Strona 2 z 2

: śr wrz 26, 2007 11:04
autor: kobra60
miałem w swoim golfiku olej w płynie chłodzącym, dowiedziałem sie przypadkiem jak chciałem sprawdzić płyn. Jeżdził i odpalał bez problemu, jak zmieniłem uszczelke pod głowićą wszystko wróciło do normy. Daj tylko splanować głowicę bo często przez wygięcie głowicy (od temperatury) po prostu wygina sie i olej przedostaje sie do układu chłodzenia :bigok:

: śr wrz 26, 2007 11:20
autor: Bananicho
Witam.
Ja mam pytanie co do Golfa 2 1.6 D. Prawdopodobnie padla mi uszczelka pod głowica. Objawy: "znika" płyn chłodzący, tzn niekiedy wywala przez zbiorniczek wyrównawczy a niekiedy nie widać płynu pod zbiornikiem co by było objawem wywalania przez zbiorniczek, a płynu juz nie ma; kolejny objaw to szary dym z układu wydechowego.
Wymieniłem termostat, nie mam tzw mazi na bagnecie ( woda w oleju ).
Pytałem sie mechanika jakie koszta wymiany uszczelki, to mi powiedzial ze sama wymiana 600 tzn uszczelka pod gł, uszczelki ukl. dolotowego i wylotowego, śruby, planowanie itd. Mówił mi jeszcze ze jak jak głowica bedzie pęknieta to jeszcze kolejne 880zl.
A moje pytanie brzmi czy nie za drogo chce ??
Pozdrawiam.