Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt paź 05, 2007 10:57

No i zrób coś z odmą, bo nie ma jej na pokrywie. Jeśli nie znajdziesz oryginalnej rurki z grzybkiem to będziesz musiał zaślepić odgałęzienie od rury biegnącej to turbo i dorobić coś na pokrywę zaworów, przez co odchodziły by opary ze skrzyni korbowej.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 05, 2007 17:00

Odma bedzie taka jak ma być.

Nie mam filtra powietrza, nic nawet obudowy. Moze stożek? ale jaki?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt paź 05, 2007 17:19

-pawlo111, kombinujesz jak kierowca benzyniaka :) A teraz masz TD więc stożki, strumienice i inne badziewia na śmieci.
- łapy powiny pasować może ta główna jest inna;
- Chłodnica większa;
- Obudowa filtra od TD;
- automat do grzania świec
- zrobić musisz instalacje grzania świec oparta na dużym bezpieczniku;
- No i pływak w baku od diesla aby ciągnął jak smok :)
- Co do IC to nic nie masz :) Lepiej montuj od Spritera za jednym bałaganem;
- Jakiej masz średnicy wydech??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 05, 2007 18:53

-chłodnica jest z GTI to powinna byc:/
-jak nie stożek to co mu założyć? jeden kolega z forum ma wlasnie Tomasz chyba u siebie. Pytam bo moze by sie obeszlo bez kupowania obudowy ale to sie okaze jak sie wybiore na giełde bo moze po kasie cos dostane :green_fuck:
-pływak w baku chce zostawic tylko pompke wywalic. Jak nie bedzie plywaka to jak bede wiedzial ile mam jeszcze paliwa.
-a no poszuka sie i od sprintera tylko skad te rury wziąść?? te aluminiowe
Natomiast mam turbine T2 i teraz do ile ja mozna podkrecic do 1 atm? nie za dużo. Wskaznik mam.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt paź 05, 2007 19:47

Na T2 spokojnie dojdziesz do 1 bara, wystarczy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 05, 2007 20:02

no dobra a w czym ta T3 jet lepsza od T2??? T3 montowali przeciez w słabszych silnikach


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pt paź 05, 2007 20:24

Jest większa i może dmuchać większe ciśnienie.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » pt paź 05, 2007 21:12

Widze kolego ze mamy ten sam problem bo ja tez do benzyniaka własnie wkladam TDintercooler :smoke: z ta różnica ze zamiast SB mam CY i drugiego JR na czesci z którego pójdzie turbina ,kolektor i pare tam jeszcze gratów (wie ktoś czym sie różni CY od JR?) ,koledzy powiedzcie mi jak podpiąc ten automat do ładowania świec w benzyniaku? mam cala instalacje od GTD ale poklecona z 20 tysiecy kabli a wiec wole zostać przy fabrycznej(1.6 PN) tylko delikatnie ja przerobic... a do magików nie chce go zawlekać bo szkoda mi maszynki i wolałbym sam to zrobić ,w końcu pierwsze autko zakupione przez własno ręcznie zarobione pieniądze a jak wiadomo takich sie najbardziej skąpi i ich szkoda:P
Ostatnio zmieniony pt paź 05, 2007 21:13 przez Gacu16, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 05, 2007 21:34

Gacu16 pisze:CY od JR?
gpierwsze słysze zeby bylo oznaczenie CY??? jak juz to jest 1Y z 1.9D


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » pt paź 05, 2007 21:46

CY z passata :bajer: jest jest:P sam sie w zastanawiałem co to za silnik, ale na stronie golfa jest taki w katalogu z danymi silników i ma tyle co JR czyli 70 kucy dlatego pytam czym sie różnia bo nigdzie nic nie pisze o tym silniku poza strona Audi 80;P ale oni tam z kolei o JR nie słyszeli xD



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 05, 2007 22:36

nie to tylko passatowskie oznaczenie 69KM zwracam honor bo sam znalazlem tez. Wychodził w tych starych passatach do 1988 roku


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » pt paź 05, 2007 22:48

otóż to:) stary ale jary;P tylko ze właśnie mnie ciekawi czy to nie jest czasem JR z innym kolektorem wylotowym ,turbiną i rozmieszczeniem paru gratów by umiescic go w komorze passata wzdłuż auta, bo jak to jest to samo co JR i ma to jakikolwiek potencjał to będzie w przyszłości dłubany :grin: ale jak narazie musze go zamontować w swojej budzie i dopiero będę kombinował z mocą:)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob paź 06, 2007 03:10

wie ktoś czym sie różni CY od JR?)
w sumie ta sama budowa tylkoze JR ma hydropopychacze a CY nie reszta jest podobna oprucz glowicy
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 03:10 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob paź 06, 2007 08:08

CY też hydraulika a od JR\SB ustawieniami pompy , obrotami biegu jałowego, turbina u mnie to T3 w CY
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2007 09:30 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości