Jaka jest charakterystyka Garret T2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bburdach
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
Kontakt:

Post autor: bburdach » wt wrz 18, 2007 08:50

[quote="skarredasch"]zmieniałem...jak tylko zmieniłem pin...;)

Mam pytanie jak wyniki, tj ile HP, jaka vmax, no i ogólnie wrażenia z jazdy, bo się przymierzam do tego samego.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt wrz 18, 2007 09:27

bburdach, nie przymierzaj sie tylko zmieniaj bo róznica jest duza !!! i warto to zrobić :)



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » wt wrz 18, 2007 09:44

bburdach, spalanie podobnie, na hamowni nie bylem, ale audi a3 hamowane 92 km nie moglo mi uciec...a nie jechalem strasznie ostro...vmaxa sie boje bo to variant i miekki jest dosyc...przy 160 jeszcze chce isc dalej i to calkiem calkiem...



Awatar użytkownika
bburdach
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
Kontakt:

Post autor: bburdach » wt wrz 18, 2007 10:51

To_mas pisze:bburdach, nie przymierzaj sie tylko zmieniaj bo róznica jest duza !!! i warto to zrobić :)
a jeszcze pytanie o żywotność sprzęgła - skrzyni - czy nie pada zbyt szybko po tych zabiegacz tj. wymianie pin-u i podkręceniu turbo. bo jeśli nie to zakładam bo pin już czeka :grin:



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » wt wrz 18, 2007 10:54

bburdach, ja roznicy nie zauwazylem...wszystko trzyma...ale nie szaleje ekstremalnie...;)...i koniecznie upewnij sie, ze klin na wale masz ok... :grin:



Awatar użytkownika
bburdach
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
Kontakt:

Post autor: bburdach » wt wrz 18, 2007 11:20

To_mas pisze:bburdach, nie przymierzaj sie tylko zmieniaj bo róznica jest duza !!! i warto to zrobić :)
no to jeszcze jedno pytanie :) ale ostatnie. wiem że nie we wszytkich pompach da się wymienić pin. niżej 2 linki do fotek . ja mam pompę taką jak na zdjęciu wpierwszym linku . czy w tej się da wymienić bolec?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3382037 - taką mam u siebie


http://moto.allegro.pl/item244819236_fa ... usach.html



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt wrz 18, 2007 12:07

bburdach pisze:
To_mas pisze:bburdach, nie przymierzaj sie tylko zmieniaj bo róznica jest duza !!! i warto to zrobić :)
no to jeszcze jedno pytanie :) ale ostatnie. wiem że nie we wszytkich pompach da się wymienić pin. niżej 2 linki do fotek . ja mam pompę taką jak na zdjęciu wpierwszym linku . czy w tej się da wymienić bolec?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3382037 - taką mam u siebie


http://moto.allegro.pl/item244819236_fa ... usach.html
Da radę, wymieniaj...



Awatar użytkownika
bburdach
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw gru 07, 2006 10:27
Lokalizacja: Ząbki/Warszawa/Łuków
Kontakt:

Post autor: bburdach » wt wrz 18, 2007 13:31

ventil pisze:[
Da radę, wymieniaj...
dzięki za odpowiedź. jak zrobie dam znać bo pewnie będę miał jeszcze pytania :grin:



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » wt wrz 18, 2007 17:15

bburdach, nie ma co pytac...poczytaj o tym i wymieniaj...chyba wszystko bylo w tamtym temacie...;)
a wracajac do turbinki - jakies sugestie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 124 gości