Strona 2 z 3

: ndz paź 07, 2007 16:15
autor: sebakop
rob555 pisze:Notlauf to w 90% problem mechaniczy i wymiana zaworka raczej nie rozwiarze problemu. Trzeba wyczyscic kierownice spalin lub doprowadzic do porzadku uklad podcisnieniowy sterujacy nimi.
dzięki czyli chyba czeka mnie czyszczenie kierownic spalin bo układ podciśnieniowy mam już dokładnie przejrzany.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.

: pn paź 08, 2007 22:14
autor: v122
dolanczam sie do tematu u mnie jest cos podobnego tylko ze od 2.500 obrotow zaczyna buczeć i im wyższy bieg tym bardziej odczuwalne jest falujące przyspieszanie na biegu 4 i 5 to jest juz strasznie mułowaty. silnik to 1Z

: wt paź 09, 2007 10:19
autor: rob555
sebakop pisze: Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.
Ty wez auto od tego idioty....

: wt paź 09, 2007 10:41
autor: Adamm
rob555 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.

hehe owszem dostaje mniejsza dawke paliwa po to zeby wyhamowac turbine mniejasza iloscia spalin ale tylko do ponownego odpalenia auta (o ile znow nie zlapie bledu)

posluchaj kolegi wyzej i uciekaj od tego "speca"

: wt paź 09, 2007 11:21
autor: twardy
Adamm pisze:rob555 napisał/a:
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy układ wtryskowy ma jakiś wpływ na pojawianie się notlaufa? Jeden spec powiedział mi, że po złapaniu notlauf wszystko działa tak jak trzeba włącznie z turbiną, tylko silnik dostaje za małą dawkę paliwa i mogą to być walnięte wtryski. Zaproponował mi wymianę wtrysków.



hehe owszem dostaje mniejsza dawke paliwa po to zeby wyhamowac turbine mniejasza iloscia spalin ale tylko do ponownego odpalenia auta (o ile znow nie zlapie bledu)

posluchaj kolegi wyzej i uciekaj od tego "speca"
_________________
czego to Ci pseudo mechanicy nie wymyślą żeby tylko ograbić nas z kasy ,
najlepiej po koleji wymieniać co się da aż trafi w końcu na wadliwy zaworek .
Mi raz chcieli robić remont silnika (bo kopcił) a trzeba było ustawic dawke paliwa na gażniku innym razem jak miałem dziure w dolocie to od razu brali sie za turbine :goof:

: śr paź 10, 2007 20:50
autor: PiotrusVW
mam problem a dokładniej moj tatuś...dzien wczesniej ostro przykatowal Golfa 3 1.9 TDi Ahu... teraz nie moze przekroczyc 120km/h na 5 biegu... gaz w podłoge ale zero reakcji...przegazówa do konca obr i wszystko ok jak to zwykle ale znowu przy 120km/h nic...na luzie przy 4000obr dymi no ale to chyba normalne przy 190tys...prosze o pomoc help....wrazie czego GG 10843035

: śr paź 10, 2007 23:47
autor: Adamm
PiotrusVW, idzie info na GG

: sob paź 13, 2007 13:42
autor: PiotrusVW
dzisaj wylukałem że wężyk od turbo jest urwany...troche skrócilem i załozyłem zobaczymy co bedzie... :chytry:

: sob paź 13, 2007 14:37
autor: jarol2002
Problem który tu wszyscy opisują to na 99% zapieczone kierownice spalin. Żeby to sprawdzić najlepiej podłączy auto pod Vag-com i sprawdzić blok 10 i 11 w teście dynamicznym na 4 biegu. Jeśli turbina przeładowuje powyżej 2000Mbar, po około 5 sekundach komputer przechodzi w tryb awaryjny żeby jej nie uszkodzić. Powodem zapieczenia kierownic jest zbyt delikatne jeżdżenie autem. Żeby się przed tym uchronić warto czasem auto na 4 i 5 biegu pogonić do ponad 4000 tyś obrotow.

: pn paź 15, 2007 21:30
autor: sebakop
jarol2002 pisze:Problem który tu wszyscy opisują to na 99% zapieczone kierownice spalin. Żeby to sprawdzić najlepiej podłączy auto pod Vag-com i sprawdzić blok 10 i 11 w teście dynamicznym na 4 biegu. Jeśli turbina przeładowuje powyżej 2000Mbar, po około 5 sekundach komputer przechodzi w tryb awaryjny żeby jej nie uszkodzić. Powodem zapieczenia kierownic jest zbyt delikatne jeżdżenie autem. Żeby się przed tym uchronić warto czasem auto na 4 i 5 biegu pogonić do ponad 4000 tyś obrotow.
ale czy przy 90KM są kierownice spalin?
nie wiem co mam robić. Mam wymieniony N-75 i wszystkie wężyki pomiędzy tym zaworem a turbiną.

: śr paź 17, 2007 21:14
autor: pawelh
jarol2002 pisze:Problem który tu wszyscy opisują to na 99% zapieczone kierownice spalin. Żeby to sprawdzić najlepiej podłączy auto pod Vag-com i sprawdzić blok 10 i 11 w teście dynamicznym na 4 biegu. Jeśli turbina przeładowuje powyżej 2000Mbar, po około 5 sekundach komputer przechodzi w tryb awaryjny żeby jej nie uszkodzić. Powodem zapieczenia kierownic jest zbyt delikatne jeżdżenie autem. Żeby się przed tym uchronić warto czasem auto na 4 i 5 biegu pogonić do ponad 4000 tyś obrotow.
Mam ten sam problem!!!!Co zrobić z tą kierownicą czy można to naprawić samemu i w jaki sposób????Słyszałem że trzeba regrnerować turbinę?

: śr paź 17, 2007 21:43
autor: NINJA
o

: śr paź 17, 2007 22:27
autor: v122
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
opcja "szukaj" sie kłania.

a czyszczenie to gdzies czytałem na forum ze około 250zł(samemu tez można)
90KM nie maja kierownicy spalin przynajmniej mój :grin:

: czw paź 18, 2007 00:35
autor: Adamm
wyczyszczenie turbo to zaden problem, wiecej babrania z wyjeciem go :P