Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
-pawlo111, kombinujesz jak kierowca benzyniaka A teraz masz TD więc stożki, strumienice i inne badziewia na śmieci.
- łapy powiny pasować może ta główna jest inna;
- Chłodnica większa;
- Obudowa filtra od TD;
- automat do grzania świec
- zrobić musisz instalacje grzania świec oparta na dużym bezpieczniku;
- No i pływak w baku od diesla aby ciągnął jak smok
- Co do IC to nic nie masz Lepiej montuj od Spritera za jednym bałaganem;
- Jakiej masz średnicy wydech??
- łapy powiny pasować może ta główna jest inna;
- Chłodnica większa;
- Obudowa filtra od TD;
- automat do grzania świec
- zrobić musisz instalacje grzania świec oparta na dużym bezpieczniku;
- No i pływak w baku od diesla aby ciągnął jak smok
- Co do IC to nic nie masz Lepiej montuj od Spritera za jednym bałaganem;
- Jakiej masz średnicy wydech??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
-chłodnica jest z GTI to powinna byc:/
-jak nie stożek to co mu założyć? jeden kolega z forum ma wlasnie Tomasz chyba u siebie. Pytam bo moze by sie obeszlo bez kupowania obudowy ale to sie okaze jak sie wybiore na giełde bo moze po kasie cos dostane :green_fuck:
-pływak w baku chce zostawic tylko pompke wywalic. Jak nie bedzie plywaka to jak bede wiedzial ile mam jeszcze paliwa.
-a no poszuka sie i od sprintera tylko skad te rury wziąść?? te aluminiowe
Natomiast mam turbine T2 i teraz do ile ja mozna podkrecic do 1 atm? nie za dużo. Wskaznik mam.
-jak nie stożek to co mu założyć? jeden kolega z forum ma wlasnie Tomasz chyba u siebie. Pytam bo moze by sie obeszlo bez kupowania obudowy ale to sie okaze jak sie wybiore na giełde bo moze po kasie cos dostane :green_fuck:
-pływak w baku chce zostawic tylko pompke wywalic. Jak nie bedzie plywaka to jak bede wiedzial ile mam jeszcze paliwa.
-a no poszuka sie i od sprintera tylko skad te rury wziąść?? te aluminiowe
Natomiast mam turbine T2 i teraz do ile ja mozna podkrecic do 1 atm? nie za dużo. Wskaznik mam.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Widze kolego ze mamy ten sam problem bo ja tez do benzyniaka własnie wkladam TDintercooler z ta różnica ze zamiast SB mam CY i drugiego JR na czesci z którego pójdzie turbina ,kolektor i pare tam jeszcze gratów (wie ktoś czym sie różni CY od JR?) ,koledzy powiedzcie mi jak podpiąc ten automat do ładowania świec w benzyniaku? mam cala instalacje od GTD ale poklecona z 20 tysiecy kabli a wiec wole zostać przy fabrycznej(1.6 PN) tylko delikatnie ja przerobic... a do magików nie chce go zawlekać bo szkoda mi maszynki i wolałbym sam to zrobić ,w końcu pierwsze autko zakupione przez własno ręcznie zarobione pieniądze a jak wiadomo takich sie najbardziej skąpi i ich szkoda:P
Ostatnio zmieniony pt paź 05, 2007 21:13 przez Gacu16, łącznie zmieniany 1 raz.
otóż to:) stary ale jary;P tylko ze właśnie mnie ciekawi czy to nie jest czasem JR z innym kolektorem wylotowym ,turbiną i rozmieszczeniem paru gratów by umiescic go w komorze passata wzdłuż auta, bo jak to jest to samo co JR i ma to jakikolwiek potencjał to będzie w przyszłości dłubany ale jak narazie musze go zamontować w swojej budzie i dopiero będę kombinował z mocą:)
w sumie ta sama budowa tylkoze JR ma hydropopychacze a CY nie reszta jest podobna oprucz glowicywie ktoś czym sie różni CY od JR?)
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 03:10 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości