorywczo :) takie moje male hobby ;)

telefon Ci podalem w razie co dzwon smialo dogadamy sie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt paź 09, 2007 20:01

Podejrzewam ze to falowanie obrotów na biegu jałowym jest regularne w czasie, wydaje mi sie ze oderwany drucik od nastawnika nie dawał by takich efektów, chociaż moge sie mylić.



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob paź 13, 2007 18:09

Adamm pisze:a dorywczo :) takie moje male hobby ;)

telefon Ci podalem w razie co dzwon smialo dogadamy sie :)
jak to jest naprawde bo gdzies wyczytalem ze czyszczenie nastawnika na dlugo nie pomaga prawda to czy nie. W jakich cenach uwas chodza pompy wtryskowe bo ja u siebie dowiadywalem sie to zaspiewali mi 1200zl oczywiscie uzywana czapka z glowy spada...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 13, 2007 18:17

myster pisze:
Adamm pisze:a dorywczo :) takie moje male hobby ;)

telefon Ci podalem w razie co dzwon smialo dogadamy sie :)
jak to jest naprawde bo gdzies wyczytalem ze czyszczenie nastawnika na dlugo nie pomaga prawda to czy nie. W jakich cenach uwas chodza pompy wtryskowe bo ja u siebie dowiadywalem sie to zaspiewali mi 1200zl oczywiscie uzywana czapka z glowy spada...
gdzie to wyczytales hehe? ja juz jezdze ponad 1.5 roku i nie ma sladu nawrotu wiec nie wiem kto to pisal

co do pomp to roznie :)

mi sie udalo za 170 zl kompletna sprawna wyrwac kiedys :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob paź 13, 2007 18:23

Adamm pisze:
myster pisze:
Adamm pisze:a dorywczo :) takie moje male hobby ;)

telefon Ci podalem w razie co dzwon smialo dogadamy sie :)
jak to jest naprawde bo gdzies wyczytalem ze czyszczenie nastawnika na dlugo nie pomaga prawda to czy nie. W jakich cenach uwas chodza pompy wtryskowe bo ja u siebie dowiadywalem sie to zaspiewali mi 1200zl oczywiscie uzywana czapka z glowy spada...
gdzie to wyczytales hehe? ja juz jezdze ponad 1.5 roku i nie ma sladu nawrotu wiec nie wiem kto to pisal

co do pomp to roznie :)

mi sie udalo za 170 zl kompletna sprawna wyrwac kiedys :D
A nie wiem gdzies mi to sie obilo na forum. To niezlego farta miales. Moze masz jeszcze taka na oku :helm:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 13, 2007 18:53

a co chcesz zmieniac?

wlasnie nabylem ja od kolesia ktoremu furka szarpala :P

wymienil cala pompe a ja wyczyscilem nastawniki i pompka poszla do kumpla :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » sob gru 01, 2007 21:31

wyczyscilem nastawnik na wolnych obrotach pieknie pracuje :D
na 1 i 2 i 3 biegu tez natomiast gdy zapne 4 to czasami od 90km/h zaczyna szarpac tak bardziej dynamiczniej niz przed czyszczeniem i ustaje jak dojdzie do 100km/h
przed czyszczeniem nastawnika szarpalo na kazdym biegu 1,2,3 to byla masakra
koles ktory mi to robil to powiedzial ze przyczyna lezy jeszcze gdzies indziej , ale teraz gdzie moze jakies sugestie???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 01, 2007 21:39

myster, przy składaniu nastawnika ustawiłeś wirnik tak aby podczas obrotu nie tarł o elektromagnes :?:
chodzi mi o tą przestrzeń którą zaznaczyłem na niebiesko ( foto pożyczone z porady Adamma )

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości