i niestety kupiłem je zajechane, co ciekawe okazało się że to była rzeźba i buda była od PN czyli 1.6 benzyna. Doprowadzałem je potem do stanu używalności. Rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę:
1. Tak jak koledzy mówią nie może bymić nic na biało spod korka i chlapać olejem.
2. Niech sprzedający odpali go zimnego przy Tobie. Zwróć uwagę czy po zapaleniu nie kopci na niebiesko. Najlepiej byłoby zrobić mu na zimno kompresję, ale pewnie nie macie jak.
3. Ważny jest stan turbiny. Regeneracja jej sporo kosztuje.
4 Przy ostrym odejściu nie powinien dymić na czarno ( Jeśli dymi to wtryski leją pewnie, choć i to nie reguła )
5. Zwróć uwagę czy nie jest świeżo po wymianie oleju. Sprzedający często dolewają wtedy motodoktorów
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Olej w dieslach szybko robi się czarny.
6. Nie powinno byc nigdzie wycieków oleju, silnik powinien byc suchutki. Zwróc uwagę czy uszczelki nie były niedawno wymieniane - świadczy to o jakichś niedomaganiach podrobionych na sprzedaż.
7. Na zimno powinien odpalić od kopa, a nie kręcić i kręcić. Jak długo kręci to zwalone świece żarowe, ewentualnie słaba kompresja.
Powodzenia