Szczerze mowiac tez o tym pomyslalem.Adamm pisze:myster pisze:sprawdzalem go odlanczajac kostke od skrzyni i dalej przerywalszatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
nie wiem czy w Audi dziala to tak samo jak w golfach :/ i czy wypieciem wtyczki to sprawdzisz![]()
[ Dodano: Wto Paź 09, 2007 3:06 am ]
aa i dodam jeszcze ze jesli jest to zaawansowane stadium zabrudzenia nastawnika to i wypiecie wtyczki niewiele da
problem z wolnymi obrotami w audi B4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
hehe spokoszatanek pisze:damcio151 widze dokładnie co czytam i mówie wam ze wg. mnie to nastawnik

a ja obstawiam oderwany drucik od blaszki w nastawnikuAdamm pisze:a jesli mowisz ze strasznie Ci szarpie to juz moze tam byc niezly meksyk i zadne sztuczki nie pomoga


- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ja jednak obstawiam ze to brud bo kolega mowil ze dopiero co to auto przyciagnala ja obstawiam oderwany drucik od blaszki w nastawniku..... oczywiście jeżeli nastawnik będzie czysty

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
dokladnie jestem posiadaczem tego auta juz 4 dni i juz mnie wkurza ale mam nadzieje ze szybko da sie to rozwiazac. Szkoda ze strach samemu ruszac, bo spartolic to szybko.Adamm pisze:ja jednak obstawiam ze to brud bo kolega mowil ze dopiero co to auto przyciagnala ja obstawiam oderwany drucik od blaszki w nastawniku..... oczywiście jeżeli nastawnik będzie czysty
Jak prowadzilem auto to myslalem ze winna tego szarpania to urwana poduszka, ale sie zdziwilem po sprawdzeniu. Dzisiaj u siebie dowiadywalem sie o cene uzywanej pompy to zaspiewali od 1000 do 1500zl.kiepska sprawa ale co zrobic jakos to bedzie.
panie adammie a ty prowadzisz jakis warsztat czy tak dorywczo sie tym zajmujesz
jak to jest naprawde bo gdzies wyczytalem ze czyszczenie nastawnika na dlugo nie pomaga prawda to czy nie. W jakich cenach uwas chodza pompy wtryskowe bo ja u siebie dowiadywalem sie to zaspiewali mi 1200zl oczywiscie uzywana czapka z glowy spada...Adamm pisze:a dorywczotakie moje male hobby
telefon Ci podalem w razie co dzwon smialo dogadamy sie
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
gdzie to wyczytales hehe? ja juz jezdze ponad 1.5 roku i nie ma sladu nawrotu wiec nie wiem kto to pisalmyster pisze:jak to jest naprawde bo gdzies wyczytalem ze czyszczenie nastawnika na dlugo nie pomaga prawda to czy nie. W jakich cenach uwas chodza pompy wtryskowe bo ja u siebie dowiadywalem sie to zaspiewali mi 1200zl oczywiscie uzywana czapka z glowy spada...Adamm pisze:a dorywczotakie moje male hobby
telefon Ci podalem w razie co dzwon smialo dogadamy sie
co do pomp to roznie

mi sie udalo za 170 zl kompletna sprawna wyrwac kiedys

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
A nie wiem gdzies mi to sie obilo na forum. To niezlego farta miales. Moze masz jeszcze taka na okuAdamm pisze:gdzie to wyczytales hehe? ja juz jezdze ponad 1.5 roku i nie ma sladu nawrotu wiec nie wiem kto to pisalmyster pisze:jak to jest naprawde bo gdzies wyczytalem ze czyszczenie nastawnika na dlugo nie pomaga prawda to czy nie. W jakich cenach uwas chodza pompy wtryskowe bo ja u siebie dowiadywalem sie to zaspiewali mi 1200zl oczywiscie uzywana czapka z glowy spada...Adamm pisze:a dorywczotakie moje male hobby
telefon Ci podalem w razie co dzwon smialo dogadamy sie
co do pomp to roznie![]()
mi sie udalo za 170 zl kompletna sprawna wyrwac kiedys

- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a co chcesz zmieniac?
wlasnie nabylem ja od kolesia ktoremu furka szarpala
wymienil cala pompe a ja wyczyscilem nastawniki i pompka poszla do kumpla
wlasnie nabylem ja od kolesia ktoremu furka szarpala

wymienil cala pompe a ja wyczyscilem nastawniki i pompka poszla do kumpla

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
wyczyscilem nastawnik na wolnych obrotach pieknie pracuje
na 1 i 2 i 3 biegu tez natomiast gdy zapne 4 to czasami od 90km/h zaczyna szarpac tak bardziej dynamiczniej niz przed czyszczeniem i ustaje jak dojdzie do 100km/h
przed czyszczeniem nastawnika szarpalo na kazdym biegu 1,2,3 to byla masakra
koles ktory mi to robil to powiedzial ze przyczyna lezy jeszcze gdzies indziej , ale teraz gdzie moze jakies sugestie???

na 1 i 2 i 3 biegu tez natomiast gdy zapne 4 to czasami od 90km/h zaczyna szarpac tak bardziej dynamiczniej niz przed czyszczeniem i ustaje jak dojdzie do 100km/h
przed czyszczeniem nastawnika szarpalo na kazdym biegu 1,2,3 to byla masakra
koles ktory mi to robil to powiedzial ze przyczyna lezy jeszcze gdzies indziej , ale teraz gdzie moze jakies sugestie???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości